Підсумкова контрольна робота з української мови за І семестр для учнів 9 класу. (ІІ-варіант).

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота з української мови за перший семестр для учнів 9 класу. (І-варіант). Мета: перевірити рівень знань дев'ятикласників у кінці І семестру. Складається з восьми завдань різного рівня складності.
Перегляд файлу

  Контрольна робота з украЇнської мови.  9 клас. І семестр

  ІІ варіант

 

1. Виберіть рядок, де є непряма мова (окремі розділові знаки пропущено).         1 б.
A) Стародавня народна приповідка вчить Держімося землі, бо земля держить нас (За Г. Тарасенко).

Б) Я знаю тільки те що нічого не знаю любив повторювати Сократ (Із журналу).
B) Римський філософ Сенека говорив що найщасливіший той, хто не думає про щастя (Із журналу).

Г) Вставай, вставай, не лінуйся чую ніжний проте невблаганний голос (С. Василь-ченко)

 

2. Виберіть речення, у якому розділові знаки при прямій мові поставлено правильно.                                                                                                                                    1 б.
A) «Може, я міг би вам допомогти?» Довірливо запитав незнайомий (О. Гончар).
Б) «Bажливо не те, як малюю я, а що в тому бачать інші, - сказав Валерій. - Я ніколи не стану художником. Я це зрозумів.»

В) Ну, як твоє синку вчення? Спитала вона.
Г) «Так ти, я бачу, хочеш хитрувати,- скрикнув Остап». - Так знай: нема тобі пощади від мене.

 

3. Знайдіть складне речення.                                                                                                 1 б.

А) Синій вечір тихо бродить, квіти колихає і навшпиньки в хату входить, вікна затуляє.

Б) Мене ліси здоров'ям напували, коли бродив у їхній гущині.

В) А знизу, з-під палуби, лине сумна, неголосна, зате рідна, українська пісня.

Г) Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її вічно живу і нову і мову її солов’їну.

 

4. Перед сполучником і кома не ставиться між частинами складносурядного речення (розділові знаки пропущено).                                                                              1 б.

А) Солома у грубці погасла і жар укрився тремтливим попільцем.
Б) Вітерець обдуває траву і вона тече як вода.
В) Світло в хаті уже погасло і весь хутір поринув у густу темряву ночі.
Г) На річці бухикнуло весло і злякано пискнув кулик.

 

5. Виберіть складносурядне речення.                                                                                 1 б.
A) Чому стоїш без руху ти, коли весь світ співає?
Б) Уже сонце скотилось до заходу, уже степова трава лисніла червоним одлиском.

B)  Біля нас шелестять ясени, а під ногами сонце смикає за поводи тіні.

Г)Перед Водохрещем господарі й парубки прорубували на річці ополонку, випилювали з льоду великий хрест, ставили його над водою і обливали буряко-вим квасом.

 

6. Визначте вид підрядних частин.                                                                                      2 б.

  • А) А я люблю, як у вечірній час сопілка заспіває переливна.

 

  • Б) Цілує сонце рушники, що ненька вміла вишивати.

 

7. Виконайте синтаксичний розбір речення.                                                                   2 б.

Де-не-де біля вирв синіє безводний полин чи кущиться пахучий чебрець.

 

 

8. Складіть міні-твір(6-7 речень), використовуючи складносурядні і складнопідрядні речення (2) на одну із тем:

  • «Цінності сучасного молодого покоління»
  • «Що робить мене щасливим?»                                                                                   3 б.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дарьева Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Шпак Ганна
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
7944
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку