Підсумкова контрольна робота за 6 клас

Про матеріал
Дидактичний матеріал для перевірки рівня навчальних досягнень учнів 6 класу з математики. Завдання дозволяють якісно і ефективно здійснити оцінювання знань учнів диференційовано.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота за 6 клас

В-І

1. Розклади на прості множники число 30.

А) 2*2*5    Б) 3*2*5  В) 5*4*2  Г) 3*3*5

2. У пропорції 15:3=20:4 середні члени.

А) 15 і 3     Б) 20 і 4   В) 3 і 20   Г) 15 і 4

3. Скороти дріб

А)    Б)   В)   Г

4. Перетворити в десятковий дріб мішане число 5

 А) 5,4  Б) 4,5  В) 5,04 Г) 5,15

5. Обчислити:    

      1) -      2) -2 *3

6. Знайти:

      1) від 52кг.       2) число, 17% якого становить 102.

7. Позначити на координатній площині точки А(-2;3) і В (6;-5). Знайти середину відрізка АВ – точку С. Які вона має координати?

8. Побудуйте пряму АВ. Познач поза нею точку М. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму МР, перпендикулярну до прямої АВ, і пряму МК, паралельну прямій АВ.

9. Розв’яжи рівняння:

    0,2(3х-4)=1,6(х-2).

10. У двох вагонах потяга було порівно пасажирів. Після того як з першого вагона вийшло 26 пасажирів, а з другого – 17 пасажирів, у першому вагоні стало осіб у 2 рази більше, ніж у другому. Скільки пасажирів було в кожному вагоні спочатку?

11. Знайти найбільше чотирицифрове число, кратне 53.

 

 

В-ІІ

1. Розклади на прості множники число 40.

А) 2*2*2*5    Б) 3*2*5  В) 5*2*2  Г) 3*3*5

2. У пропорції 15:3=20:4 крайні члени.

А) 15 і 3     Б) 20 і 4   В) 3 і 20   Г) 15 і 4

3. Скороти дріб

А)    Б)   В)   Г

4. Перетворити в десятковий дріб мішане число 4

 А) 4,4  Б) 4,5  В) 4,04 Г) 5,15

5. Обчислити:    

      1) -      2) -3 *6

6. Знайти:

      1) від 45см.       2) число, 19% якого становить 133.

7. Позначити на координатній площині точки А(4;-3) і В (-6;5). Знайти середину відрізка АВ – точку С. Які вона має координати?

8. Побудуйте пряму АВ. Познач поза нею точку М. За допомогою косинця та лінійки побудуй пряму МS, перпендикулярну до прямої АВ, і пряму МN, паралельну прямій АВ.

9. Розв’яжи рівняння:

    0,5(2-1,7х)=0,4(2,5-1,1х).

10. В одному ящику яблук в 3 рази більше, ніж в іншому. Коли з першого ящика до другого переклали 9 кг., то в обох ящиках яблук стало порівну. Скільки кілограмів яблук було спочатку в кожному ящику?

11. Знайти найбільше чотирицифрове число, кратне 57.

 

 

Орієнтовний розподіл завдань підсумкової контрольної роботи за рівнями складності подано в таблиці.

Номер завдання

Кількість балів

1

0,5

2

0,5

3

0,5

4

0,5

5

1

6

1

7

1

8

1

9

2

10

2

11

2

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Восух Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2021
Переглядів
2739
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку