Інклюзивне навчання у 6-Б класі
Індивідуальна програма розвитку з математики
2019-2020 навчальний рік
Основним завданням навчання на 1-семестр математики є формування:
здатністі виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії;
уміння користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією;
уміння орієнтуватися на площині;
здатність застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях;
досвід задоволення пізнавальних інтересів, проявів емоційно-ціннісних ставлень, творчої активності, спілкування, соціальних орієнтацій.
Потенційні можливості:
Оволодіння нумерацію чисел у межах 1000000, взаємозв’язків між діями додавання і віднімання, множення і ділення, залежностей між компонентами й результатами дій; опановують прийоми письмового додавання і віднімання; повторюють таблицю множення на числа 2-9 та відповідні їм випадки ділення, ознайомлюються з прийомами позатабличного множення. Володіння табличними та позатабличними випадками множення учні засвоюють на рівні навички.
Вивчення елементів геометрії. Головне завдання: розвиток в учнів просторових уявлень, уміння спостерігати, порівнювати; формування практичних умінь будувати, креслити, моделювати геометричні фігури; розпізнавати геометричні фігури у просторі та їх елементи, співставляти геометричні фігури з навколишніми предметами; вимірювати і обчислювати їх.
Наводить приклади додатних та від’ємних чисел, протилежних чисел, цілих та раціональних чисел. Розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа; знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами; рівняння з використанням правил, що ґрунтуються на основних властивостях рівняння.
Потреби:
Віталій: Систематичний контроль з боку вчителя та асистента вчителя за виконанням письмових робіт. Розвивати: память, логічне мислення, сприяти розвитку пізнавальних інтересів, проявів емоційно-ціннісних ставлень, творчої активності, спілкування, соціальних орієнтаційу; доучасті в групових та колективних формах роботи. Створювати позитивний мікроклімат у класі.
Володимир: Допомога асистента вчителя у формуванні:
здатності виконувати дії за алгоритмом, обґрунтовувати свої дії;
умінні користуватися математичною термінологією, знаковою і графічною інформацією;
умінні орієнтуватися на площині;
здатності застосовувати обчислювальні навички й досвід вимірювання величин у практичних ситуаціях;
досвіду задоволення пізнавальних інтересів, проявів емоційно-ціннісних ставлень, творчої активності, спілкування, соціальних орієнтацій.
Потребує вправ на розвиток моторики рук.
Цілі навчання (Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів)
1. Утворює, записує, порівнює числа в межах 1000000; виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа;
2. Розуміє взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, множення і ділення;
застосовує в обчисленнях: таблиці множення чисел 2 – 9; правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; зручний для себе спосіб обчислення значення суми, різниці;
коментує свої дії під час виконання обчислень;
володіє обчислювальними навичками усного додавання і віднімання в межах мільона; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання, відомими способами.
3. Мати уявлення про: геометричні фігури –
пряму, криву, відрізок, промінь, коло, круг;
будує відрізок заданої довжини;
впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури;
зображує точку, відрізок, пряму, криву, коло;
розрізняє на кресленнях коло і круг,
називає їх елементи: центр, радіус, діаметр;
моделює лінії (прямі, криві ) з підручного матеріалу (шнурків, олівців, паличок, тощо)
Вивчати: Таблицю множення; одиниці вимірювання;
4. Наводити приклади додатних та від’ємних чисел, протилежних чисел, цілих та раціональних чисел.Розв’язувати вправи, що передбачають: порівняння раціональних чисел; додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел; обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа.Розв’язувати рівняння.
5. Будувати та знаходити на малюнках: координатну пряму; координатну площину; перпендикулярні й паралельні прямі за допомогою лінійки і косинця. Знаходити координати точки на координатній площині та будувати точки за її координатами
Зміст навчального матеріалу
1. Нумерація чисел у межах мільона. Усне додавання і віднімання, множення
2. Арифметичні дії додавання і віднімання, множення. Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел. Перевірка правильності виконання арифметичних дій
3.Точка, пряма, крива, відрізок, промінь, коло, круг. Побудова за допомогою креслярських інструментів
4. Раціональні числа. Арифметичні дії з раціональними числами. Рівняння.
5. Перпендикулярні й паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця
Координатна площина.
Оцінювання знань, які засвоїв учень за рік/півріччя
Протягом першого семестру Володимир засвоїв нумерацію чисел у межах мільона, усне і письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел; називає компоненти арифметичних дій . За допомогою асистента оволодів обчислювальними навичками усного додавання і віднімання в межах мільона; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання.
Протягом першого семестру Віталій оволодів: нумерацією чисел у межах мільона, усним, письмовим додаванням і відніманням багатоцифрових чисел; називає компоненти арифметичних дій . За допомогою асистента оволодів обчислювальними навичками усного додавання і віднімання в межах мільона; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання. |
Має уявлення про: геометричні фігури – |
Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети
Робота з картками.
Технологія особистісного навчання.
Інтерактивні технології навчання.
Ігрові технології.