Підсумкова робота з музичного мистецтва для 3 класу

Про матеріал
Завдання для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва учнів 3 класу, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат).
Перегляд файлу

 

Завдання

Для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва

учня, який здобуває освіту за індивідуальною формою (екстернат),

за курс 3 класу

 

Критерії оцінювання

Діагностувальна робота передбачає перевірку сформованості таких умінь:

1. Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.

2. Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.

3. Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

Робота складається з тестової роботи, де потрібно обрати відповіді, та практичної роботи. Практична робота передбачає запис відео виконання ритмічної вправи.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

Рівень навчальних досягнень

Характеристика навчальних досягнень учня

Початковий

- розрізняє окремі жанри музичного мистецтва, музичні інструменти

- відтворює рядки дитячої пісні за допомогою підказок

Середній

- розрізняє жанри музичного мистецтва, музичні інструменти;

- виконує частину дитячої пісні

Достатній

- розрізняє жанри музичного мистецтва, характеризує основні виражальні засоби, художньо-образний зміст твору;

- орієнтується в поняттях музичної грамоти (мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, тембр);

- виконує дитячі пісні з точністю і виразністю інтонування

Високий

- імпровізує, створює ритмічний супровід до пісні

Тестова робота

Початковий рівень

1. Музичні звуки за висотою бувають:

а) низькі та високі;            б) довгі та короткі;              в) музичні та шумові.

2. Обрати колискову пісню:

а) «Нехочуха»;                   б) «Котику сіренький»;              в) «Дощик»

3. Ансамбль з чотирьох виконавців називається:

а) дует;                б) хор;                     в) квартет;                 г) квінтет

Середній рівень

4. Автором музичного твору є

а) виконавець;            б) режисер;           в) композитор;         г) диригент

5. Визначити ВСІ музичні форми:

а) квадратна; б) тричастинна; в) рондо; г) куплетна; д) симетрична; ж)варіації

6. Визначити українські музичні інструменти:

а)

б)

в)

 

 

г)

д)

 

 

 

 

 

 

ж)

 

Практична робота

 

Достатній рівень

7. Прослухати «Пісню Сольвейг» Е.Гріга, визначити характер, музичну форму, динаміку, темп, жанрові особливості

https://youtu.be/OMO-E4dSuoE

 

Високий рівень

8. Створити ритмічний супровід до пісні «Диво-осінь» А.Олєйнікової, записати відео виконання і прикріпити в Сlassroom.

https://youtu.be/3Dd0xjOIfF4

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку