Тема: Підсумок за темою «Числівник»
Очікувані результати:
утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови; - вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання - поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії ; - записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; |
- записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування - оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертається до словників; - удосконалює власний письмовий текст, знаходить і виправляє помилки, редагує зміст тексту;
|
Хід уроку
І. Емоційне налаштування.
– Давні люди, спостерігаючи за навколишнім світом, помітили дивний впливу чисел на деякі події життя. Все незрозуміле, що відбувалося з ними, вважали магією. Тому таке явище стали називати «магією чисел». Так і почали приписувати одним числам успіх, удачу, а іншим –неприємності.
Запишіть на аркушах число, яке ви вважаєте магічним для себе, і нехай воно принесе вам успіх на уроці.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Основна частина.
Уу У у уу ус пі іх успіх
Підкиньте цеглинку вгору і спіймайте, коли почуєте, що йдеться про числівник.
1.Називає предмети.
3. Зупинка «Визнач числівник» підручник с.37, впр.1. (самоперевірка)
Скільки? |
Котрий? |
|
|
4. Зупинка «Словосполучення» підручник с. 38, впр.2 (взаємоперевірка)
– Запиши словосполучення, замінюючи цифри словами.
5. Зупинка «Приклади» впр. 3. (фронтально)
– Запиши приклади словами, використовуючи прийменники від, до.
6. Зупинка «Відпочинок»
https://www.youtube.com/watch?v=9GU7Kn_b6oc
7. Зупинка «Спиши» вправа 4 (взаємоперевірка).
– Списати речення, замінюючи цифри словами.
8. Зупинка « Розкажи про себе» вправа 5 (усно)
– Вибери речення і розкажи про себе, використовуючи час.
9. Зупинка «Підсумкова». Використання стратегії «РАФТ».
Робота в групах.
Учні складають невеличкі висловлювання від iмені учнів.
Зразок.
Роль – учні. Аудиторія - Числівник. Формат – лист. Тема – подяка.
Доброго дня, Числівнику!
Ми дуже раді, що ти навчив нас правильно вимовляти, читати та записувати цифри. Дякуємо за те, що ти побував у нас у гостях разом з своїми друзями.
Рефлексія.
Вчитель вручає учням медальки «Знавець числівника»
Скільки? |
Котрий? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки? |
Котрий? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки? |
Котрий? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки? |
Котрий? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки? |
Котрий? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Скільки? |
Котрий? |
|
|
|
|
|
|
|
|