Розробка уроку на тему "Числівник"

Про матеріал
Розробка уроку з теми "Числівник" для учнів 3 класу за підручником Большакової І.О., Прістінської М.С.
Перегляд файлу

Тема. Числівник.

Очікувані результати:

Утворювати в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови.

Вправно будувати речення, зважаючи на мету висловлювання.

Поширювати речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії.

Розрізняти числівники в тексті.

Утворювати, читати і записувати числівники.

Висловлювати власні думки з приводу почутого, аргументувати їх, спираючись на власний досвід.

Правильно читати числові вирази.

 

ХІД УРОКУ

І. Емоційне налаштування.

Зима… Пора радості і веселощів. І, найбільше, діти, радіють коли іде сніг. І сьогодні білі-білі сніжиночки із завданнями залетіли у наш клас. Але чомусь вони сумненькі… Пропоную вам виконати завдання, розвеселити сніжиночки і отримати подарунок.

Завдання 1. Розфарбуйте сніжинки кольором, який відповідає вашому настрою.   Сніжинки стали яскраві, кольорові, і несуть в собі радість, стремління, перемогу. Тому я хочу, щоб ви сьогодні і на уроці працювали з таким же піднесеним зимовим настроєм. Лиш тоді ми зможемо досягнути успіхів.

Завдання 2. Прочитай оповідання в особах.

Завдання 3.  Відгадай загадку

Я, відомо, дуже знатний,

Кількість можу означати

І порядок при лічбі,

Підкажу мерщій тобі.

Чи який, чи котрий, скільки –

Запитай мене лиш тільки.

Щоб не буть багатослівним

Називаюсь я … (числівник).

  • Що таке числівник?
  • Що позначає числівник?
  • На яке питання відповідає?

       Ми сьогодні продовжимо досліджувати числівник. Дізнаєтеся з якою частиною пов’язаний, навчитеся змінювати числівник за запитаннями.

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\Screenshot_7.jpgЗавдання 4. Запиши каліграфічно.

З з Зз зи им ма зима

Завдання 5. Підкресли назви казок у назвах яких є числівник.

 

Завдання 6. Відпочинь разом із сніжинками.

https://www.youtube.com/watch?v=IsK_iVSaCqw

 

Завдання 7. Запишіть кількість предметів разом із їх назвою.

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\image006.jpg

  Завдання 8. Змінюй числівник за запитаннями. Підручник с.31, впр.3.

Скільки?

Скількох?

Скількома?

  Завдання 9. Гра «Розгадай ребус» (робота в парах)


 


 

Завдання 10.  Лінгвістична гра «Латка на прислів'ї»

На дошці записані прислів'я із закритими «латками» числівниками. Учні переписують, уставляючи потрібний числівник. Під час перевірки, коли називається правильна відповідь, латка знімається.

1. Один за всіх і всі за одного.

2. Знаю, як свої п'ять пальців.

3. Семеро одного не ждуть.

4. Сім раз відмір, а один відріж.

 

       Рефлексія.

Прийом «Продовж речення …».

Виберіть твердження, продовжте його і запишіть на сніжинці.

  • Сьогодні на уроці ми …
  • Найцікавіше завдання …
  • Найважче було …

     Підсумок уроку

Всі завдання виконали і у подарунок від сніжинок отримуєте подарунок – гілочку, покриту інеєм.

      Домашнє завдання:

               С. 30, завдання 2.

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\1b0def800c04a76163f44105c0213130.jpg

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\db118d0d0cf12743433593d470022c28.jpg

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\Snezhinki_35408.jpg

docx
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку