Підсумкова контрольна робота з Всесвітньої історії

Про матеріал
Річна контрольна робота. Час виконнаня 45 хвилин, розраховна на дітей з будь-яким рівнем навчальних досягнень. Максимальна оцінка - 12.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з курсу «Всесвітня історія» 10 – Б клас

Тест містить 13 завдань з розділу «Перша світова війна», «Провідні держави світу в міжвоєнний період (1918-1939рр)», «Держави Центрально- східної Європи», «Держави Азії та латинської Америки», « Друга світова війна». Оцінка в балах за кожне виконане завдання вказана в дужках. Невиконане завдання оцінюється в  нуль балів, решта цифр  — це  вартість його часткового й  повного виконання.

Після виконання завдань результати занесіть в бланк відповідей. Якщо бланк особливого зразка не використовується, то на аркуші А4 запишіть своє прізвище, ім’я, клас. А нижче запишіть номери питань та варіанти відповідей. Виправлення в бланку відповідей розцінюється як помилка.

Контрольна робота виконується у визначений розкладом час.

 

1. (0-1б.)Оберіть тезу, що містить НЕ правильне твердження щодо І світової війни:

А у війні 1914-1918 рр. протистояли країни-учасниці військово-політичних блоків: Антанти (Англія, Франція і Росія) і  Троїстого блоку (Німеччина, Австро-Угорщина,Італія ) та їх союзники

Б Основними причинами війни стали економічне протистояння країн Європи, гонка озброєнь і боротьба за переділ колоній

В Під час І світової війни вперше в світі були використані танки, підводні човни («підводна війна») і бойові отруйні гази

Г За підсумками І світової війни перемогли країни Троїстого Союзу

 

2. (0-1б.)Оберіть угоду/угоди, що НЕ відноситься до Версальсько-Вашингтонської системи забезпечення миру після І світової війни:

А Сен-Жерменський, Транонський, Севрсьский, Нейїський

Б Хартія Об’єднаних націй

В «пакт Бріана-Келлога»

Г економічні «План Дауеса» і «План Юнга»

 

3. (0-1б.)Період міжвоєнного часу 1919-1939 рр. в світовій економіці характеризується 2 ознаками:  

А  1, 3      Б  1, 4      В   2, 3        Г  2,4

 1) економічне зростання в "шалених двадцятих"         3) "стабільність і прогрес" 1930-х

2) "інфляція і дефіцит" 1921-1929 рр.                            4) "Велика депресія" 1929-1933 рр.

                       

4. (0-1б.)Для провідних країн світу (США, Англії, Франції) у міжвоєнний період (1919-1939 рр.) характерне:

А утвердження економічної стабільності та відсутність економічних криз

Б  скасування елементів державного регулювання і втручання в економічні процеси

В поширення робітничих рухів та розвиток соціального законодавства (8-год.робочий день, право на пенсії, відпустки тощо)

Г надання незалежності усім своїм колоніям

 

5. (0-1б.)Нацистсько-фашистські режими було встановлено у 1920-1930-х рр. в таких країнах : 

А Велика Британія  і США                                            Б Німеччина і Італія

В Франція і СРСР (Радянська Росія)                             Г Іспанія і Ірландія

 

6. (0-1б.)Оберіть основні положення комуністичної доктрини СРСР: 

А 1, 2, 3, 4             Б 1, 2, 4, 6                   В 2, 4, 5, 6                       Г 4, 5, 6, 7

1) знищення приватної власності як кореня усіх суспільних негараздів    

2) диктатура (правління) пролетаріату (робітничого класу)  

3)  демократичне правління усіх класів  

4) створення безкласового суспільства 

5)  комуністичне суспільство має складатися лише з робітників і селян 

6) комунізм можна встановити лише шляхом знищення буржуазії та капіталістів  

7) комунізм з'являється шляхом угод робітників і буржуазії

 

7. (0-1б.) Оберіть терміни і поняття, що характеризують розвиток країн Латинської Америки у 1920-30-х рр..:

А політика  «доброго сусіда» , рабство, тенентисти, свадеші

Б каудильйо, хунта, латифундія, політика «кийка та долара»

В політика  умиротворення, пеони,  соціалістичні режими, фазенда

Г «рух 4 травня»,  рух «неприєднання», національні революції, латинський капіталізм

 

8. (0-1б.)Яке поняття відповідає визначенню: «Знищення окремих груп населення за расовими, національними, етнічними або релігійними мотивами, а також штучне створення життєвих умов не сумісних із життям»?

А геноцид              Б депортація           В дискримінація             Г расизм

9. (0-4б) Увідповідніть   документ з його змістом А «Вісь Берлін– Рим–Токіо».                                Б Мюнхенська угода; В  пакт Молотова–Ріббентропа; Г «Сталевий пакт»;                                            Д  Антикомінтернівський пакт. 1  Договір між Німеччиною та Італією про політичну та військову співпрацю строком на 10 років; 2. Договір про розмежування «сфер інтересів» між СРСР та Німеччиною. 3  Договір, що передбачав відторгнення від Чехословаччини Судетської області; 4  Військово-політичний союз Німеччини та Японії, що передбачав взаємодію у боротьбі проти спільних ворогів.

10.(0-4б)Увідповідніть діячів культури: А. С.Далі; Б. А.Ейнштейн; В.  Ч.Чаплін;                             Г.  А.Флемінг; Д. І. і Ф. Жоліо-Кюрі. 1 Відкривач штучної радіоактивності. 2 Актор німого кіно. 3 творець теорії відносності. 4 відкривач першого антибіотику – пеніциліну 

11.(0-3б) Оберіть три спільні риси розвитку країн Центральної і Східної Європи в 1920-1930-х рр.

1) Післявоєнні революції поєдналися з міждержавними конфліктами щодо встановлення кордонів

2) встановлення комуністичної влади у більшості країн в 1920-х рр..

3)  встановлення республіки  і демократичних режимів в усіх країнах в 1920-х рр.

4) орієнтація у зовнішній політиці на країни Антанти в 1920-х рр..

5) бурхливий промисловий розвиток, переважання національних інвестицій

6) слабкість демократичних традицій призвела до домінування авторитарних режимів у 1930-х рр..

7) створення міцного середнього класу, подолання розриву у доходах між багатими і бідними

 

12. (0-3б) Оберіть три тези, які характеризують Другу світову  війну

1) Друга світова війна розпочалася 1 вересня 1939 року, а завершилась 2 вересня 1945 року.

2) Воюючими сторонами стали вісь «Берлін – Рим – Лондон»  і антисталінська коаліція

3)  план «Ост», голокост, концтабори, остарбайтери – такі поняття характеризують «новий порядок» нацистів на захоплених землях

4) про відкриття Другого фронту у Європі країни «Великої трійки» домовились під час Кримської (Ялтинської) конференції

5) переломними битвами ( що дозволили Антигітлерівській коаліції перехопити воєнну ініціативу)  є  Сталінградська битва, битва під Ель-Аламейном і битва біля атолу Мідуей

6) «рух Опору» знайшов свій вияв у колабораціонізмі населення завойованих територій

7) суд над воєнними злочинцями відбувся на Берлінському судовому процесі

 

13. (0-4б) Розташуйте події у хронологічній послідовності:         

А прийняття «Декларації Бальфура» 

Б утворення Британської Співдружності націй

В утворення СРСР

Г створення Організації об’єднаних націй (ООН)

 

docx
Додав(-ла)
Конда Дмитро
Додано
19 травня 2023
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку