Підсумкова робота з музичного мистецтва для 4 класу

Про матеріал
Завдання для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат), за курс 4 класу
Перегляд файлу

 

Завдання

Для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва

учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),

за курс 4 класу

 

Критерії оцінювання

Діагностувальна робота передбачає перевірку сформованості таких умінь:

1. Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.

2. Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.

3. Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

Робота складається з тестової роботи, де потрібно обрати відповіді, та практичної роботи. Практична робота передбачає запис відео виконання ритмічної вправи.

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

Рівень навчальних досягнень

Характеристика навчальних досягнень учня

Початковий

- розрізняє окремі жанри музичного мистецтва, музичні інструменти

- відтворює рядки дитячої пісні за допомогою підказок

Середній

- розрізняє жанри музичного мистецтва, музичні інструменти;

- виконує частину дитячої пісні

Достатній

- розрізняє жанри музичного мистецтва, характеризує основні виражальні засоби, художньо-образний зміст твору;

- орієнтується в поняттях музичної грамоти (мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, тембр);

- виконує дитячі пісні з точністю і виразністю інтонування

Високий

- імпровізує, створює ритмічний супровід до пісні

Тестова робота

Початковий рівень

1. Урочиста пісня, один з державних символів України:

а) ода;            б) гімн;              в) історична пісня;        г) «Щедрик»

2. Як називається пісня човняра в Італії:

а) тарантела;                   б) баркарола;             в) лезгинка

3. Обрати пісні зимового обрядового циклу:

а) щедрівка;     б) веснянка;     в) обжинкові;     г) колядки

Середній рівень

4. Коломийка - це

а) невеликі промови гумористичного характеру;           

б) коротенькі танцювальні пісні, які складаються з двох рядків;         

в) музично-поетичний твір, який співають коли заколисують дитину.

5. Вгадай за описом назви музичних творів:

а) старовинний литовський народний парний танець, який виконують у дерев’яних чоботях;

б) опера-балет французького композитора про неслухняного хлопчика.

6. Встановити відповідність танець – країна:

1) мазурка

а) Грузія

2) тарантела

б) Польща

3) лезгинка

в) Італія

4) чардаш

г) Угорщина

 

Практична робота

 

Достатній рівень

7. Прослухати і схарактеризувати фрагмент балету О.Шимко «Снігова королева» - «Кай і Герда» (характер музики, засоби виразності (темп, ритм, динаміка, тембр, мелодія). Висловити своє враження від перегляду.

https://youtu.be/3ShyKiSk8Os

 

Високий рівень

8. Створити ритмічний супровід до пісні М.Бурмака «Розмалюю писанку» , записати відео виконання і прикріпити в Сlassroom.

https://youtu.be/QxUXCEOonwQ

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку