Підсумкова контрольна з математики 5 клас

Про матеріал
Матеріал містить 2 варіанти завдань.У першій частині контрольної роботи запропоновано чотири завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки один правильний. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень указав тільки одну літеру, якою позначений правильний варіант відповіді. Учень не повинен наводити будь які міркування, що пояснюють його вибір. Правильна відповідь на кожне із завдань 1–4 оцінюється одним балом. Друга частина контрольної роботи складається з трьох завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Кожне завдання цієї частини вважається виконаним пра вильно, якщо учень записав правильну відповідь (наприклад, число, вираз, корінь рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують у чернетках. Правильна відповідь на кожне із завдань 5–7 оцінюється двома балами. Третя частина контрольної роботи складається з трьох завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання цієї частини вважаються виконаними правиль но, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання і дав правильну відповідь. Правильне розв’язання кожного із завдань 8–10 оцінюється чотирма балами. Систему нарахування балів за правильно виконані завдання наведено у табл
Перегляд файлу

Пояснювальна записка

 

Посібник складений відповідно до чинної програми з математики для загаль ноосвітніх навчальних закладів і призначений для проведення підсумкової кон трольної роботи з математики в 5 х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Кожен варіант складається   з 10 тестових завдань, які об’єднані у три частини, що відрізняються за складністю та формою завдань.

У першій частині контрольної роботи запропоновано чотири завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки один правильний. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень указав тільки одну літеру, якою позначений правильний варіант відповіді. Учень не повинен наводити будь які міркування, що пояснюють його вибір. Правильна відповідь на кожне із завдань 1–4 оцінюється одним балом.

Друга частина контрольної роботи складається з трьох завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Кожне завдання цієї частини вважається виконаним пра вильно, якщо учень записав правильну відповідь (наприклад, число, вираз, корінь рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують у чернетках. Правильна відповідь на кожне із завдань 5–7 оцінюється двома балами.

Третя частина контрольної роботи складається з трьох завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання цієї частини вважаються виконаними правиль но, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання і дав правильну відповідь. Правильне розв’язання кожного із завдань 8–10 оцінюється чотирма балами.

Систему нарахування балів за правильно виконані завдання наведено у табл. 1.

Таблиця 1

 

Номери завдань

1–4

5–7

8–10

Разом

Кількість балів

по 1

по 2

по 4

Усього балів

4

6

12

22

 

Відповідність кількості балів, набраних учнем, оцінці за 12 бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено у табл. 2.

Таблиця 2

 

Кількість

балів

1

2

3–4

5–6

7–8

9–10

11–12

13–14

15–16

17–18

19–20

21–22

Оцінка за 12"бальною

системою

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

 

9

 

10

 

11

 

12


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ

учня (учениці)  5    класу

 


 

Варіант 1

Частина 1. У завданнях 1–4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

  1. Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 647* > 6476, щоб утворилася правильна нерівність?

А

Б

В

Г

6

7

0

5

  1. Спростіть вираз 4,5c 2,3c + 0,2c.

 

А

Б

В

Г

2,3c

2,2c

2,6c

2,4c

 

  1. Подайте у вигляді неправильного дробу число       сім цілих дві одинадцяті

 

 

А

Б

В

Г

79

14

29

20

11

11

11

11

  1. У череді було 200 тварин, з них 34 % становили вівці. Скільки овець було в че" реді?

А

Б

В

Г

86 овець

72 вівці

68 овець

54 вівці

 

Частина 2. Завдання 5–7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. З вершини розгорнутого кута MKP, зображеного на ри" сунку, проведено промені KA і KB так, що MKB = 115,

AKP = 94. Обчисліть градусну міру кута AKB.


Відповідь:                                 

  1. Знайдіть значення виразу 6,4 : (0,73 + 0,87) 3,1.

Відповідь:                                 


M K P


 

  1. Периметр квадрата дорівнює 32 см. Обчисліть площу цього квадрата.

Частина 3. У завданнях 8–10 наведіть повне розв’язання.

  1. Розв’яжіть рівняння (x 10) : 9 = 15.
  2. З одного міста одночасно в протилежних напрямках виїхали автобус і вантажів" ка. Через 4 год після початку руху відстань між ними становила 528 км. Швид" кість руху автобуса була 58 км/год. З якою швидкістю рухалася вантажівка?

 


  1. Знайдіть усі натуральні значення y, при яких дріб 5y 13

28


буде правильним.


 


ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З МАТЕМАТИКИ

учня (учениці)  5    класу

 


 

Варіант 2

Частина 1. У завданнях 1–4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

 

  1. Яку з наведених цифр можна підставити замість зірочки у запис 5917 > *917, щоб утворилася правильна нерівність?

А

Б

В

Г

7

6

5

4

  1. Спростіть вираз 3,6x + 2,5x 1,7x.

 

А

Б

В

Г

4,4x

7,8x

5,4x

6,1x

  1. Подайте у вигляді неправильного дробу число     чотири цілих п’ять дванадцятих

 

 

А

Б

В

Г

64

53

9

21

12

12

12

12

  1. У магазин завезли 250 кг цукру. За перший день було продано 60 % завезеного цукру. Скільки кілограмів цукру було продано за перший день?

А

Б

В

Г

180 кг

120 кг

200 кг

150 кг

 

Частина 2. Завдання 5–7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.

  1. З вершини розгорнутого кута CDE, зображеного на ри" B

сунку, проведено промені DB і DA так, що ADC = 165, A

BDE = 98. Обчисліть градусну міру кута ADB.                   

C D E

Відповідь:                                 

  1. Знайдіть значення виразу 64 : (2,75 + 0,45) 4,8.

Відповідь:                                 

  1. Периметр квадрата дорівнює 28 см. Обчисліть площу цього квадрата.

Частина 3. У завданнях 8–10 наведіть повне розв’язання.

  1. Розв’яжіть рівняння (19 + x) : 8 = 16.
  2. З одного села одночасно в протилежних напрямках вирушили велосипедист і пішохід. Через 2 год після початку руху відстань між ними становила 34 км. Велосипедист їхав зі швидкістю 13 км/год. З якою швидкістю йшов пішохід?

 


  1. Знайдіть усі натуральні значення m, при яких дріб


30

 

5m 10


буде неправильним.


 


 

 

docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
1107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку