Підсумкова контрольна робота з української літератури
9 клас (поглиблене вивчення УМЛ, 2019)
Варіант ІІІ
1. Назвіть письменників, що входили до складу «Руської трійці».
2. Тарас Бульба в однойменній повісті М. Гоголя – це:
а) ім’я діда оповідача; б) старий козак, який змінив шаблю на рясу;
в) засновник Запорізької Січі; г) полковник Війська Запорозького.
3. Що таке послання і посланіє. Наведіть приклади творів, які вивчалися.
4. Назвіть роки життя Т. Шевченка; вкажіть місце народження поета.
5. Визначте періоди творчості Кобзаря.
6. Назвіть твори Т. Шевченка, які присвячено жіночій долі.
7. Установіть відповідність між жанрами і назвами творів:
1. поезія-медитація; а) Т. Шевченко «Наймичка»;
2. поема-містерія; б) Т. Шевченко «Доля»;
3. історичний роман; в) Т. Шевченко «Причинна»;
4. поема-інвектива; г) Т. Шевченко «Кавказ»;
5. балада. д) П. Куліш «Чорна рада»;
е) Т. Шевченко «Великий льох».
8. Установіть ознаки роману як жанру художньої літератури (декілька варіантів):
а) наявність розгорнутого сюжету або кількох сюжетних ліній, об’єднаних спільним задумом;
б) піднесена, яскраво-емоційна мова;
в) підкреслена узагальненість, відсутність деталізації;
г) велика кількість дійових осіб;
д) докладність оповідей та розповідей;
е) стислість діалогів і авторських ліричних відступів.
9. Установіть відповідність між персонажем і автором:
1. Остап; а) Ю. Федькович;
2. Лаврін; б) Т. Шевченко;
3. Марко; в) П. Куліш;
4. Устина; г) Марко Вовчок;
5. Довбуш; ґ) М. Гоголь;
6. Кирило Тур. д) І. Нечуй-Левицький.
10. Твір, що викликав найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Оцінювання: 1 завдання – 1 бал; 2-1; 3-2; 4-1; 5-2; 6-1; 7-5; 8-2; 9-6; 10-3. Усього 24 бали.
Контрольна робота
з української літератури
за ІІ семестр
учня (учениці) 9 класу
Куюна Андрія
Варіант ІІІ
1. Назвіть письменників, що входили до складу «Руської трійці».
2. Тарас Бульба в однойменній повісті М. Гоголя – це:
а) ім’я діда оповідача; б) старий козак, який змінив шаблю на рясу;
в) засновник Запорізької Січі; г) полковник Війська Запорозького.
3. Що таке послання і посланіє. Наведіть приклади творів, які вивчалися.
4. Назвіть роки життя Т. Шевченка; вкажіть місце народження поета.
5. Визначте періоди творчості Кобзаря.
6. Назвіть твори Т. Шевченка, які присвячено жіночій долі.
7. Установіть відповідність між жанрами і назвами творів:
1. поезія-медитація; а) Т. Шевченко «Наймичка»;
2. поема-містерія; б) Т. Шевченко «Доля»;
3. історичний роман; в) Т. Шевченко «Причинна»;
4. поема-інвектива; г) Т. Шевченко «Кавказ»;
5. балада. д) П. Куліш «Чорна рада»;
е) Т. Шевченко «Великий льох».
8. Установіть ознаки роману як жанру художньої літератури (декілька варіантів):
а) наявність розгорнутого сюжету або кількох сюжетних ліній, об’єднаних спільним задумом;
б) піднесена, яскраво-емоційна мова;
в) підкреслена узагальненість, відсутність деталізації;
г) велика кількість дійових осіб;
д) докладність оповідей та розповідей;
е) стислість діалогів і авторських ліричних відступів.
9. Установіть відповідність між персонажем і автором:
1. Остап; а) Ю. Федькович;
2. Лаврін; б) Т. Шевченко;
3. Марко; в) П. Куліш;
4. Устина; г) Марко Вовчок;
5. Довбуш. ґ) М. Гоголь
6. Кирило Тур д) І. Нечуй-Левицький.
10. Твір, що викликав найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
Оцінювання: 1 завдання – 1 бал; 2-1; 3-2; 4-1; 5-2; 6-1; 7-5; 8-2; 9-6; 10-3. Усього 24 бали.