Підсумковий урок + презентація по темі " Іменник"

Про матеріал
Данний матеріал допоможе здобувачам освіти узагальнити і систематизувати знання по темі : «Іменник», його граматичні категорії; вдосконалювати вміння розпізнавати іменник у тексті, визначати відмінкові закінчення, аналізувати як частину мови; розвивати пам’ять, увагу, творчу уяву, словниковий запас , культуру усного та писемного мовлення, комунікаційні компетентності; формувати вміння та навички правильного використання різних форм іменників; виховувати уважність, старанність , любов до природи, до навколишнього світу.
Перегляд файлу

Осень березы | Пейзажи, Рисунки пейзажей, Живописные пейзажи

 

 

 

  Что режиссеры любят в осени: 5 прекрасных моментов | НЬЮ-ЙОРКСКАЯ АКАДЕМИЯ  КИНОИСКУССТВА – БЛОГИ
   

 

рівЧаниця оньсі уес знюємі на ійсв лда. Ось лезені сточлики слита тимжови. А то й сімзов чнимиерво. Як китіль титьпроле віетерць, стяли вваєкри люзем, ючикружля в ньомуосін цітан. 

Житель Ульяновской области убил и разделал белого лебедя на берегу Большого  Черемшана

Перегляд файлу

Українська мова 4 клас

Урок (Гра «Аукціон знань») № 46

Тема: Узагальнення і систематизація знань по темі «Іменник»

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів по темі : «Іменник», його граматичні категорії;

вдосконалювати вміння розпізнавати іменник у тексті, визначати відмінкові закінчення, аналізувати як частину мови;

розвивати пам’ять, увагу, творчу уяву, словниковий запас учнів, культуру усного та писемного мовлення, комунікаційні компетентності;

формувати вміння та навички правильного використання  різних форм іменників;

виховувати уважність, старанність , любов до природи, до навколишнього  світу.

 

Обладнання: картки з QR-кодами та деформованим текстом для роботи в групах, сигнальні картки, виставка дитячих робіт, дитячі лепбуки.

Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань .

Форми роботи: індивідуальна , парна, групова.

                                                                 Хід уроку.

І. Організаційна робота

      Сьогодні в нас незвичний урок, а урок –гра «Аукціон знань» На цьому уроці ви покажете всі набуті вами  знання та вміння по темі «Іменник».

    Як добре ви знаєте українську мову ми сьогодні побачимо на уроці , а те що ви добре малюєте  та багато читаєте ми бачимо по нашій виставці чудових картин , підготовлених вами до сьогоднішнього уроку. На цих картинах ви виконали ілюстрації до своїх улюблених книг та враження від прекрасної пори-осені. Ось ці картини ми і будемо розігрувати.

      Давайте пригадаємо наш щоденний девіз.

 Наш девіз: Не просто слухати , а чути

Не просто дивитися, а бачити

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно , плідно працювати.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Протягом уроку вам стануть у допомозі виготовлені вдома лепбуки

(Діти демонструють виготовлені вдома лепбуки по темі: «Іменник»)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Перед тим як розпочнуться торги, нам потрібно  трішки лірично налаштуватися .

1.«Музична сторінка»

  • Прослухайте мелодію, скажіть які емоції викликають  у вас дана композиція?
  • Про яку пору року йдеться в цій мелодії?
  • Підберіть синоніми до слова – осінь.

2. Розвиток зв’язного мовлення.  Гра  « Пригадай» (Складання усного твору есе.)

Потрібно за одну хвилину пригадати і розповісти  цікаву історію , яка сталася з вами восени.

Отже, починаємо торги! А спочатку пригадаємо правила наших торгів.

3 Правила гри «Аукціон»

  • Відповідай лише з піднятою карткою.
  • Уважно працюй, не заважай іншим.
  • Не перебивай  співрозмовника.
  • Допоможи товаришу .
  • Не засмучуйся!

 

ІV.Узагальнення та систематизація знань

Лот 1. Каліграфічна хвилинка

 Ос ус мі се нь ка усмішка осінь

Усмішка нікому не шкодить , коли осінь надходить.

Зроби звуко-буквений аналіз слова осінь.

 

Лот 2. Гра «Допоможи Незнайкові»

-Прочитай та відгадай загадку.

Краплі з трав, кущів, дерев.

Частий дощ і перший сніг.

Почорнів без листя парк та ліс ,

Що за місяць підкажіть

і завдання вмить зробіть.

-Розбери за будовою відгадку – листопад.

 

Лот 3. Лірична хвилинка

-Випиши з вірша іменники різних відмінкових груп.

Осінь на камінчику над ставком присіла

Мило із промінчиком красуня говорила.

Дав промінчик осені золотої фарби,

щоб змінила господиня довколишні барви.

Н.в.________________

Р.в.________________

Д.в.________________

З.в.________________

О.в._______________

М.в._______________

-Проаналізуй виділене слово як частину мови.

Лот 4.

  • Відтвори текст.

    рівЧаниця оньсі уес знюємі на ійсв лда. Ось лезені сточлики слита тимжови. А то й сімзов чнимиерво. Як китіль титьпроле віетерць, стяли вваєкри люзем, ючикружля в ньомуосін цітан.

  • Визнач число іменників.

V.Фізкультхвилинка

Лот 5. Поетична сторінка.

  •  Відтвори вірш.

_________врожай збирають

______ і в _______________

______, _______ звисають

На тонесеньких __________ .

  • Визнач відмінкові закінчення іменників.

Лот 6. Гра «Шукачі» Фотозвіт

  • Зробити і презентувати 1 фото на якому будуть однорідні члени підмети.

Лот 7. Гра « Хто швидше!»

А) Завдання для команди «Хлопчиків»

Білий лебідь прилітав на ставок пізньої осені.

  • Підкреслити головні та другорядні члени речення.
  • Зроби зв’язок слів у реченні.

Лот 8.   Б) Завдання для команди «Дівчатка»

-Склади речення з поданих слів. Підкресли головні та другорядні члени речення.

В, струнка, берізка, уплела, стрічки, зелені, жовті, коси.

Лот 9. Гра «Я – дослідник»

  • Напиши пропущені літери е чи и. Підбери перевірні слова. Виділи корінь.

Ст…бло-_______;

оз…мина-_____;

п…сьменник-___;

пл…чистий-_____.

Лот 10.  Гра « Скажи без затримки»

-Підбери та запиши споріднені слова в яких чергується  голосний звук у корені слова.

Віз-____;

міст-____;

ніс-_____;

вечір-_____.

Лот 11. Гра « Ланцюжок»

Зміни іменники в дужках , щоб утворилися словосполучення.

Пастися на (луг)-______;

ходити по (руки)- _____;

сидіти на( берег)-_____;

підійти до (озеро)-____.

12.  Гра «Кращий знавець мови.»

  • Що називається іменником?
  • Як називають зміну закінчень іменників?
  • Постав іменник книга у місцевому відмінку однини.
  • Постав словосполучення пан Василь у давальному відмінку однини.
  • Як змінюються іменники?
  • Подані слова  читати книжка пов’яжіть між собою.
  • Назвіть антонім до слова осінь.
  • Підбери перевірне слово до іменника верба.
  • Зміни іменник відліт так , щоб відбулося чергування голосного в корені слова.
  • Назви пропущені приголосні у словах про…ба, моло…ба.
  • Добери спільнокореневі слова до іменника паросток.
  • Прочитай, розкриваючи дужки, назви префікс (з)робити, (з) дерева.

Підсумок уроку.

Метод  «Мікрофон»

  • Сьогодні на уроці я навчився… .
  • Найбільше мені запам’яталося … .
  • Я зробив для себе такі висновки … .
  • Найбільше мені сподобалося … .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект відкритого уроку з української мови по темі :

 Узагальнення і систематизація знань по темі «Іменник»

Вчителя початкових класів школи І ступеня №333 Дарницького району М. Києва

Ковальчук Галини Телемонівни

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумковий урок по темі: «Іменник»Підготувала вчитель-методист початкової школи І ступеня №333 Дарницького районум . Києва. Ковальчук Галина Телемонівна

Номер слайду 2

Девіз. Не просто дивитись , а бачити,Не просто слухати, а чути,Не просто відповідати, а міркувати. Дружно , плідно працювати

Номер слайду 3

Музична сторінка. Фредерік Шопен «Осінній вальс»Підбери синоніми до слова - осінь

Номер слайду 4

Гра «Пригадай» Твоя осіння історія

Номер слайду 5

Правила гри «Аукціон»Відповідай лише з піднятою карткою. Уважно працюй, не заважай іншим. Не перебивай співрозмовника. Допоможи товаришу . Не засмучуйся!

