26 травня о 18:00Вебінар: Як вчителю створити та розвивати власний YouTube-канал

Підсумкова контрольна робота за 6 клас

Про матеріал
Дидактичний матеріал для перевірки рівня навчальних досягнень учнів 6 класу з математики. Завдання дозволяють якісно і ефективно здійснити оцінювання знань учнів диференційовано.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота за 6 клас

В-І

1. Розклади на прості множники число 30.

А) 2*2*5    Б) 3*2*5  В) 5*4*2  Г) 3*3*5

2. У пропорції 15:3=20:4 середні члени.

А) 15 і 3     Б) 20 і 4   В) 3 і 20   Г) 15 і 4

3. Скороти дріб

А)    Б)   В)   Г

4. Перетворити в десятковий дріб мішане число 5

 А) 5,4  Б) 4,5  В) 5,04 Г) 5,15

5. Обчислити:    

      1) -      2) -2 *3

6. Знайти:

      1) від 52кг.       2) число, 17% якого становить 102.

7. Позначити на координатній площині точки А(-2;3) і В (6;-5). Знайти середину відрізка АВ – точку С. Які вона має координати?

8. Побудуйте пряму АВ. Познач поза нею точку М. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму МР, перпендикулярну до прямої АВ, і пряму МК, паралельну прямій АВ.

9. Розв’яжи рівняння:

    0,2(3х-4)=1,6(х-2).

10. У двох вагонах потяга було порівно пасажирів. Після того як з першого вагона вийшло 26 пасажирів, а з другого – 17 пасажирів, у першому вагоні стало осіб у 2 рази більше, ніж у другому. Скільки пасажирів було в кожному вагоні спочатку?

11. Знайти найбільше чотирицифрове число, кратне 53.

 

 

В-ІІ

1. Розклади на прості множники число 40.

А) 2*2*2*5    Б) 3*2*5  В) 5*2*2  Г) 3*3*5

2. У пропорції 15:3=20:4 крайні члени.

А) 15 і 3     Б) 20 і 4   В) 3 і 20   Г) 15 і 4

3. Скороти дріб

А)    Б)   В)   Г

4. Перетворити в десятковий дріб мішане число 4

 А) 4,4  Б) 4,5  В) 4,04 Г) 5,15

5. Обчислити:    

      1) -      2) -3 *6

6. Знайти:

      1) від 45см.       2) число, 19% якого становить 133.

7. Позначити на координатній площині точки А(4;-3) і В (-6;5). Знайти середину відрізка АВ – точку С. Які вона має координати?

8. Побудуйте пряму АВ. Познач поза нею точку М. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму МS, перпендикулярну до прямої АВ, і пряму МN, паралельну прямій АВ.

9. Розв’яжи рівняння:

    0,5(2-1,7х)=0,4(2,5-1,1х).

10. В одному ящику яблук в 3 рази більше, ніж в іншому. Коли з першого ящика до другого переклали 9 кг., то в обох ящиках яблук стало порівну. Скільки кілограмів яблук було спочатку в кожному ящику?

11. Знайти найбільше чотирицифрове число, кратне 57.

 

 

Орієнтовний розподіл завдань підсумкової контрольної роботи за рівнями складності подано в таблиці.

Номер завдання

Кількість балів

1

0,5

2

0,5

3

0,5

4

0,5

5

1

6

1

7

1

8

1

9

2

10

2

11

2

 

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку