Дана розробка дозволяє перевірити рівень навченості учнів із тем програмового матеріалу. Допоможе розвинути навички самоконтролю. Стане в пригоді вчителям, батькам, учням.
1 варіант
Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні вони йшли вузькою стежиною відвідати друзів. У будиночку вже снідала синиця. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини.
2. Займенник – це:
А) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його;
Б) частина мови, яка називає предмет; В) службове слово.
3. До 2-ї особи належать займенники:
А) ти, ви ; Б) я, ми; В) він, вона, воно, вони.
4. У якому рядку записані числівники, що відповідають на питання котрий?
А) Тридцять, сьомий, вісім; Б) третій, чотирнадцятий, десятий;
В) сорок, п’ять, одинадцять.
5. Позначте групу дієслів теперішнього часу.
А) Малював, перечитає, літає;
Б) говорив, слухає, співав;
В) бажає, іде, біжить.
6.Зроби звуко-буквений аналіз слів
Яблуко, земля.
7. Добери антоніми до дієслів:
Стояти - __________________
Мовчати- _________________
8.Допиши потрібні прикметники.
Цукерка солодка, а лимон ________________________.
Чай гарячий, а морозиво __________________________.
2 варіант
1. Прочитай текст. Придумай до нього заголовок. Спиши.
Ми живемо в Україні. Наша земля красива і щедра. Росте і жито, і городина, цвітуть квіти, дзюркочуть річечки. Але особливу любов викликає у нас калина. Росте вона по тінистих лісах, в гаях і дібровах, на схилах, на узліссі, на лісових галявинах. Садять калину і біля хати, щоб весною білим цвітом милувала, а взимку від застуди лікувала.
2. Числівники – це слова, що означають:
А) назву предмета; Б) ознаку предмета;
В) кількість предметів або їх порядок при лічбі.
3. Числівники відповідають на питання:
А) хто? що? Б) скільки? який? котрий? В) коли? як? де?
4. До 2-ї особи належать займенники:
А) я, ми; Б) ти, ви ; В) він, вона, воно, вони.
5. Вибери групу дієслів у майбутньому часі:
А) летить, ховає, співає;
Б) летів, заспівала, сховалися;
В) прилетить, заспіває, сховається.
6.Зроби звуко-буквений аналіз слів
Їжак, березень.
7. Добери антоніми до дієслів:
Розмовляє - __________________
Радіє- _________________
8. Допиши потрібні прикметники.
Яблуко корисне, а чіпси ______________.
Дорога широка, а стежка _____________.