Номер слайду 6

Каліграфічна хвилинкалот 1 Оу ус мі се нь ка осінь усмішка. Усмішка нікому не шкодить, коли … … . Зроби звуко-буквений аналіз слова осіньосінь надходить .

Номер слайду 7

Лот 2. Гра «Допоможи Незнайкові» Відгадай Краплі з трав, кущів, дерев. Частий дощ і перший сніг. Почорнів без листя парк та ліс,Що за місяць підкажіть і завдання вмить зробіть. Розбери за будовою відгадку. Листопад

Номер слайду 8

Лот 3. Лірична хвилинка Випиши з вірша іменники різних відмінкових форм. Осінь на камінчику над ставком присіла. Мило із промінчикомкрасуня говорила. Дав промінчик осені золотої фарби,щоб змінила господиня довколишні барви. Проаналізуй виділене слово як частину мови. Н.в.________________________Р.в._______________________Д.в.________________________З.в._______________________О.в.________________________М.в.________________________осінькрасунягосподиняфарбиосеніфарбиставкомпромінчикомна камінчику

Номер слайду 9

Лот 4. Гра «Редактор» Відтвори текст. рів. Чаниця оньсі уес знюємі на ійсв лда. Ось лезені сточлики слита тимжови. А то й сімзов чнимиерво. Як китіль титьпроле віетерць, стяли вваєкри люзем, ючикружля в ньомуосін цітан. Визнач число іменників   

Номер слайду 10

Руханка - танок«Красуня осінь»

Номер слайду 11

Лот 5. Поетична сторінка ДАРИ  ОСЕНІ_________________врожай збирають. На _______ і в ________, ________,_______________ звисають. На тонесеньких ______________. Визнач відмінкові закінчення іменників. Восенигородахсадах. Грушіяблукагілках

Номер слайду 12

Лот 6. Гра «Шукачі» Фотозвіт. Презентувати 1 фото, на якому будуть однорідні члени речення- підмети.

Номер слайду 13

Білий лебідь прилітав на ставок пізньої осені. Лебідь (що робив?)______;лебідь (який?)___________;прилітав (на що?) _________;прилітав (коли?) _________ ;осені (якої?) _____________ . Лот 7. Гра « Хто швидше! » Розкодуй!

Номер слайду 14

Лот 8. Розкодуй !Уплела струнка берізка жовті стрічки в зелені коси.

Номер слайду 15

Лот 9. Гра «Я-дослідник» Запиши пропущені літери е чи и. Добери перевірні слова. Познач корінь. Ст…бло- ___________________;оз…мина-__________________;п…сьменник-_________________;пл..чистий-__________________.стеблазимипишуплечі

Номер слайду 16

Лот 10. Гра «Скажи без затримки» Добери і запиши споріднені слова, в яких чергується голосний звук у кореніВіз-________________________;міст-_______________________;вечір-______________________;ніс-_______________________ .возимостивечориноси

Номер слайду 17

Лот 11. Гра «Ланцюжок» Зміни іменники в дужках для утворення словосполучення. Пастися на (луг)-_______________________;ходити по (руки)-______________________;сидіти на (берег)-____________________;підійти до (озеро)-___________________.пастися на лузіходити по рукахсидіти на березіпідійти до озера

Номер слайду 18

Лот 12. Гра « Знавець мови »

Номер слайду 19

Метод « Мікрофон»Сьогодні на уроці я навчився… . Найбільше мені запам’яталося … . Я зробив для себе такі висновки … . Найбільше мені сподобалось … .

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зажерило Алла Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
5 січня 2021
Переглядів
904
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку