Підсумковий урок з теми "Числівник"

Про матеріал
Розробка уроку-квесту з української мови та літератури для учнів 3 класу за підручником Большакової І.О., Прістінської М.С.
Перегляд файлу

Тема: Підсумок за темою «Числівник»

Очікувані результати:

утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови;

- вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання 

- поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії ;

- записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел;

- записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування

- оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників;

- удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту;

 

Хід уроку

І. Емоційне налаштування.

– Давні люди, спостерігаючи за навколишнім світом, помітили дивний впливу чисел на деякі події життя. Все незрозуміле, що відбувалося з ними, вважали магією. Тому таке явище стали називати «магією чисел». Так і почали приписувати одним числам успіх, удачу, а іншим –неприємності.

    Запишіть на аркушах число, яке ви вважаєте магічним для себе, і нехай воно принесе вам успіх на уроці.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Яку теми ми вивчаємо? (числівник)
  • Ми закінчуємо досліджувати числівник. І щоб отримати медаль «Знавець числівника» потрібно пройти квест.

ІІІ. Основна частина.

  1. Зупинка «Каліграфічна»

Уу У у уу ус пі іх успіх

  1. Зупинка «

Підкиньте цеглинку вгору і спіймайте, коли почуєте, що йдеться про числівник.

1.Називає предмети.

  1. Частина мови.
  2. Відповідає на питання Який? Яка? Яке? Які?
  3. Частина слова.
  4. Відповідає на питання Скільки?
  5. Вказує на ознаку предмета.
  6. Відповідає на питання Хто? Що?
  7. Позначає кількість предметів.
  8. Давайте повторимо визначення числівника.

3. Зупинка «Визнач числівник» підручник с.37, впр.1. (самоперевірка)

   

Скільки?

Котрий?

 

 

 

4. Зупинка «Словосполучення» підручник с. 38, впр.2 (взаємоперевірка)

Запиши словосполучення, замінюючи цифри словами.

5. Зупинка «Приклади»  впр. 3. (фронтально)

  – Запиши приклади словами, використовуючи прийменники від, до.

6. Зупинка «Відпочинок»

https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc

7. Зупинка «Спиши» вправа 4 (взаємоперевірка).

Списати речення, замінюючи цифри словами.

8. Зупинка « Розкажи про себе» вправа 5 (усно)

Вибери речення і розкажи про себе, використовуючи час.

9. Зупинка «Підсумкова».  Використання стратегії «РАФТ».

 Робота в групах.

Учні складають невеличкі висловлювання від iмені учнів.

Зразок.

Роль – учні. Аудиторія - Числівник. Формат – лист. Тема – подяка.

 

Доброго дня, Числівнику!

Ми дуже раді, що ти навчив нас правильно вимовляти, читати та записувати  цифри. Дякуємо за те, що ти побував у нас у гостях разом з своїми друзями.

 

Рефлексія.

  •  Чи допомогло вам ваше магічне число?

Вчитель вручає учням медальки «Знавець числівника»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки?

Котрий?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки?

Котрий?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки?

Котрий?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки?

Котрий?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки?

Котрий?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скільки?

Котрий?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\Маршрутна карта.jpg

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\Screenshot_1.jpgD:\3 клас\Українська мова\Числівник\Screenshot_1.jpg

docx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
1323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку