Посібник складений відповідно до чинної програми з математики для загаль ноосвітніх навчальних закладів і призначений для проведення підсумкової кон трольної роботи з математики в 5 х класах загальноосвітніх навчальних закладів. Кожен варіант складається з 10 тестових завдань, які об’єднані у три частини, що відрізняються за складністю та формою завдань.
У першій частині контрольної роботи запропоновано чотири завдання з вибором однієї правильної відповіді. До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких тільки один правильний. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учень указав тільки одну літеру, якою позначений правильний варіант відповіді. Учень не повинен наводити будь які міркування, що пояснюють його вибір. Правильна відповідь на кожне із завдань 1–4 оцінюється одним балом.
Друга частина контрольної роботи складається з трьох завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Кожне завдання цієї частини вважається виконаним пра вильно, якщо учень записав правильну відповідь (наприклад, число, вираз, корінь рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують у чернетках. Правильна відповідь на кожне із завдань 5–7 оцінюється двома балами.
Третя частина контрольної роботи складається з трьох завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання цієї частини вважаються виконаними правиль но, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання і дав правильну відповідь. Правильне розв’язання кожного із завдань 8–10 оцінюється чотирма балами.
Систему нарахування балів за правильно виконані завдання наведено у табл. 1.
Таблиця 1
Номери завдань |
1–4 |
5–7 |
8–10 |
Разом |
Кількість балів |
по 1 |
по 2 |
по 4 |
|
Усього балів |
4 |
6 |
12 |
22 |
Відповідність кількості балів, набраних учнем, оцінці за 12 бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів наведено у табл. 2.
Таблиця 2
Кількість балів |
1 |
2 |
3–4 |
5–6 |
7–8 |
9–10 |
11–12 |
13–14 |
15–16 |
17–18 |
19–20 |
21–22 |
Оцінка за 12"бальною системою |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
учня (учениці) 5 класу
Варіант 1
Частина 1. У завданнях 1–4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
А |
Б |
В |
Г |
6 |
7 |
0 |
5 |
А |
Б |
В |
Г |
2,3c |
2,2c |
2,6c |
2,4c |
А |
Б |
В |
Г |
79 |
14 |
29 |
20 |
11 |
11 |
11 |
11 |
А |
Б |
В |
Г |
86 овець |
72 вівці |
68 овець |
54 вівці |
Частина 2. Завдання 5–7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.
AKP = 94. Обчисліть градусну міру кута AKB.
Відповідь:
Відповідь:
M K P
Частина 3. У завданнях 8–10 наведіть повне розв’язання.
28
буде правильним.
учня (учениці) 5 класу
Варіант 2
Частина 1. У завданнях 1–4 позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.
А |
Б |
В |
Г |
7 |
6 |
5 |
4 |
А |
Б |
В |
Г |
4,4x |
7,8x |
5,4x |
6,1x |
А |
Б |
В |
Г |
64 |
53 |
9 |
21 |
12 |
12 |
12 |
12 |
А |
Б |
В |
Г |
180 кг |
120 кг |
200 кг |
150 кг |
Частина 2. Завдання 5–7 виконайте на чернетці та запишіть тільки відповідь.
сунку, проведено промені DB і DA так, що ADC = 165, A
BDE = 98. Обчисліть градусну міру кута ADB.
C D E
Відповідь:
Відповідь:
Частина 3. У завданнях 8–10 наведіть повне розв’язання.
30
5m 10
буде неправильним.