6 клас
Підсумкова робота «Пригоди та фантастика»
Досліджує мовлення (ДМ (ГР 4))
Дослідження, спостереження за літературними явищами, проведення їх аналізу
1.Виконайте тестові завдання ( 6 балів)
1. З ким проживав головний герой твору Буссе?
а) з батьками
б) з усиновителями
в) з дідусем та бабусею
2 . Яка властивість була у Міраміса ? Він вмів...
а) перестрибувати хмари
б) співати
в) танцювати
3. Позначте моральні цінності, що стверджуються в повісті-казці:
а) любов і дружба перемагають зло і ненависть
б) природа завжди служить добру
в) людське зло шкодить в першу чергу самій людині
г) дитинство повинно бути казкою в житті кожної людини
д) родинне тепло і любов батьків - найцінніше, що є в житті
4.Як звати головних героїв твору "Чи вмієш ти свистати , Юганно?"
а)Берра, Дік, Джим
б)Берра, Ульф, Нільс
в)Нільс, Януш, Бернард
5.Що дає Ульфу дідусь щоразу, коли той його провідує?
а)гроші
б)цукерки
в)тістечка
6.Кому належала хустка , з якої Нільс із хлопцями виготовили повітряного змія?
а)Дружині Нільса .
б)Сестрі Нільса.
в)Мамі Нільса.
7. Яка мрія була у Берри в повісті "Чи вмієш ти свистати юганно"?
(Берра мріяв навчитися свистати). (1 бал)
8. Розкажіть про життя Буссе з названими батьками ( 2 бали)
9.Відновіть послідовність подій у повісті « Міо,мій Міо»( 3 бали)
1)Прийомні батьки,життя без любові і ласки.
2)Джин і невідома країна.
3Пророцтво збувається,зачаровані діти на волі.
4)Повернення принца і щасливе життя королівства.
5)Міо стає спадкоємцем королівства.
6)Сусідка Буссе і чарівне лист.
7)Жорстокий чарівник Като..
(Відповідь 1,6,2,5,7,3,4)