Зарубіжна література, 6 клас (за підручником О.Ніколенко)
Підсумкова робота за темами «Вступ», «Міфи на всі часи» (ГР 1, ГР 2)
Усна взаємодія
Складіть “хмару” слів (за змістом улюбленого міфу), усно перекажіть улюблений епізод.
Робота з текстом
1. Конкретність, цілісність, динамізм, умовність, знаковість, багатозначність, життя в часі - це ознаки…
А) міфу;
Б) художнього образу;
В) сюжету.
2. «Ти вмієш вирвать мить із плину часу
І в ній божисту вічність передать».
Такими словами у вірші Вільяма Вордсворта «До прекрасного» передана сутність...
А) міфів;
Б) природи;
В) мистецтва.
3. Міф – це:
А) розповідь;
Б) казка;
В) легенда.
4. За уявленнями давніх греків на Олімпі жили:
А) люди;
Б) боги;
В) герої.
5. Що викрав Прометей з Олімпу і приніс людям?
А) їжу;
Б) вогонь;
В) воду.
6.Скільки подвигів здійснив Геракл?
А) 10;
Б) 8;
В) 12.
7. Що повинен був зробити Геракл на острові Крит?
А) вбити гідру;
Б) приборкати розлюченого бика;
В) задушити лева.
8. Ким був Дедал?
А) скульптором;
Б) землеробом;
В) співаком.
9. Хто для Дедала був Ікар?
А) син;
Б) небіж;
В) слуга.
10. Куди дістався Дедал після вигнання?
А) о.Крит;
Б) о.Родос;
В) о.Делос.
11. Чому політ Дедала та Ікара завершився трагічно?
А) вони втомилися та склали крила;
Б) Ікар низько летів над морем, і хвилі намочили крила;
В) Ікар піднявся дуже високо, аж до золотого сонця, воно розтопило віск, пір’я посипалось додолу.
12. Що символізує політ Ікара?
А) самовпевненість;
Б) мрію про освоєння простору;
В) нестримний творчий пошук попри небезпеки на цьому шляху.
13. Дайте визначення.
Художній образ – це …
Назвіть види художніх образів у літературі.
14. Які якості виявив Геракл у міфі про критського бика?
(5-7 слів).
15. Поясніть події, що пов’язані з предметами віск, мушля, лабіринт, пилка, крила.