29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

"Підсумковий урок-презентація «Звичайні дроби»

Про матеріал
Підсумковий урок-презентація з математики 6 клас "Звичайні дроби" Мета уроку: закріплення вмінь та навичок учнів у виконанні різних дій із звичайними дробами; вчити об’єктивній самооцінці та вмінню коригувати свою навчальну діяльність; виховувати впевненість у своїх силах та самостійність, продовжити формувати в учнів науковий світогляд і раціональне математичне мислення, виховувати працьовитість, позитивне ставлення до навчання і відповідальність за свої досягнення, наполегливість в подоланні труднощів Тип уроку: Урок узагальнення та систематизації знань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумковий урок математики з теми «Звичайні дроби», 6 клас. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 2

Тема: Розв’язування вправ на всі дії із звичайними дробами. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 3

Мета уроку: закріплення вмінь та навичок учнів у виконанні різних дій із звичайними дробами; вчити об’єктивній самооцінці та вмінню коригувати свою навчальну діяльність; виховувати впевненість у своїх силах та самостійність,продовжити формувати в учнів науковий світогляд і раціональне математичне мислення, виховувати працьовитість, позитивне ставлення до навчання і відповідальність за свої досягнення, наполегливість в подоланні труднощів. Тип уроку: Урок узагальнення та систематизації знань. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 4

Муляр Л. В., Одеса, 2017 р. Обладнання: комп’ютер, проектор Розум полягає не лише в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання. Аристотель. План уроку: Робота з Картою знань (повторення)Кросвод. Скоротні та нескоротні дроби (інтерактивна вправа)Математичний диктант. Самоперевірка3 завдання на основну властивість дроб. Самостійна робота (задачі, значення виразу, рівняння)Самоперевірка. Домашнє завдання

Номер слайду 5

Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 6

ПРИГАДУЄМО       1                2            3                    4              5           6                7                      8          Число, записане під рискою дробу2. Одна з дій першого ступеня 3. Числа, зображені двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою4. Число, записане над рискою дробу5. Дріб, у якого чисельник менше від знаменника6. Знаменник, до якого зводять дроби з різними знаменниками7. Ділення чисельника та знаменника дробу на їх спільний дільник8. Дробову риску можна розуміти як …..9. Одна з дій першого ступеня 10. Числа, зображені двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 7

𝟑𝟏𝟖 𝟏𝟏𝟑𝟐 𝟑𝟖𝟏 𝟏𝟒𝟒𝟗 𝟓𝟐𝟒 𝟒𝟓𝟔𝟖 𝟐𝟕𝟑𝟎 𝟏𝟕𝟑𝟎 𝟕𝟐𝟔𝟑 Завантаж потяг скоротніми дробами, клацнувши на відповідний дріб. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.rrrr

Номер слайду 8

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ5 Обчисліть: 3715−116    316−1715 Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 9

Перевір себе. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 10

1) 13=∗6 184056211032 Яке число слід поставити замість *, щоб отримати правильну рівність?Натиснути кнопку з відповіддю. Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 11

ПОДУМАЙ!Муляр Л. В., Одеса, 2017 р.

Номер слайду 12

ПРАВИЛЬНО!Муляр Л. В., Одеса

Номер слайду 13

2) 45=8∗ 510561832140 Яке число слід поставити замість *, щоб отримати правильну рівність?Муляр Л. В., Одеса. Натиснути кнопку з відповіддюstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 14

Муляр Л. В., Одеса. Розв’яжіть самостійно3) 37=9∗ 4) 15=∗15 5) 18=5∗ 

Номер слайду 15

Розв'яжіть задачі: 1. Через одну трубу басейн наповнюється водою за 4 год, а через другу – за 6 год. Через яку трубу заповниться водою більша частина басейну за 2 год? разом?Муляр Л. В., Одеса,4. Граничний вік горобця становить 14 років, що дорівнює 712 віку зозулі. Визначте граничний вік зозулі 2.3. Із 640 найважливіших культурних рослин земної кулі 58 походить з Азії. Скільки культурних рослин походить з Азії. 

Номер слайду 16

Знайдіть значення виразу: Розв'яжіть рівняння: Муляр Л. В., Одеса

Номер слайду 17

Перевір себе. Значення виразу: 13 1124 Рівняння1.112    або 1,52. 1115 Муляр Л. В., Одеса

Номер слайду 18

Муляр Л. В., Одеса. Домашнє завдання. Підготуватись до комплексної контрольної роботи, розв’язати: задачу: «Перша сторона прямокутника дорівнює 32 см, а довжина другої становить 34довжини першої Обчисліть периметр і площу прямокутника»2) рівняння 112+𝑥 25=114−12. 

Номер слайду 19

Щиро дякую за співпрацю на уроці!Бажаю подальших успіхів!Муляр Л. В., Одеса.

pptx
Додано
22 травня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку