Підсумкова робота №3
Будова слова. Орфографія
Початковий і середній рівень
1. Позначте рядок, у якому всі слова – спільнокореневі:
а) лікувати, лікар, лікоть, лікарня;
б) вітер, вітровий, вітрина, вітрила;
в) квітка, квітник, заквітчати, квітковий.
2. Знайти слово без закінчення:
а) хоробрий; б) писати; в) переробка.
3. Виділити рядок, у якому в усіх словах наявні префікси:
а) вихід, забігти, торкнутися, перейти;
б) написати, дочитати, влетіти, прийти;
в) дорости, прогуркотіти, говорити, зробити.
4. Указати рядок, у якому всі слова з нульовим закінченням:
а) вогонь, ватра, дощ, ведмідь;
б) хліб, луг, жолудь, урок;
в) мить, кролик, доля, віз.
5. Знайти слово із суфіксом:
а) мороз; б) розмова; в) дощик.
6. Відшукати слово, де є префікс, корінь, суфікс, закінчення:
а) прикладний; б) батьківський; в) спечено.
7. Указати рядок, де в усіх словах треба писати префікс пре-:
а) пр….білий, пр….буток, пр….давити;
б) пр…смачний, пр….гарний, пр….мудрий;
в) пр…злий, пр…смачний, пр…вітний.
8. Указати рядок, де усі слова – незмінні:
а) калина, дощ, високо;
б) швидко, луг, рагу ;
в) удень, робити, таксі.
9. Суфікс – це …
10. Записати два слова із різними префіксами.
Достатній рівень
1. Розібрати подані слова за будовою.
Прибережний, вгорі, прислів'я, найсмачніший, відтінок.
2. Замінити словосполучення словами з префіксами пре-, при-.
Дуже поганий. Місцевість біля Карпат. Лягти на кілька хвилин. Дуже високий. Повернення птахів.
3. Підібрати 2-3спільнокореневих слова до даних, виділити корінь.
Будинок –
Світло –
Море –
Високий рівень
Написати твір-мініатюру «Вигадливі візерунки зими» з використанням слів із префіксами пре-, при-.