Підсумкова робота. Працює з текстом (ГР 2)Ж.Верн "П'ятнадцятирічний капітан"

Про матеріал
Завдання для оцінювання добирають так, щоб можна було отримати об’єктивну інформацію про рівень досягнень учнями обов’язкових результатів навчання певної групи результатів (далі – ГР) мовно-літературної освітньої галузі, а саме:  взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях (ГР 1);  cприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів (зокрема художніх текстах, медіатекстах) та використання її для збагачення власного досвіду (ГР 2);  висловлювання думок, почуттів і ставлень, письмова взаємодія з іншими особами, взаємодія з іншими особами у цифровому середовищі, дотримання норм літературної мови (ГР 3);  дослідження індивідуального мовлення, використання мови для власної мовної творчості, спостереження за мовними та літературними явищами, проведення їх аналізу (ГР 4)3.
Перегляд файлу

Підсумкова робота 

Працює з текстом  (ГР 2)

 

Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних

текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду

  1. Віднови текст уривка з роману Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» (3 бали).

 

15 січня 1873 року після невдалого сезону полювання на _________ шхуна-бриг «Пілігрим»  прибула до міста О́кленд на східному узбережжі Нової Зеландії. Корабель належав американському підприємцеві Джеймсу Уе́лдону, а командував ним досвідчений капітан _______________.                   

 

                       Наймолодшим членом екіпажу був Дік Сенд, п’ятнадцятирічний __________________, — хлопець із сиротинця, який з восьми років плавав юнгою на торгових кораблях. Одного дня його помітив капітан Халл, узяв під свою опіку і познайомив з Джеймсом Уелдоном.

               _____________ також заопікувався сиротою. Він віддав Діка до школи в Сан-Франциско. Кілька років місіс Уелдон була Діку Сенду за матір, а її маленького сина Джека Дік Сенд любив, мов рідного брата.

          В Окленді Халл залишив частину команди, яку наймав лише на сезон полювання, і збирався продовжити шлях до чилі́йського порту Вальпараї́со. Там судно мало розвантажитись, а потім плисти вздовж узбережжя додому, у _________________.

 

2. Які моральні цінності та уроки можна винести з історії,яка трапилась із  Діком Сендом? (3 бали).

 

3. Установи відповідність (3 бали).

1) Корабельний кок Негоро.

г)«Зовнішність португальця, точніше — його погляд і очі, що постійно бігали, не дуже подобалися капітану».

2) Місіс Велдон.

б)«Важка праця моряка вже підготувала його до житейських

битв. Його розумне обличчя пашіло енергією. Це було обличчя

людини не лише сміливої, але й здатної проторувати шлях».

3) Дік Сенд

в)«...досвідчена мандрівниця, яка не раз супроводжувала чоловіка у його далеких подорожах, була хороброю жінкою і

не боялася моря; їй було близько тридцяти років, і вона вирізнялася неабияким здоров’ям.».

 

 

 

4.Установи відповідність між персонажем твору і його роллю в системі образів роману

(3 бали):

1) Дік Сенд

А) агент работоргівця

2) Халл

Б) володар Казонде

3) Гарріс

В) капітан китобійного судна

4) Муані-Лунга

Г) матрос

 

Усього 12 балів

docx
Додано
17 грудня
Переглядів
9
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку