Підсумкова теоретична контрольна робота з теми «Програмування у навчальному середовищі Lazarus»

Про матеріал

Підсумкова теоретична контрольна робота з теми «Програмування у навчальному середовищі Lazarus» розроблена для учнів 8 класу. Ця робота може бути використана у якості самостійної робота з теми та як запитання для усного опитування учнів.

Перегляд файлу
  1. Що можна робити у програмі Лазарус?
  2. Які властивості форми ви знаєте?
  3. У яких властивостях можна міняти ім’я?
  4. Яку подію ми найчастіше використовуємо?
  5. Яке вікно відкривається при натисканні події OnClick?
  6. Як розмістити кнопку на формі?
  7. Для чого використовується напис?
  8. Як можна змінити текст у написі?
  9. Як розмістити поле на формі?
  10. Як можна змінити текст у полі?
  11. Якими командами можна перевести числове подання числа безпосередньо в текст?
  12. Де і як вказуються імена змінних та їх типи?
  13. Після якого слова у програмі описуються змінні величини?
  14. Після якого слова у програмі описуються сталі величини?
  15. Що треба натиснути для перевірки помилок у програмі?
  16. Намалюйте таблицю істинності для операції кон’юнкції.
  17. Укажіть порядок дій для виразу: not not a and not b or c.
  18. Складіть таблицю істинності для виразу: not a or not b.
  19. Сформулюйте три різних заперечення для виразу: Існує паралелограм з прямими кутами.
  20. Чим відрізняється алгоритм повного розгалуження від неповного?
  21. Продовжіть фразу: Якщо після операції then стоїть дві та більше операцій, то …
  22. Як у програмі Лазарус буде записана умова 5<x<10?
  23.  А:=5, В:=А+6, С:=А-В*4+3*А*В. Чому дорівнює С?
  24. Який вигляд має команда циклу for у програмі Лазарус?
  25. Наведіть приклади циклічних явищ у природі?
  26. Виконайте фрагмент програми  та з’ясуйте, якими будуть значення змінних після закінчення циклу?

k:=1, а:=12;

while a<100 do

a:=2*a-4;     k:=k+1;

  1. Що можна робити у програмі Лазарус?
  2. Які властивості форми ви знаєте?
  3. Які властивості відповідають за висоту та ширину форми?
  4. З чого складається вікно програми Лазарус?
  5. Для чого використовується кнопка?
  6. Що треба зробити, щоб надати кнопці інше ім’я?
  7. Як розмістити напис на формі?
  8. Для чого може використовуватися поле?
  9. Що можна задати властивістю Font?
  10. Якими командами можна перевести текстове подання числа безпосередньо в число?
  11. Які типи змінних ви знаєте?
  12. Після якого слова у програмі описуються змінні величини?
  13. Що означає процедура присвоювання?
  14. Після якого слова у програмі описуються сталі величини?
  15. Які логічні вирази ви знаєте?
  16. Намалюйте таблицю істинності для диз’юнкції.
  17. Укажіть порядок дій для виразу: not not a and not b or c.
  18. Складіть таблицю істинності для виразу: not a or not b.
  19. Сформулюйте три різних заперечення для виразу: Існує паралелограм з прямими кутами.
  20. Як записується алгоритм розгалуження у програмі?
  21. Продовжіть фразу: Якщо після операції then стоїть дві та більше операцій, то …
  22. Як у програмі Лазарус буде записана умова 5<x<10?
  23.  А:=5, В:=А+6, С:=А-В*4+3*А*В. Чому дорівнює  С?
  24. Який вигляд має команда циклу for у програмі Лазарус?
  25. Наведіть приклади циклічних явищ у природі?
  26. Виконайте фрагмент програми  та з’ясуйте, якими будуть значення змінних після закінчення циклу?

k:=1, а:=12;

while a<100 do

a:=2*a-4;     k:=k+1;

  1. Що можна робити у програмі Лазарус?
  2. Які властивості форми ви знаєте?
  3. У яких властивостях можна міняти ім’я?
  4. Яку подію ми найчастіше використовуємо?
  5. Яке вікно відкривається при натисканні події OnClick?
  6. Як розмістити кнопку на формі?
  7. Для чого використовується напис?
  8. Як можна змінити текст у написі?
  9. Як розмістити поле на формі?
  10. Як можна змінити текст у полі?
  11. Якими командами можна перевести числове подання числа безпосередньо в текст?
  12. Де і як вказуються імена змінних та їх типи?
  13. Після якого слова у програмі описуються змінні величини?
  14. Після якого слова у програмі описуються сталі величини?
  15. Що треба натиснути для перевірки помилок у програмі?
  16. Намалюйте таблицю істинності для операції кон’юнкції.
  17. Укажіть порядок дій для виразу: not not a and not b or c.
  18. Складіть таблицю істинності для виразу: not a or not b.
  19. Сформулюйте три різних заперечення для виразу: Існує паралелограм з прямими кутами.
  20. Чим відрізняється алгоритм повного розгалуження від неповного?
  21. Продовжіть фразу: Якщо після операції then стоїть дві та більше операцій, то …
  22. Як у програмі Лазарус буде записана умова 5<x<10?
  23.  А:=5, В:=А+6, С:=А-В*4+3*А*В. Чому дорівнює  С?
  24. Який вигляд має команда циклу for у програмі Лазарус?
  25. Наведіть приклади циклічних явищ у природі?
  26. Виконайте фрагмент програми  та з’ясуйте, якими будуть значення змінних після закінчення циклу?

k:=1, а:=12;

while a<100 do

a:=2*a-4;      k:=k+1;

  1. Що можна робити у програмі Лазарус?
  2. Які властивості форми ви знаєте?
  3. Які властивості відповідають за висоту та ширину форми?
  4. З чого складається вікно програми Лазарус?
  5. Для чого використовується кнопка?
  6. Що треба зробити, щоб надати кнопці інше ім’я?
  7. Як розмістити напис на формі?
  8. Для чого може використовуватися поле?
  9. Що можна задати властивістю Font?
  10. Якими командами можна перевести текстове подання числа безпосередньо в число?
  11. Які типи змінних ви знаєте?
  12. Після якого слова у програмі описуються змінні величини?
  13. Що означає процедура присвоювання?
  14. Після якого слова у програмі описуються сталі величини?
  15. Які логічні вирази ви знаєте?
  16. Намалюйте таблицю істинності для диз’юнкції.
  17. Укажіть порядок дій для виразу: not not a and not b or c.
  18. Складіть таблицю істинності для виразу: not a or not b.
  19. Сформулюйте три різних заперечення для виразу: Існує паралелограм з прямими кутами.
  20. Як записується алгоритм розгалуження у програмі?
  21. Продовжіть фразу: Якщо після операції then стоїть дві та більше операцій, то …
  22. Як у програмі Лазарус буде записана умова 5<x<10?
  23.  А:=5, В:=А+6, С:=А-В*4+3*А*В. Чому дорівнює  С?
  24. Який вигляд має команда циклу for у програмі Лазарус?
  25. Наведіть приклади циклічних явищ у природі?
  26. Виконайте фрагмент програми  та з’ясуйте, якими будуть значення змінних після закінчення циклу?

k:=1, а:=12;

while a<100 do

a:=2*a-4;     k:=k+1;

 

 

docx
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
3 листопада 2018
Переглядів
2381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку