Завдання
Для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва
учня, який здобуває освіту за індивідуальною формою (екстернат),
за курс 3 класу
Критерії оцінювання
Діагностувальна робота передбачає перевірку сформованості таких умінь:
1. Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.
2. Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.
3. Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося
Робота складається з тестової роботи, де потрібно обрати відповіді, та практичної роботи. Практична робота передбачає запис відео виконання ритмічної вправи.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва
Рівень навчальних досягнень |
Характеристика навчальних досягнень учня |
Початковий |
- розрізняє окремі жанри музичного мистецтва, музичні інструменти - відтворює рядки дитячої пісні за допомогою підказок |
Середній |
- розрізняє жанри музичного мистецтва, музичні інструменти; - виконує частину дитячої пісні |
Достатній |
- розрізняє жанри музичного мистецтва, характеризує основні виражальні засоби, художньо-образний зміст твору; - орієнтується в поняттях музичної грамоти (мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, тембр); - виконує дитячі пісні з точністю і виразністю інтонування |
Високий |
- імпровізує, створює ритмічний супровід до пісні |
Тестова робота
Початковий рівень
1. Музичні звуки за висотою бувають:
а) низькі та високі; б) довгі та короткі; в) музичні та шумові.
2. Обрати колискову пісню:
а) «Нехочуха»; б) «Котику сіренький»; в) «Дощик»
3. Ансамбль з чотирьох виконавців називається:
а) дует; б) хор; в) квартет; г) квінтет
Середній рівень
4. Автором музичного твору є
а) виконавець; б) режисер; в) композитор; г) диригент
5. Визначити ВСІ музичні форми:
а) квадратна; б) тричастинна; в) рондо; г) куплетна; д) симетрична; ж)варіації
6. Визначити українські музичні інструменти:
а) |
б) |
в) |
г) |
д) |
ж) |
Практична робота
Достатній рівень
7. Прослухати «Пісню Сольвейг» Е.Гріга, визначити характер, музичну форму, динаміку, темп, жанрові особливості
Високий рівень
8. Створити ритмічний супровід до пісні «Диво-осінь» А.Олєйнікової, записати відео виконання і прикріпити в Сlassroom.