Підсумкова робота з розділу "Дивовижний світ природи" (5 клас, інтегрований курс "Література")

Про матеріал
Підсумкова робота (ІІ варіанти) з теми "Дивовижний світ природи" для 5 класу (інтегрований курс "Література" авторського колективу Т.Яценко). Робота складається із завдвнь ІV рівнів: І рівень - 10 тестових завдань з одним варіантом правильної відповіді (по 0,5 бали, всього 5 балів); ІІ рівень - завдання на встановлення відповідності (1 бал); ІІІ рівень - 2 завдання з розгорнутою відповіддю по теорії літератури (2 бали); ІV рівень - розгорнута відповідь (міркування) з приводу змісту вивчених творів (4 бали).
Перегляд файлу

Підсумкова робота за темою «Дивовижний світ природи»                 В-1

Рівень І. Тест (по 0,5 бала; всього 5 балів).  Завдання з вибором однієї правильної відповіді

1.Снапу було незнайоме почуття...

а) страху; б) голоду; в) дружби; г) любові

2.За словами Е.Сетона-Томпсона, "в нашій справі багато не досягнеш"...

а) без впертості; б) без сміливості; в) без наполегливості; г) без впевненості в собі.

3. Дж.Р.Кіплінг – письменник:

а) індійський; б) англійський; в) іспанський; г) канадський.

4. Про кого з персонажів казки сказано, «…він тільки й знає, що нишпорить

скрізь, робить різні капості, розносить плітки…»:

а) про Багіру б) про Хаті; в) про Табакі; г) про Шер-Хана.

5. Кому з персонажів твору належать слова: «…настане час, коли це голе

створіння примусить тебе ревти по-іншому, або я зовсім не знаю людей»

 а) батькові Вовку; б) Багірі; в) Балу; г) Каа.

6. "Гаї шумлять" належить до жанру...

а) казки;  б) оповідання; в) пейзажної лірики; г) громадянської лірики.

7. "Дзвін гуде...думки пряде над нивами..." використано художній засіб

а) метафора; б) епітет; в) персоніфікація; г) порівняння.

8. Де було безпечно перебути гусці-мамі під час перельоту

а) заповідник; б) річка; в) море; г) поле.

9. "Народився у щасливій сорочці" означає

а) мати зразу сорочку; б) пощастило уникнути біди; в) загубити сорочку г) зазнати горя.

10. Чим гуска та гусак в оповіданні НЕ схожі на людей

а) вміють говорити; б) здатні на самопожертву; в) летять у теплі краї у вирій; г) турбуються про своїх гусенят.

Рівень ІІ. Завдання на встановлення відповідності (1 бал).

Установіть відповідність між звіром – героєм твору та його іменем.

Герой твору                                                             

Ім’я

А) пантера  

1. Шер-Хан

Б) матір-вовчиця

2. Балу

В) ведмідь

3. Ракша

Г) тигр

4. Багіра

 

5. Снап

 

Рівень ІІІ. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (по 1 балу, всього 2 бали). Дайте визначення поняттям:

  1. Пейзаж - це …
  2. Оповідання – це…

Рівень ІV. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (4 бали).

Напишіть свої роздуми «Який епізод твору Редьярда Кіплінга «Мауглі» справив на вас найбільше враження? Чому? (4-5 речень)

 

 


Підсумкова робота за темою «Дивовижний світ природи»                 В-2

Рівень І. Тест (по 0,5 бала; всього 5 балів).  Завдання з вибором однієї правильної відповіді

1."Снап" за жанром ...

а) притча; б) повість; в) роман; г) оповідання.

2. Яку пораду дав шкільний товариш оповідачу у телеграмі до посилки?

а) «Будь з ним ввічливим»; б) «Тримай його на відстані»; в) «Годуй його м’ясом»; г)«Не шкодуй йому нічого».

3. Хто дав хлопчику ім’я Мауглі:

а) Акела; б) Багіра; в) Ракша; г) Шер-Хан.

4. Кому з персонажів твору належать слова: «Джунглі закриті для мене, і я мушу забувати вашу мову і ваше товариство, але я буду милосерднішим від вас»:

а) Балу; б) Шер-Хану; в) Акелі; г) Мауглі.

5. Багірі притаманні усі риси характеру, ОКРІМ :

а) стриманості; б) рішучості; в) сміливості; г) мужності.

6. Яку назву мала перша збірка Павла Тичини?

а) «Замість сонетів і октав»; б) «Сонячні кларнети»; в) «Золотий гомін»; г) «Вітер з України».

6. "... купаючи мене, мов ластiвку..." - використано художній засіб

а) метафора; б) персоніфікація; в) порівняння; г) епітет.

7. "Оспівування краси, мелодії звука гаю та природи навколо нього" - тема твору

а) ) "Снап";  б) "Гусенятко»;  в) "Гаї шумлять"; г) "Мауглі".

8. Коли народилося гусеня...

а) влітку; б) восени; в) узимку; г) весною.

9. Який перший ворог з'явився біля гусака

а) видра; б) щука; в) ондатра; г) сом.

10. Оповіданням є усі названі твори, ОКРІМ

а) "Мауглі"; б) "Снап"; в) "Гусенятко"; г) «Вірність Хатіко».

Рівень ІІ. Завдання на встановлення відповідності (1 бал).

Установіть відповідність між назвою твору і його автором.

Назва твору                                                             

Автор

А) «Вірність Хатіко»

1. Джозеф Редьярд Кіплінг

Б) «Мауглі»

2. Марія Морозенко

В)  «Хор лісових дзвіночків»

3. Ернест Сетон-Томпсон

Г) «Снап»

4. Павло Тичина

 

5. Микола Вінграновський

 

Рівень ІІІ. Завдання відкритої форми з короткою відповіддю (по 1 балу, всього 2 бали). Дайте визначення поняттям:

  1. Персоніфікація - це …
  2. В анімалістичному творі розповідається про…

Рівень ІV. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю (4 бали).

Напишіть свої роздуми «Який епізод твору Марії Морозенко «Вірність Хатіко» справив на вас найбільше враження? Чому? (4-5 речень)

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку