Підсумкова контрольна робота з української мови

Про матеріал

Дана розробка дозволяє перевірити рівень навченості учнів із тем програмового матеріалу. Допоможе розвинути навички самоконтролю. Стане в пригоді вчителям, батькам, учням.

Перегляд файлу

1 варіант

  1. Прочитай текст. Придумай до нього заголовок. Спиши.

      Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні вони йшли вузькою стежиною відвідати друзів. У будиночку вже снідала синиця. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини.

2. Займенник – це:

А) частина мови, що вказує на предмет, але не називає його;

Б) частина мови, яка називає предмет;           В) службове слово.

3. До 2-ї особи належать займенники:

А) ти, ви ;         Б) я, ми;        В) він, вона, воно, вони.

4. У якому рядку записані числівники, що відповідають на питання котрий?

А) Тридцять, сьомий, вісім;    Б) третій, чотирнадцятий, десятий;

В) сорок, п’ять, одинадцять.

5. Позначте групу дієслів теперішнього часу.

А) Малював, перечитає, літає;

Б) говорив, слухає, співав;

В) бажає, іде, біжить.

6.Зроби звуко-буквений аналіз слів

Яблуко, земля.

7. Добери антоніми до дієслів:

Стояти - __________________

Мовчати- _________________

8.Допиши потрібні прикметники.

Цукерка солодка, а лимон ________________________.

Чай гарячий, а морозиво __________________________.

 

 

 

2 варіант

1. Прочитай текст. Придумай до нього заголовок. Спиши.

    Ми живемо в Україні. Наша земля красива і щедра. Росте і жито, і городина, цвітуть квіти, дзюркочуть річечки. Але особливу любов викликає у нас калина. Росте вона по тінистих лісах, в гаях і дібровах, на схилах, на узліссі, на лісових галявинах. Садять калину і біля хати, щоб весною білим цвітом милувала, а взимку від застуди лікувала.

2. Числівники – це слова, що означають:

А) назву предмета;            Б) ознаку предмета;

В) кількість предметів або їх порядок при лічбі.

3. Числівники відповідають на питання:

А) хто? що?    Б) скільки? який? котрий?    В) коли? як? де?

4. До 2-ї особи належать займенники:

А)  я, ми;                 Б) ти, ви ;           В) він, вона, воно, вони.

5. Вибери групу дієслів у майбутньому часі:

А) летить, ховає, співає;

Б) летів, заспівала, сховалися;

В) прилетить, заспіває, сховається.

6.Зроби звуко-буквений аналіз слів

Їжак, березень.

7. Добери антоніми до дієслів:

Розмовляє - __________________

Радіє- _________________

8. Допиши потрібні прикметники.

Яблуко корисне, а чіпси ______________.

Дорога широка, а стежка _____________.

 

docx
Додав(-ла)
Добош Оксана
Додано
27 червня 2018
Переглядів
755
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку