2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Підсумковий тест. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

Про матеріал
Тест "Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період" можна використати як підсумкове оцінювання із зазначеної теми
Перегляд файлу

10 клас, всесвітня історія

Підсумкове оцінювання

ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД

 

1. Укажіть автора теорії відносності, одного із засновників квантової механіки та статистичної фізики, лауреата Нобелівської премії:

А – Нільс Бор;

Б – Альберт Ейнштейн;

В – Макс Планк;

Г – Ернест Резерфорд.

 

2. Хто є автором «Американської трагедії»?

А – Теодор Драйзер;

Б – Джон Стейнбек;

В – Ернест Хемінгуей;

Г – Реймонд Чендлер.

 

3. Хто з науковців розробив теорію «демократії змагального лідерства»?

А – Макс Вебер;

Б – Еміль Дюркгейм;

В – Зиґмунд Фрейд;

Г – Освальд Шпенглер.

 

4. Який літературний напрям був офіційно визнаний в СРСР?

А – класичний реалізм;

Б – соціалістичний авангардизм;

В – соціалістичний модернізм;

Г – соціалістичний реалізм.

 

5. Яке ім’я було у винахідника кулемета?

А – Вальтер;

Б – Леон;

В – Максим;

Г – Освальд.

 

6. Укажіть назву першого «звукового» кіно:

А – «Вогні великого міста»;

Б – «Народження нації»;

В – «Співак джазу»;

Г – «Утрачений світ».

 

7. Де знаходиться осередок кіновиробництва – «Голлівуд»?

А – у Великій Британії;

Б – в Німеччині;

В – у США;

Г – у Франції.

 

8. Укажіть прізвище винахідника револьвера:

А – Вебер;

Б – Наган;

В – Стівенс;

Г – Шмайсер.

 

9. Хто з науковців доводив, що історія – це «живий організм», вона розвивається циклічно, переживаючи свої «весну», «літо», «осінь» і «зиму»?

А – Макс Вебер;

Б – Бертран Рассел;

В – Зигмунд Фрейд;

Г – Освальд Шпенглер.

 

10. Коли вийшов на кіноекрани перший «звуковий фільм»?

А – у 1924 році;

Б – у 1925 році;

В – у 1927 році;

Г – у 1928 році.

 

11. Який вид музичного мистецтва поєднує елементи африканської та європейської музики?

А – блюз;

Б – джаз;

В – мюзикл;

Г – фокстрот.

 

12. Хто з учених-фізиків отримав Нобелівську премію за заслуги у вивченні будови атома?

А – Нільс Бор;

Б – Альберт Ейнштейн;

В – Макс Планк;

Г – Енріко Фермі.

 

 13. Укажіть представників літератури «втраченого покоління»:

1 – Анрі Барбюс;

2 – Андре Жід;

3 – Франц Кафка;

4 – Генріх Манн;

5 – Марсель Пруст;

6 – Еріх Марія Ремарк;

7 – Ернест Хемінгуей.

 

14. Укажіть авангардистські течії в літературі:

1 – драматизм;

2 – дадаїзм;

3 – консерватизм;

4 – плюралізм;

5 – реалізм;

6 – символізм;

7 – футуризм.

 

15. Установіть відповідність між літературними течіями 20-30-х років ХХ століття та їх представниками:

1 – реалізм

А – Андре Бретон

2 – символізм

Б – Чарльз Ліндберг

3 – сюрреалізм

В – Філіппо Томмазо Марінетті

4 – футуризм

Г – Райнер Марія Рільке

 

Д – Ромен Роллан

 

16. Установіть відповідність між напрямами образотворчого мистецтва та їх представниками:

1 – абстрактний живопис

А – Сальвадор Далі

2 – кубізм

Б – Володимир Зворикін

3 – супрематизм

В – Василь Кондинський

4 – сюрреалізм

Г – Казимир Малевич

 

Д – Пабло Пікассо

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Толстов Максим
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
31 травня 2020
Переглядів
642
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку