Підсумкова контрольна робота з математики 6 клас

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота з математики 6 клас, розроблена відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017."

Перегляд файлу

Варіант 1

Початковий та середній рівні

  1. Яку цифру потрібно вставити замість зірочки, щоб число ділилося на 10?

А) 1;  Б) 10;   В) 5;   Г) 2.

  1. Який із дробів є нескоротним?

А) ;  Б) ;   В)   Г) .

  1. Обчисліть.

А)   Б)   В)   Г)

  1. Скільки коштує 9 кг цукерок, якщо за 4 кг таких цукерок заплатили 110 грн?

А) 27,5 грн; Б) 220 грн;  В) 247,5 грн; Г) 275 грн.

  1. Скільки серед чисел 4; 12; ; 0; 18; ; -19; 111; –2,4; –91; –14 від’ємних цілих чисел?

А) 6;  Б)4;   В)3;   Г)8.

  1. Яка з нерівностей є правильною?

А) ; Б) ; В) ; Г)

Достатній рівень.

  1. Обчисліть .
  2. На двох полицях – 39 книжок. Якщо з першої полиці переставити на другу 4 книжки, то на першій полиці книжок стане у 2 рази менше, ніж на другій. Скільки книжок на кожній полиці?

Високий рівень.

  1. Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно.

(–6;–5), (–4,5;–4,5), (–3;–3,5), (–1,5;–2), (–2;–1), (–2;0), (–1,5;1), (–1;1,5),

(0,2),(0,5;2), (0,5;1,5), (0,5;2,5), (1;2,5), (1;2), (1,5;2), (2,5;1,5), (2,5;1),

(1,5;1), (1,5;0,5), (2;0,5), (1,5;0), (1;0), (0,5;–1), (0;–1,5), (1;–1,5), (0;–2),

(–1,5;–2), і (1,5;1,5).

Варіант 2

Початковий та середній рівні.

  1. Яку цифру потрібно дописати зліва до числа 56, щоб воно ділилося на 9?

А) 5;  Б) 1;   В) 3;   Г) 7.

  1. Яке з чисел є найбільшим?

А) ;  Б) ;   В) ;   Г) .

  1. Обчисліть

А) ;  Б) 1;   В) ;;  Г)10.

  1. Масштаб карти 1:600000. Визначте відстань на місцевості, якщо на карті вона зображена відрізком 3 см.

А) 18 км; Б) 1,8 км;  В) 180 м;  Г) 18м.

  1. Розставте числа 0,6; –1,9 у порядку зростання.

А) 0,6; –1,9;   Б) –1,9; 0,6;

В) 0,6; –1,9;   Г) –1,9; 0,6.

  1. Яка з нерівностей є правильною?

А) ;   Б) ;

В) ;    Г) .

Достатній рівень.

  1. Обчисліть
  2. На двох полицях – 30 книжок. Якщо з першої полиці переставити на другу 2 книжки, то на першій полиці книжок стане у 2 рази більше ніж на другій. Скільки книжок на полицях.

Високий рівень.

  1. Побудуйте точки та з’єднайте їх послідовно.

(–6;–5), (–4,5;–4,5), (–3;–3,5), (–1,5;–2), (–2;–1), (–2;0), (–1,5;1), (–1;1,5),

(0,2),(0,5;2), (0,5;1,5), (0,5;2,5), (1;2,5), (1;2), (1,5;2), (2,5;1,5), (2,5;1),

(1,5;1), (1,5;0,5), (2;0,5), (1,5;0), (1;0), (0,5;–1), (0;–1,5), (1;–1,5), (0;–2),

(–1,5;–2), і (1,5;1,5).

docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
2615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку