Повторення і систематизація навчального матеріалу
6клас
Варіант 1
. Знайти значення виразу:
. Розв’яжіть рівняння:
. Хлопчик розклав зібрані яблука порівну в 12 пакетів, а потім переклав їх, теж порівну, в 16 пакетів. Скільки яблук було в хлопчика, якщо відомо, що їх було в нього більше за 80 і менше від 110?
. В автопарку 120 легкових автомобілів. Вантажні автомобілі становили 65% від кількості легкових і від кількості автобусів. Скільки вантажівок і скільки автобусів було в автопарку?
. Позначте на координатній площині точки А(0; 4), В(- 3; - 2), С(3; 6), проведіть пряму АВ, через точку С проведіть пряму паралельну до прямої АВ і перпендикулярну до прямої АВ
. У першому ящику було в 4 рази більше яблук, ніж у другому. Коли з першого ящика взяли 10 кг яблук, а до другого ще поклали 8 кг яблук, то в ящиках яблук стало порівну. Скільки кілограмів яблук було в кожному ящику спочатку?
Повторення і систематизація навчального матеріалу
6клас
Варіант 2
. Знайти значення виразу:
. Розв’яжіть рівняння:
. Хлопчик розклав зроблені ним моделі літаків порівну на 14 полицях, а потім переставив їх, теж порівну на 8 полиць. Скільки моделей було у хлопчика, якщо відомо, що їх в нього більше за 100 і менше від 120?
. Дріт розрізали на три частини. Довжина однієї частини 240м. Довжина другої частини становила довжини першої частини і 60 % довжини третьої частини. Яка довжина другої і третьої частини?
. Позначте на координатній площині точки А(- 4; 2), В(0; - 3), С(5; 2), проведіть пряму АВ, через точку С проведіть пряму паралельну до прямої АВ і перпендикулярну до прямої АВ
. В одному бідоні у три рази більше молока, ніж у другому. Коли в перший бідон долили 10 л, а в другий – 30 л молока, то в бідонах молока стало порівну. Скільки молока було в кожному бідоні спочатку?