Підсумкова контрольна робота з української літератури 9 клас (поглиблене вивчення УМЛ, 2019) ІІІ варіант

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української літератури 9 клас (поглиблене вивчення УМЛ, 2019) ІІІ варіант
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з української літератури

9 клас (поглиблене вивчення УМЛ, 2019)

Варіант ІІІ

1. Назвіть письменників, що входили до складу «Руської трійці».

2. Тарас Бульба в однойменній повісті М. Гоголя – це:

а) ім’я діда оповідача;                   б) старий козак, який змінив шаблю на рясу;

в) засновник Запорізької Січі;       г) полковник Війська Запорозького.

3. Що таке послання і посланіє. Наведіть приклади творів, які вивчалися.

4. Назвіть роки життя Т. Шевченка; вкажіть місце народження поета.

5. Визначте періоди творчості Кобзаря.

6. Назвіть твори Т. Шевченка, які присвячено жіночій долі.

7. Установіть відповідність між жанрами і назвами творів:   

1. поезія-медитація;               а) Т. Шевченко «Наймичка»;

2. поема-містерія;                  б) Т. Шевченко «Доля»;

3. історичний роман;             в) Т. Шевченко «Причинна»;

4. поема-інвектива;               г) Т. Шевченко «Кавказ»;

5. балада.                               д) П. Куліш «Чорна рада»;

е) Т. Шевченко «Великий льох».

8. Установіть ознаки роману як жанру художньої літератури (декілька варіантів):

а) наявність розгорнутого сюжету або кількох сюжетних ліній, об’єднаних спільним задумом;

б) піднесена, яскраво-емоційна мова;

в) підкреслена узагальненість, відсутність деталізації;

г) велика кількість дійових осіб;

д) докладність оповідей та розповідей;

е) стислість діалогів і авторських ліричних відступів.

9. Установіть відповідність між персонажем і автором:

1. Остап;                                            а) Ю. Федькович;

2. Лаврін;                                            б) Т. Шевченко;

3. Марко;                                            в) П. Куліш;

4. Устина;                                          г) Марко Вовчок;

5. Довбуш;                                          ґ) М. Гоголь;

6. Кирило Тур.                                    д) І. Нечуй-Левицький.

10. Твір, що викликав найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

Оцінювання: 1 завдання – 1 бал; 2-1; 3-2; 4-1; 5-2; 6-1; 7-5; 8-2; 9-6; 10-3. Усього 24 бали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

з української літератури

за ІІ семестр

учня (учениці) 9 класу

Куюна Андрія

Варіант ІІІ

1. Назвіть письменників, що входили до складу «Руської трійці».

2. Тарас Бульба в однойменній повісті М. Гоголя – це:

а) ім’я діда оповідача;                   б) старий козак, який змінив шаблю на рясу;

в) засновник Запорізької Січі;       г) полковник Війська Запорозького.

3. Що таке послання і посланіє. Наведіть приклади творів, які вивчалися.

4. Назвіть роки життя Т. Шевченка; вкажіть місце народження поета.

5. Визначте періоди творчості Кобзаря.

6. Назвіть твори Т. Шевченка, які присвячено жіночій долі.

7. Установіть відповідність між жанрами і назвами творів:   

1. поезія-медитація;               а) Т. Шевченко «Наймичка»;

2. поема-містерія;                  б) Т. Шевченко «Доля»;

3. історичний роман;             в) Т. Шевченко «Причинна»;

4. поема-інвектива;               г) Т. Шевченко «Кавказ»;

5. балада.                               д) П. Куліш «Чорна рада»;

е) Т. Шевченко «Великий льох».

8. Установіть ознаки роману як жанру художньої літератури (декілька варіантів):

а) наявність розгорнутого сюжету або кількох сюжетних ліній, об’єднаних спільним задумом;

б) піднесена, яскраво-емоційна мова;

в) підкреслена узагальненість, відсутність деталізації;

г) велика кількість дійових осіб;

д) докладність оповідей та розповідей;

е) стислість діалогів і авторських ліричних відступів.

9. Установіть відповідність між персонажем і автором:

1. Остап;                                            а) Ю. Федькович;

2. Лаврін;                                            б) Т. Шевченко;

3. Марко;                                            в) П. Куліш;

4. Устина;                                          г) Марко Вовчок;

5. Довбуш.                                          ґ) М. Гоголь

6. Кирило Тур                                    д) І. Нечуй-Левицький.

10. Твір, що викликав найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

Оцінювання: 1 завдання – 1 бал; 2-1; 3-2; 4-1; 5-2; 6-1; 7-5; 8-2; 9-6; 10-3. Усього 24 бали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 травня 2019
Переглядів
1400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку