Завдання
Для проведення підсумкового (річного) оцінювання з музичного мистецтва
учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),
за курс 4 класу
Критерії оцінювання
Діагностувальна робота передбачає перевірку сформованості таких умінь:
1. Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології.
2. Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.
3. Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося
Робота складається з тестової роботи, де потрібно обрати відповіді, та практичної роботи. Практична робота передбачає запис відео виконання ритмічної вправи.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва
Рівень навчальних досягнень |
Характеристика навчальних досягнень учня |
Початковий |
- розрізняє окремі жанри музичного мистецтва, музичні інструменти - відтворює рядки дитячої пісні за допомогою підказок |
Середній |
- розрізняє жанри музичного мистецтва, музичні інструменти; - виконує частину дитячої пісні |
Достатній |
- розрізняє жанри музичного мистецтва, характеризує основні виражальні засоби, художньо-образний зміст твору; - орієнтується в поняттях музичної грамоти (мелодія, акомпанемент, музична форма, динаміка, тембр); - виконує дитячі пісні з точністю і виразністю інтонування |
Високий |
- імпровізує, створює ритмічний супровід до пісні |
Тестова робота
Початковий рівень
1. Урочиста пісня, один з державних символів України:
а) ода; б) гімн; в) історична пісня; г) «Щедрик»
2. Як називається пісня човняра в Італії:
а) тарантела; б) баркарола; в) лезгинка
3. Обрати пісні зимового обрядового циклу:
а) щедрівка; б) веснянка; в) обжинкові; г) колядки
Середній рівень
4. Коломийка - це
а) невеликі промови гумористичного характеру;
б) коротенькі танцювальні пісні, які складаються з двох рядків;
в) музично-поетичний твір, який співають коли заколисують дитину.
5. Вгадай за описом назви музичних творів:
а) старовинний литовський народний парний танець, який виконують у дерев’яних чоботях;
б) опера-балет французького композитора про неслухняного хлопчика.
6. Встановити відповідність танець – країна:
1) мазурка |
а) Грузія |
2) тарантела |
б) Польща |
3) лезгинка |
в) Італія |
4) чардаш |
г) Угорщина |
Практична робота
Достатній рівень
7. Прослухати і схарактеризувати фрагмент балету О.Шимко «Снігова королева» - «Кай і Герда» (характер музики, засоби виразності (темп, ритм, динаміка, тембр, мелодія). Висловити своє враження від перегляду.
Високий рівень
8. Створити ритмічний супровід до пісні М.Бурмака «Розмалюю писанку» , записати відео виконання і прикріпити в Сlassroom.