13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Підсумкова контрольна робота з математики, 6 клас

Про матеріал
Зміст завдань відповідає діючій програмі для загальноосвітніх навчальних закладів. Контрольна робота розрахована на 45 хвилині. Кожен варіант складається з трьох частин, які відрізняються за складністю та формою тестових завдань. Сума балів нараховується за правильно виконані учнем завдання відповідно максимально можливій кількості запропонованих балів для кожного блоку (5; 4; 3-всього 12балів).
Перегляд файлу

Варiант 1

І частина (5 балів)

Завдання 1 - 5 мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна  вірна. Виберіть вірну відповідь. Вірна відповідь кожного завдання оцінюється одним балом.

 

1. З чисел 129; 98;  27;  613;  546;  12   вкажіть ті, які діляться на 3 та 9 одночасно.

А) 98; Б) 129; В) 546; Г) 27.

 

2.  Порівняйте  дроби  та .

 А) ; Б) ; В) ; Г) порівняти не можна.

 

3.  Виконайте множення .

 А) ; Б) ; В) ; Г) .

 

4.  Оберіть правильне твердження:

 А) 52% = 5,2; Б) 52% = 0,52; В) 52% = 52; Г) 52% = 0,052.

 

5.На координатній площині позначено точки А, В, С, D.

   Яка точка має  координати  (0; 2)?

А) т. В; Б) т. А; В) т. С; Г) т. D.

 

 

 

 

 

 

ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань  6 – 7  повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.

  1. Знайдіть значення виразу: 
  2. Розв’яжіть рівняння:             – 3 (2,1х  – 4) – 4,2 = 1,2 (–5х + 0,5).

 

ІІІ частина (3 бали)

Розв’язаннязавдання 8 повинно мати розгорнутий запис  рішення з обґрунтуванням кожного етапу.  Завданняоцінюється  трьома  балами

 

8. Вантажівка йшла 4 год зі швидкістю  62,5 км/год, потім 2,5 год зі швидкістю  53,4 км/год, і, нарешті, 1,5 год — зі швидкістю 82,2 км/год. Знайдіть середню швидкість вантажівки.


Варiант 2

І частина (5 балів)

Завдання 1- 5 мають по чотири варіанти відповіді, з яких тільки одна  вірна. Виберіть вірну відповідь. Вірна відповідь кожного завдання оцінюється одним балом.

 

1.  З чисел 5300; 323; 175; 10062; 99145 вкажіть ті, які діляться на

    5 та 10   одночасно.

 А) 5300;  Б) 323;   В) 175;  Г) 99145.

 

2. Розв'яжіть рівняння  .

 А);  Б) ;  В) ;  Г) .

 

3.  Оберіть рівні відношення.

 А) 10 : 2 і 15 : 3; Б) 20 : 4 і 45 : 5;  В) 3 : 1 і 12 : 6; Г) 5 : 3 і 6 : 2.

 

4.  Порівняйте числа    – 8,1 і – 8,12.

 А) – 8,1 < – 8,12; Б) – 8,1 > – 8,12;

 В) – 8,1 = – 8,12; Г) порівняти не можливо.

 

5.  На координатній площині позначено точки 

     А, В, С, D.

     Яка точка маєкоординати (2; 0)?

 

    А) т. В;      Б) т. А;    В) т. С;          Г) т. D.

 

 

 

 

ІІ частина (4 бали)

Розв’язання завдань  6 – 7  повинно мати короткий запис рішення без обґрунтування. Вірне рішення кожного завдання оцінюється двома балами.

6.  Знайдіть значення виразу: 

 

7. Розв’яжіть рівняння:             (– 4х – 3)  (5х + 0,5) = 0.

 

ІІІ частина (3 бали)

Розв’язання  завдання 8 повинно мати розгорнутий запис рішення з обґрунтуванням кожного етапу.  Завдання оцінюється трьома балами.

8.Мандрівник йшов 2 год зі швидкістю 6,3 км/год, їхав велосипедом 3 год зі швидкістю 12,6 км/год і плив 4 год на човні зі швидкістю 9,9 км/год. Знайдіть середню швидкість мандрівника.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горова Лариса Дмитрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
2618
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку