Підсумкова контрольна робота з математики 5 кл, Ісеместр

Про матеріал
Розробка підсумкової контрольної роботи з математики 5 клас, за І семестр в 2 варіантах.............
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота
Варіант 1

1.  МАК=75°. Визначити вид даного кута.(1б)
а) гострий    б) прямий     в)тупий           г) розгорнутий.

2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом   25 · 59 · 4  (1б)

 а) 316     б) 100      в) 590         г) 500

3. На скільки градусів прямий кут менший від кута 150°? .(1б)

а) 60°     б) 30°         в) 20°       г) 90°.

4. Обчисліть зручним способом
а)49 · 362 + 51 · 362       б)64 · 258-64·39 – 64 · 19.(1б)

5.Чому дорівнює ділене, якщо дільник дорівнює 9, неповна частка  - 6, остача 3. (1б)

6.Спростіть вираз 247 +у+353 і знайдіть його значення при у=195 .(1б)

7. Розв’язати рівняння:     а) х+356=413     б)726-(х+128)=444 (1,5б)

8. Одна із сторін трикутника 27см, друга сторона в 3 рази коротша за першу і на 11см  коротша за третю. Знайти периметр трикутника. .(1,5б)


9. З однієї станції одночасно в одному напрямі вирушили два поїзди. Один з поїздів  рухався зі швидкістю 55 км/год, а другий — 64 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 7 год після початку руху?  (3б)


Підсумкова контрольна робота
Варіант 2

1.  МАК=135°. Визначити вид даного кута.
а) гострий    б) прямий     в)тупий           г) розгорнутий.

2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом   4 · 89 · 25

 а) 890     б) 100      в) 8900       г) 250

3. На скільки градусів розгорнутий  кут більший від кута 150°?
а) 60°     б) 30°         в) 20°       г) 90°.

4. Обчисліть зручним способом    а)658 · 29 + 342 · 29       б)32·258-32·39 – 32·19

5.Чому дорівнює ділене, якщо дільник дорівнює 8, неповна частка  - 7, остача 5

6.Спростіть вираз 347 +х+453 і знайдіть його значення при х=156

7. Розв’язати рівняння:     а) у - 326=123     б)659 -  (345 –у)=427

8. Одна із сторін трикутника 24 см, друга сторона в 3 рази довша за першу і на 15см  коротша за третю. Знайти периметр трикутника.
 

9. З однієї станції одночасно в протилежних напрямах вирушили два поїзди. Один з поїздів  рухався зі швидкістю 55 км/год, а другий — 64 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 3 год після початку руху?

Підсумкова контрольна робота
Варіант 3

1.  МАК=75°. Визначити вид даного кута.
а) гострий    б) прямий     в)тупий           г) розгорнутий.

2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом   25 · 59 · 4 

 а) 316     б) 100      в) 590         г) 500

3. На скільки градусів прямий кут менший від кута 150°?
а) 60°     б) 30°         в) 20°       г) 90°.

4. Обчисліть зручним способом    а)49 · 362 + 51 · 362       б)64 · 258-64·39 – 64 · 19

5.Чому дорівнює ділене, якщо дільник дорівнює 9, неповна частка  - 6, остача 3

6.Спростіть вираз 247 +у+353 і знайдіть його значення при у=195

7. Розв’язати рівняння:     а) х+356=413     б)726-(х+128)=444

8. Одна із сторін трикутника 27см, друга сторона в 3 рази коротша за першу і на 11см  коротша за третю. Знайти периметр трикутника.
 

9. З однієї станції одночасно в одному напрямі вирушили два поїзди. Один з поїздів  рухався зі швидкістю 55 км/год, а другий — 64 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 7 год після початку руху?


 


Підсумкова контрольна робота
Варіант 4

1.  МАК=135°. Визначити вид даного кута.
а) гострий    б) прямий     в)тупий           г) розгорнутий.

2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом   4 · 89 · 25

 а) 890     б) 100      в) 8900       г) 250

3. На скільки градусів розгорнутий  кут більший від кута 150°?
а) 60°     б) 30°         в) 20°       г) 90°.

4. Обчисліть зручним способом    а)658 · 29 + 342 · 29       б)32·258-32·39 – 32·19

5.Чому дорівнює ділене, якщо дільник дорівнює 8, неповна частка  - 7, остача 5

6.Спростіть вираз 347 +х+453 і знайдіть його значення при х=156

7. Розв’язати рівняння:     а) у - 326=123     б)659 -  (345 –у)=427

8. Одна із сторін трикутника 24 см, друга сторона в 3 рази довша за першу і на 15см  коротша за третю. Знайти периметр трикутника.
 

9. З однієї станції одночасно в протилежних напрямах вирушили два поїзди. Один з поїздів  рухався зі швидкістю 55 км/год, а другий — 64 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 3 год після початку руху?

Підсумкова контрольна робота
Варіант 5

1.  МАК=75°. Визначити вид даного кута.
а) гострий    б) прямий     в)тупий           г) розгорнутий.

2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом   25 · 59 · 4 

 а) 316     б) 100      в) 590         г) 500

3. На скільки градусів прямий кут менший від кута 150°?
а) 60°     б) 30°         в) 20°       г) 90°.

4. Обчисліть зручним способом    а)49 · 362 + 51 · 362       б)64 · 258-64·39 – 64 · 19

5.Чому дорівнює ділене, якщо дільник дорівнює 9, неповна частка  - 6, остача 3

6.Спростіть вираз 247 +у+353 і знайдіть його значення при у=195

7. Розв’язати рівняння:     а) х+356=413     б)726-(х+128)=444

8. Одна із сторін трикутника 27см, друга сторона в 3 рази коротша за першу і на 11см  коротша за третю. Знайти периметр трикутника.
 

9. З однієї станції одночасно в одному напрямі вирушили два поїзди. Один з поїздів  рухався зі швидкістю 55 км/год, а другий — 64 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 7 год після початку руху?


 


Підсумкова контрольна робота
Варіант 6

1.  МАК=135°. Визначити вид даного кута.
а) гострий    б) прямий     в)тупий           г) розгорнутий.

2. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом   4 · 89 · 25

 а) 890     б) 100      в) 8900       г) 250

3. На скільки градусів розгорнутий  кут більший від кута 150°?
а) 60°     б) 30°         в) 20°       г) 90°.

4. Обчисліть зручним способом    а)658 · 29 + 342 · 29       б)32·258-32·39 – 32·19

5.Чому дорівнює ділене, якщо дільник дорівнює 8, неповна частка  - 7, остача 5

6.Спростіть вираз 347 +х+453 і знайдіть його значення при х=156

7. Розв’язати рівняння:     а) у - 326=123     б)659 -  (345 –у)=427

8. Одна із сторін трикутника 24 см, друга сторона в 3 рази довша за першу і на 15см  коротша за третю. Знайти периметр трикутника.
 

9. З однієї станції одночасно в протилежних напрямах вирушили два поїзди. Один з поїздів  рухався зі швидкістю 55 км/год, а другий — 64 км/год. Яка відстань буде між поїздами через 3 год після початку руху?

 

docx
Додано
21 грудня 2019
Переглядів
680
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку