Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь здійснюється фронтально, письмово і складається ії завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, групування і класифікацію мовних одиниць, сполучення слів, доповнення, трансформування речень, добір належної форми тощо.
Тестова робота скадається із завдань двох типів. 4 завдання закритого типу, 4 завдання відкритого типу.
Українська мова 4 клас Підсумкова перевірка Дієслово
І варіант
Дієслово – частина мови, що називає …
А назву предмета; Б ознаку предмета;
В дію предмета.
У реченні дієслово найчастіше виконує роль …
А підмета; Б присудка;
В другорядного члена речення.
А читав, виблискувало, танцювала;
Б різати, пекти, носити;
В вийшов, вийшла, вийшло.
А теперішнього часу; Б минулого часу;
В майбутнього часу.
Грати - ________ . Чекати - _______ .
Всяка сорока від свого язика потерпає.
Гостре словечко коле сердечко.
Каж…мо, сид…те, ід…те.
Сонечко в траві (зійти),
(усміхнутись), (розцвісти).
Потім (стати) біле-біле
І за вітром (полетіти).
ІІ варіант
Частина мови, що відповідає на питання що робити? що зробити? що робитиме?- це …
А іменник; Б прикметник; В дієслово.
У реченні дієслово найчастіше виконує роль …
А другорядного члена речення;
Б підмета; В присудка.
А виконував, виблискувало, танцювала;
Б вийшов, вийшла, вийшло;
В відчиняти, вити, брати.
А минулого часу; Б теперішнього часу ;
В майбутнього часу.
Радити - _______ . Міркувати - _________ .
Собака виляє хвостом, а не язиком.
Сорока на хвості вістку принесла.
Кос…те, побіж…ш, говор…мо.
(Знятися) в небо журавлі,
(кружляти), довго не (летіти), -
Немовби (кидати)не (хотіти)
Своєї рідної землі.