Підсумкове (річне) оцінювання курсу «Історія України»

Про матеріал

Підсумкове оцінювання за рік для учнів, які навчаються за екстернатною формою навчання з історії Україниї в 8 класі, надасть змогу зробити висновок про знання та вміння учнів, здобуті протягом року, відслідкувати рівень засвоєння матеріалу, рівень сформованості логічного мислення, практичних вмінь та навичок самоосвітньої діяльності учнів. Завдання підсумкової контрольної роботи дозволяють оцінити сформованість усіх предметних компетентностей учнів.

Перегляд файлу

 

Завдання

для проведення підсумкового (річного) оцінювання з історії України

учнів, які здобувають освіту за індивідуальною формою (екстернат),

за курс 8 класу

 

Початковий  рівень

Кожна правильна відповідь – 0,5 балів, всього – 3 бали.

 

В завданнях № 1-6 треба вибрати одну правильну відповідь.

 

  1. Останнім гетьманом України був:

а) І. Мазепа                              б) К. Розумовський

д) Д. Многогрішний                г) І. Самойлович

 

  1. На карті зображено

Картинки по запросу національно-визвольної війни 17 ст карта

а) події козацько – селянських повстань початку XVII століття

б) події Хотинської битви

в) події Конотопської битви

г) події національно – визвольної війни середини XVII століття

 

  1. Автором козацьких літописів був

а) Г. Сковорода                            б) І. Григорович-Барський

в) С.Величко                                 г)  В.Боровиковський

 

  1. Останнім кошовим отаманом був:

а) К. Гордієнко                           б) І. Сірко

в) Я. Барабаш                             г) П. Калнишевський.

 

  1. В якому році відбулася битва під Берестечком?

а) 1649 р.                                        б) 1651 р.

в)1655 р.                                         г) 1658 р.

  1. Палиця завдовжки 2-2,5 м, верхівку якої прикрашала мідна куля з пасмами кінського волосся вперемішку з червоними стрічками:

а) бунчук                                         б) корогва

в) пірнач                                          г) тростина

 

Середній  рівень

Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.

 

  1. Впізнай історичного діяча

1Картинки по запросу богдан хмельницький2Картинки по запросу иван мазепа3Картинки по запросу петро 14 Картинки по запросу йосип 2

 

а)  Імператор Йосип II в)  Богдан Хмельницький

б)  Цар Петро I г)  Іван Мазепа

 

  1. Установіть хронологічну послідовність подій ІІ половини ХVІІІ ст.
  1.      остаточна ліквідація Запорозької Січі;
  2.     ліквідація гетьманства;
  3.      ліквідація Кримського ханства;
  4.      перший поділ Речі Посполитої.

 

  1. Ознайомтесь з текстом джерела й виконайте завдання.

 

«Із 1600-х рр. він керував майже всіма значними походами, що набули загальноєвропейського значення. З усім військом Запорозьким вступив до Київського (Богоявленського) братства, у 1620 р. взяв участь у відновленні православної ієрархії в Україні. Очолюване ним 40-тисячне козацьке військо, спільно із польською армією, відіграло вирішальну роль у розгромі 1621 р. під Хотином турецької армії, що загрожувала ряду країн Європи».

Укажіть ім’я історичного діяча, про якого йдеться в уривку.

__________________________________________________________________

 

Достатній  рівень

Кожна правильна відповідь – 1 бал, всього – 3 бали.

 

  1.  Дайте визначення понять

Руїна - __________________________

Унія - ____________________________

Займанщина - ________________________

Секуляризація - _____________________________

  1.  Розгляньте картину

 

Дізнайтесь, які події на ній зображені, в якому році це відбулося та яке історичне значення цих подій

 

  1. C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\10003.jpg Виконайте завдання, скориставшись картосхемою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.     Назвіть, де відбулися найвизначніші битви Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. у 1650-1653 рр.
  2.     За яких обставин було скасовано умови Білоцерківського договору?

 

Високий  рівень

Кожне правильне виконане завдання –1,5 балів, всього – 3 бали

 

  1.  Розкрийте поняття Реформація та Контрреформація.  З’ясуйте як вони стосуються українських земель.

 

  1.  Назвіть 5 діячів української культури і духовного життя XVII - XVIIІ століть. Яким був їхній внесок у розвиток культури?
docx
Додано
3 березня
Переглядів
294
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку