2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Підсумкова контрольна робота з української мови та літературного читання

Про матеріал

Атестаційна контрольна робота з української мови є інтегрованою і містить завдання на перевірку результатів навчання з української мови і літературного читання. Завдання на перевірку сформованості навички читання, розуміння прочитаного, уміння працювати з текстом, використовуючи визначені програмою літературознавчі поняття; перевірку орфографічних і пунктуаційних умінь, навичок застосування знань про мову і мовлення, мовних умінь; побудову зв'язного висловлювання.Відповідає новим вимогам до ДПА.

Перегляд файлу

4 КЛАС

Підсумкова контрольна робота з української мови та

літературного читання

1 – в.

 

  1. Прочитай уважно текст.

ДВІ БІЛОЧКИ

Жили в густому лісі дві білочки. Однаково гарні,  прудкі. Тільки різної вдачі. Одна білочка увесь день трудилася: збирала горішки, гриби, жолуді, складала у дуплі.

А друга була зовсім недбайлива. Цілими днями тільки стрибала, лякала пташок у гніздах або сиділа без діла . А схоче попоїсти – не журиться. Тож влітку всюди їжі повно! То горіх, то жолудь, то шишки. Поїсть, що є, – та  знову скаче весела, сита.

Тим часом перша білочка наносила собі в дупло харчів. І  заздалегідь устелила  хатинку мохом і сухим листям, щоб було тепло  зимувати. Гарна  господиня!

Так пройшло літо, в одної білочки – у праці , а в другої – в іграх.

М…нула дощова осін… . Прийшла холодна з…ма. (У)лісі стало сумно й пусто: ні листячка, ні гр…бів, ні горішків. Тіл…ки мороз, і вітер снігами мете.

С…дить в т…пленькому дуплі прац…вита білочка й гадки (про)біду не має. Все літо працювала, щоб (в)зимку спокійно відпочити. І тепло їй, і з…їсти є що.

Та не так жилося лінивій білочці. У її дуплі харчів на зиму нема! Тільки холодний вітер по хатині свище, гуляє.

Сидить бідна білочка голодна, змерзла, в клубочок звилася. Кинеться по лісі туди, сюди, нічого нема – усе замерзло. Хоч умирай з холоду та голоду!

Аж згадала нещасна білка свою старанну, роботящу сусідку  й думає: «Піду до неї. Може, допоможе, у неї гори припасів».

Іде вона до сусідки, несміло стукає в двері. Відчинила дбайлива білка двері,  глянула на нещасну, худющу сусідку,  відразу все зрозуміла.

 – Прошу, сідай, саме на обід потрапила! Чим хата багата... Зігрійся трохи в моху, а я приготую тобі горішків, жолудів ... На, їж на здоров’ячко. Та й разом зі мною живи. Мені скучно самій.

Засоромлена білка почала говорити:

  Я не заслужила на таку доброту. Я ціле літо гуляла.

– Нічого, – каже друга, – тепер ти також будеш дбати так, як я. Ти  зрозуміла, що без праці нема добра! Будемо разом працювати і  жити.

І відтоді жили білочки разом. А ліниву білку біда і нужда навчила працювати. Влітку вона стала старанною і принесла великі припаси харчів до спільної хати.                                                                                               

 Виконай завдання.

2.  Визнач головну думку твору.

    А Не тяжка робота, коли до неї охота.

    Б Як робити дружно, не буде сутужно.

    В Тяжко тому жити, хто не хоче робити.

3. Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.

Прийшла холодна зима.

Розваги лінивої білочки.

Жили дві білочки в густому лісі.

Клопоти дбайливої білочки.

Без праці нема добра.

Допомога працьовитої білочки.

4. - Що запасла на зиму дбайлива білочка? Дай коротку відповідь.  _________________________________________________________________

 

5. Спиши уривок з тексту, всталяючи пропущені букви та розкриваючи дужки.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Познач рядок, в якому всі записані слова є прислівниками.

     А літо, працювала, гарні;

     Б сумно, влітку, сюди;

     В друга, пусто, разом.

 

7. Встанови зв'язок слів у реченні.

    Перша білочка наносила  в дупло харчів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Встанови відповідність між словами і звуковими моделями.

 


                   Білка   

                   Гуляє

                   Дощова

   - о - - о - о

   = о - - о

   - о = о = о


 

9. Запиши, що навчило ліниву білочку працювати. (3 – 4речення)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4 КЛАС

Підсумкова контрольна робота з української мови та

літературного читання

  1. – в.

1.Прочитай уважно текст.

ПЕРШИЙ СНІГ

Вночі нарешті випав сніг! Усе довкола стало наче в казці. Іти до школи – саме задоволення!

Ой, це що? Ідучи до школи, діти вже зробили справжнісіньку ковзанку. Розганяєшся і…гайда з горбочка!Ну як тут втриматися і не зїхати один раз? Дітлахи, одне за одним, знову та знову розганялися і… шу-ух! Щохвилини підходили нові школярики, побачивши ковзанку, вмить забували про школу. Ніхто навіть не звернув уваги, що ковзанка дісталась до бордюру, за яким проїжджа частина дороги. Діти здійняли радісний галас, реготали, коли хтось гепався. А зовсім поряд небезпечно шумувала траса.

Славко Хоробрик з розбігу весело скочив на ковзанку. Але одразу зїхав убік, як тільки зрозумів, чим може обернутися ця зимова розвага.

  • Давай ще раз! – підбадьорили його діти.
  • Не буду і вам не раджу, - серйозно відповів хлопчик.
  •                   Чого це? – здивувалися діти.
  •                   Погляньте, дорога зовсім близько, - сказав Славко.
  • То й що? Машини на дорозі, а ми – на узбіччі. Ніякої небезпеки немає.

- Ще й яка небезпека! – твердо стояв на своєму хлопчик. – Ковзанка дісталася вже до дороги. А раптом хтось перечепиться і полетить на дорогу, прямісінько під колеса машин.

  •                   Хіба водій тоді не загальмує? – запитала дівчинка в жовтій шапочці. – Адже він бачить, що ми тут бавимося.
  • Водій, може, й побачить, але зупинитися не зможе, - пояснив Славко.
  • Чому? – дівчинка аж зблідла від переляку.

Усі діти враз притихли й уважно слухали хлопчика.

  •                   Бо слизько. А машина по дорозі мчить на швидкості. Коли водій гальмує,

машина не може відразу зупинитися, - пояснював Славко.

  • Це ж небезпечно! – зрозуміла враз дівчинка.
  • І нерозумно, - додав Славко. – Кому кортить потрапити під колеса машини? І,

замість бавитися у сніжки, пролежати місяць чи два у лікарні?

  • Нікому, - запевнили діти.
  • Тоді гайда на уроки!

  ( По)дорозі Славко запропонував влаштувати на шкіл…ному подвір…ї змага…я у сні…ки. На в…ликій перерві двір перетворився на справжнє снігове побоїще! (Що)правда, ніхто нікого (не)бив і (не)ображав. Усі на всіх із задоволе…ям кидали снігом – ле…ким і пухнастим. Навіть пані д…ректорка школи вийшла надвір пограти зі своїми розумними і обачними учнями.

Виконай завдання.

2.  Визнач головну думку твору.

А Не можна спізнюватися на уроки.

Б Через зимові розваги можна захворіти.

В  Ніяка розвага не варта того, щоб ризикувати життям.

 

3. Віднови послідовність подій у творі. Простав цифри в порожні клітинки.

Діти зробили справжню ковзанку.

Усі уважно слухають хлопчика.

Поряд небезпечно шумувала траса.

Вночі випав сніг.

Славко Хоробрик скочив на ковзанку.

На подвірї школи змагання у сніжки.

Яка небезпека!

4. Що зробили діти по дорозі до школи? Дай коротку відповідь.

_____________________________________________________________________

 5. Спиши уривок з тексту, всталяючи пропущені букви та розкриваючи дужки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6. Познач рядок, в якому всі записані слова є прикметниками.

     А жовта , шкільне , пухнастий ;

     Б легкий , вночі , машина ;

     В усі , радісний , каталися.

 

7. Встанови зв'язок слів у реченні.

   Радісні діти влаштували змагання у сніжки.

8. Встанови відповідність між словами і звуковими моделями.

                    Подвіря                                       - о - о

                    Близько                                         - - о = - о

                    Раджу                                            - о - = о - =о

9.Який висновок ти зробив (зробила) для себе , прочитавши твір « Перший сніг». Запиши його.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
2640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку