Зарубіжна література 5кл.
Підсумкова робота Г.К. Андерсен «Снігова королева» (ПТ (ГР 2))
Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду
1.Відновіть текст уривка з казки Г.К.Андерсена « Снігова королева» (4 бали)
Вставлені слова запишіть у вигляді списка:
1)……
2)…….
3)…….
4)…….
5)…….
6)…….
7) …….
8)……..
…Вони всюди бігали з цим (1)___________, і, нарешті, не залишилося, жодної країни, жодної людини, що не відбилися б спотвореними в дзеркалі. Тоді учні чорта захотіли полетіти (2)на ___________ і там повеселитися. Чим вище вони підносилися, тим більше дзеркало кривилося; Вони ледве тримали його. Вони підносилися вище та вище, і раптом дзеркало так затремтіло від жахливої гримаси, що вирвалося з рук, упало на землю і розбилося на тисячу мільйонів, більйонів і ще більше скалок.
І ці скалки наробили ще більше нещастя, ніж само (3)________. Деякі з них, завбільшки як піщинка, літали скрізь по світу і, якщо потрапляли в (4)_______ людині, там і залишалися. Людина з такою скалкою в очах бачила все (5) _________ або тільки саме погане, бо кожна скалочка мала ту ж силу, що й ціле (6)_____ . Деяким людям крихітна скалочка дзеркала потрапляла в (7)________, - і це було найжахливіше: серце перетворювалося на маленьку (8)________.
2. Установіть відповідність між персонажем і цитатою про нього, відповіді впишіть у таблицю (4 бали)
|
Персонаж |
|
Цитата |
1. |
Олень |
А |
«Він був у дуже хорошому настрої, тому що зробив собі дивне дзеркало» |
2. |
Чорт |
Б |
«Жінка була така прекрасна та ніжна, але з криги, з сліпучої, іскристої криги. І все-таки жива!.. Очі блищали, як дві ясні зірки, але не було в них ні спокою, ні тепла» |
3. |
Герда |
В |
«…Хіба ти не бачиш, яка велика її сила? Хіба ти не бачиш, що їй підкоряються і люди, і тварини? Адже вона боса обійшла півсвіту. Не в нас позичати їй сили. Сила — в її серці» |
4. |
Снігова королева |
Г |
«— Ось моє рідне північне сяйво! Дивись, як світить!- І він побіг далі, не зупиняючись ні вдень, ні вночі». |
|
|
Д |
«Я напишу кілька слів на сухій рибі-трісці, паперу в мене немає, а ви віднесете її фінці, яка живе в тих місцях і краще за мене навчить, що треба робити.» |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
3. Установіть відповідність між персонажем і предметом, відповіді впишіть у таблицю (2 бали)
|
Персонаж |
|
Предмет |
1 |
Герда |
А |
Великі сани, пофарбовані в білий колір |
2 |
Маленька розбійниця |
Б |
Суха риба-тріска |
3 |
Лапландка |
В |
Ніж |
4 |
Снігова королева |
Г |
Червоні черевички |
|
|
Д |
Капелюх з квітами |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
4. Продовжіть речення:
Я вважаю, що Герда правильно (чи неправильно) вчинила, відмовившись залишатися в палаці принца та принцеси, тому що …….. (2 бали)