Підсумкова контрольна робота за 6 клас
В-І
1. Розклади на прості множники число 30.
А) 2*2*5 Б) 3*2*5 В) 5*4*2 Г) 3*3*5
2. У пропорції 15:3=20:4 середні члени.
А) 15 і 3 Б) 20 і 4 В) 3 і 20 Г) 15 і 4
3. Скороти дріб
А) Б) В) Г
4. Перетворити в десятковий дріб мішане число 5
А) 5,4 Б) 4,5 В) 5,04 Г) 5,15
5. Обчислити:
1) - 2) -2 *3
6. Знайти:
1) від 52кг. 2) число, 17% якого становить 102.
7. Позначити на координатній площині точки А(-2;3) і В (6;-5). Знайти середину відрізка АВ – точку С. Які вона має координати?
8. Побудуйте пряму АВ. Познач поза нею точку М. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму МР, перпендикулярну до прямої АВ, і пряму МК, паралельну прямій АВ.
9. Розв’яжи рівняння:
0,2(3х-4)=1,6(х-2).
10. У двох вагонах потяга було порівно пасажирів. Після того як з першого вагона вийшло 26 пасажирів, а з другого – 17 пасажирів, у першому вагоні стало осіб у 2 рази більше, ніж у другому. Скільки пасажирів було в кожному вагоні спочатку?
11. Знайти найбільше чотирицифрове число, кратне 53.
В-ІІ
1. Розклади на прості множники число 40.
А) 2*2*2*5 Б) 3*2*5 В) 5*2*2 Г) 3*3*5
2. У пропорції 15:3=20:4 крайні члени.
А) 15 і 3 Б) 20 і 4 В) 3 і 20 Г) 15 і 4
3. Скороти дріб
А) Б) В) Г
4. Перетворити в десятковий дріб мішане число 4
А) 4,4 Б) 4,5 В) 4,04 Г) 5,15
5. Обчислити:
1) - 2) -3 *6
6. Знайти:
1) від 45см. 2) число, 19% якого становить 133.
7. Позначити на координатній площині точки А(4;-3) і В (-6;5). Знайти середину відрізка АВ – точку С. Які вона має координати?
8. Побудуйте пряму АВ. Познач поза нею точку М. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму МS, перпендикулярну до прямої АВ, і пряму МN, паралельну прямій АВ.
9. Розв’яжи рівняння:
0,5(2-1,7х)=0,4(2,5-1,1х).
10. В одному ящику яблук в 3 рази більше, ніж в іншому. Коли з першого ящика до другого переклали 9 кг., то в обох ящиках яблук стало порівну. Скільки кілограмів яблук було спочатку в кожному ящику?
11. Знайти найбільше чотирицифрове число, кратне 57.
Орієнтовний розподіл завдань підсумкової контрольної роботи за рівнями складності подано в таблиці.
Номер завдання |
Кількість балів |
1 |
0,5 |
2 |
0,5 |
3 |
0,5 |
4 |
0,5 |
5 |
1 |
6 |
1 |
7 |
1 |
8 |
1 |
9 |
2 |
10 |
2 |
11 |
2 |