Підсумковий урок, 7 клас

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації знань. Подорож сторінками вивчених творів протягом навчального року. Перевірка набутих знань та навичок
Перегляд файлу

image

image

Шановні семикласники, вам вдалося перетнути океан. Наша з вами подорож тривала протягом року.

imageЗрозуміло, що подумки ви вже на канікулах, але… На сьогоднішньому уроці ми з вами згадаємо, що вивчали на уроках літератури, що нового дізналися.

Отже відкриємо нашу скриньку набутих знань і вмінь.

image


Ми ознайомились із творчістю поетів та прозаїків…

І. Франка , Т. Шевченка, А. Чайковського, М. Стельмаха, С. Г.

Тютюнника,  О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко, О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка.

imageМи захоплювалися героями творів: «Захар Беркут», «За сестрою», «Гуси-лебеді летять», «Климко», «Скарб», «Мишка», «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських», «Гер переможений», «Неймовірні пригоди Івана Сили» .

image Ми дізнались, який нелегкий життєвий шлях був у митців пера, які перешкоди вони здолали: І. Франка , Т. Шевченка, А. Чайковського, М. Стельмаха, С. Г. Тютюнника,  О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко, В. Симоненка, М. Павленко, Л. Пономаренко, О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка.

Ми збагатили свій словничок такими літературними термінами, як:анафора, балада, алегорія, гіпербола, художня деталь, інверсія, коломийки, пейзаж, пригодницький твір, рима, рефрен, романтичний герой, символ, сюжет…

Мінідискусія

Які з вивчених творів ви залишили б у програмі, а які вилучили б? Чому ви вважаєте їх нецікавими та некорисними? Свою думку обґрунтуйте.

image Який твір став найбільш прикладним, практично корисним для вашого власного життя протягом цього непростого року? Яку проблему допоміг вирішити чи принаймні дає певні роз’яснення і поради? Чому?

Твори яких українських авторів, яких стильових течій та жанрів ви б хотіли вивчати в курсі шкільної програми? Свій вибір аргументуйте.

Віртуальний флешмоб

image Уявімо, що до річниці з дня народження одного з вивчених авторів маємо підготувати цікавий флешмоб. Якого письменника ви б обрали? Чому саме його/її? Чим цікава ця особистість та її творчість? Які хештеги ви би використали, якщо це інтернет-флешмоб (або оголошення в соцмережах для привернення уваги)?

Оберіть, як відбуватиметься захід: онлайн (наприклад, це будуть відео в TikTok) чи офлайн. Відповідно до цього складіть план, сценарій такого флешмобу, визначте мету та ідею вашого заходу.

image


image


Літературна “Гонка”

1.            У якій пісні згадується Дорошенко і Сагайдачний?

2.            imageІмʼя головної героїні повісті І. Франка «Захар Беркут»?

3.            Народний псевдонім Шевченка?

4.            У якому році народився Т. Шевченко?

5.            Художнє означення у ліричних творах?

6.            У якому вірші Шевченко пас ягнят?

7.            Прізвище Павлуся з повісті А.Чайковського «За сестрою»?

8.            imageЗа чим помандрував у Словʼянськ Климко Г.Тютюнника? 9. Із яким словом асоціює Олекса Стороженко слово «скарб»?

10. За допомогою яких предметів героїня повісті-казки Любові Пономаренко «Русалонька із 7-В…»  подорожувала в минулому?

11.Які кольори символізують долю людини у  вірші А. Малишка «Пісня про рушник»?

12. Тренер Івана Сили?

image

pdf
Додано
16 квітня 2023
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку