Інтегроване заняття в 3-б класі
Тема: Подорожуємо і відкриваємо світ
Мета: формування ключової компетентності уміння вчитися: (швидко орієнтуватися у навчальній інформації, самоорганізовуватися до навчальної діяльності);
формування предметних компетентностей;
формування загальнокультурної компетентності: (дотримуватися норм мовленнєвої культури ,зв’язного висловлюваня своєї думки)
формування соціальної та громадської компетентності :(вміння співпрацювати в парі та групі для вирішення поставлених завдань,проявляти ініціативу,підтримувати та керувати власними взаєминами з іншими)
формування здоров’язбережувальної компетентності:(дотримуватись правил та адекватно оцінювати свої здібності та свій внесок у спільну роботу)
Хід заняття
І.РАНКОВЕ КОЛО
1.Привітання
2.Щоденні новини
3.Обмін інформацією «Крісло автора»
ІІ.Закріплення та узагальнення навчальних досягнень учнів
Для підведення підсумків за темою «Подорожуємо і відкриваємо світ» використовую метод «6 капелюхів» та робота в групах та в парах.
Діти обирають колір капелюха.
-1пара «білий капелюх»
Скласти асоціативний кущ до слова подорож
-2 пара «червоний капелюх» (скласти есе про свою подорож )
-3 пара» жовтий капелюх» і 4 пара «чорний капелюх» працюють разом використовуючи метод Т-таблиці («жовті капелюхи» записують позитивні доводи про подорож, а «чорні капелюхи»- протилежні)
-5 пара «ЗЕЛЕНИЙ КАПЕЛЮХ» використовуючи прийом «Фішбоун» зібрати всі визначні пам’ятки Київщини,Вінниччини та Волині,областей якими подорожували протягом місяця.
-6 пара «Синій капелюх» - скласти СЕНКАН про подорож
ІІІ.Рефлексія. Діти оцінюють настрій і результати діяльності на уроці символічно.
Вправа «Вінго». Діти малюють або пишуть на силуеті свою мрію про подорож під час вивчення теми «Між минулим і майбутнім»