19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Підсумкова контрольна робота з геометрії 7 клас

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота з геометрії 7 клас, розроблена відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017."

Перегляд файлу

Варіант 1

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

  1. Який із запропонованих кутів є тупим?

А) М = 129°;  Б) T = 90°;  В) N = 180°;  Г) L = 78°.

  1. Як позначають паралельні прямі?

А); Б) ; В) ; Г) .

  1. Як називають кути 1 і 2 на малюнку?

A) внутрішні односторонні;

Б) відповідні;

B) вертикальні;

Г) внутрішні різносторонні.

  1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 17 см, а його основа — 5 см. Знайдіть бічну сторону трикутника.

А) 12 см;  Б) 10 см;  В)  8 см;  Г) б см.

  1. Один з кутів трикутника дорівнює 72°. Знайдіть суму двох інших кутів трикутника.

А) 98°;  Б) 108°;  В) 118°;  Г) визначити неможливо.

  1. Кола, радіуси яких  6 см і 2 см, мають внутрішній дотик. Знайдіть відстань між їх центрами.

А) 2 см;  Б) 4 см;  В) б см;  Г)  8 см.

Достатній рівень навчальних досягнень

  1. Один з кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих січною, дорівнює 78°. Знайдіть градусні міри решти семи кутів.
  2. Основа та бічна сторона рівнобедреного трикутника відносяться як 3 : 4. Знайдіть сторони цього трикутника, якщо його периметр дорівнює  88 см.

Високий рівень навчальних досягнень

  1. Вписане в рівнобедрений трикутник коло ділить бічну сторону у відношенні 2 : 3, починаючи від основи. Знайдіть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 70 см.


Варіант 1І

Початковий та середній рівні навчальних досягнень

  1. Який із запропонованих кутів є гострим?

А) М = 129°;  Б) T = 90°;  В) N = 180°;  Г) L = 78°.

  1. Як позначають перпендикулярні прямі?

А); Б) ; В) ; Г) .

  1. На малюнку  AOC = ВОD, COK = DOK. Знайдіть, якщо це можливо, градусну міру кута АОК.

A) знайти неможливо;

Б) 80°;

B) 90°;

Г) 100°.

  1. АМ, BN і CL — медіани трикутника АВС. Яка з них є ще й бісектрисою і висотою, якщо A = Б, а В С?

А) АМ;  Б) BN;  В) CL;  Г) жодна.

  1. Знайдіть другий гострий кут прямокутного трикутника, якщо перший дорівнює 40°.

А) 30°;  Б) 40°;  В) 50°;  Г) 60°.

  1. Два кола мають зовнішній дотик, а відстань між їх цен­трами дорівнює 14 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо радіус одного з них на 4 см більший за радіус другого.

A)  8 см і 4 см;  Б) 9 см і 5 см; B) 10 см і  6 см;  Г) 11 см і 7 см.

Достатній рівень навчальних досягнень

  1. Один з кутів, що утворився при перетині двох прямих, дорівнює сумі двох суміжних з ним. Знайдіть цей кут.
  2. Один з кутів трикутника дорівнює 60°, а два інших відносяться як 2 : 3. Знайдіть ці кути.

Високий рівень навчальних досягнень

  1. Відстань між центрами двох кіл, що дотикаються, дорівнює 16 см. Знайдіть радіуси цих кіл, якщо вони відносяться як 5 : 3. Розгляньте всі можливі випадки.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Федоренко Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  blue_eyed_girl_05
    Можна будь ласка відповіді
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. грига вікторія
    Можна відповіді
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шиптицький Роман
    можна відповіді Будь ласка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Ромащук Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Закусило Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Щербак Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Алло Людмила
    А можна відповіді Будь ласка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Бондар Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
docx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
42532
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку