Розробка уроку-подорожі на тему "Числівники, які відповідають на питання Котрий? Вірш Юліана Тувіма "Паротяг"

Про матеріал
Розробка уроку-подорожі з української мови та літератури з теми "Числівник" для 3 класу за підручником Большакової І.О., Прістінської М.С.
Перегляд файлу

Железнодорожный вокзал в горах осенний пейзаж | Бесплатно векторы

 

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\vokzal_goroda_habarovsk.jpg

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\istockphoto-507121494-1024x1024.jpg

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\people-at-train-station-illustration-illustration_csp36411026.jpg

 

 

 

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\istockphoto-522141020-1024x1024.jpg

 

 

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\fotooboi-e-53398-zdanie-jeleznodorojnogo-vokzala-s-parovozom-i-passajirov-na-pl-zakazposterov-ru_z.jpg

Железнодорожный вокзал с символами плоского дизайна | Бесплатно векторы

 

Железнодорожный вокзал с символами плоского дизайна | Бесплатно векторы

Железнодорожный вокзал с символами плоского дизайна | Бесплатно векторы

 

 

 

D:\3 клас\Українська мова\Числівник\железнодорожный-станция-векторный-клипарт_csp12383057.jpg

Перегляд файлу

Тема. Числівники, які відповідають на питання котрий? Вірш «Паротяг» (Юліан Тувім).

Очікувані результати:

Розрізняти числівники в тексті.

Розпізнавати серед них ті, які відповідають на питання скільки? і котрий? Утворювати, читати і записувати числівники.

Висловлювати власні думки з приводу почутого, аргументувати їх, спираючись на власний досвід.

Редагувати речення і виправляти помилки.

Досліджувати елементи тексту, виразно читати його.

Порівнювати текс і малюнок.

Описувати власні почуття.

Хід уроку

 Емоційне налаштування.

- Чи любите подорожувати?

- На чому любите подорожувати?

- Запрошую подорожувати транспортом, який ви відгадаєте за загадкою.

Пасажирський чи товарний,

Металевий він і гарний,

Все ховає у вагонах,

І стає лиш на перонах.(потяг)

  • Сьогодні ми будемо досліджувати числівник, рухаючись на веселому потязі.

 Активізуємо минулий досвід і знання дітей.

- Чи їздив ти коли-небудь у поїзді?

- Які почуття виникали у тебе під час подорожі? Чи сподобалась тобі ця мандрівка?

- Уяви, що ти їдеш у потязі. Який вагон обереш — перший, другий, третій? Чому?

 Оголошуємо тему уроку.

  • Сьогодні ми навчимось читати, утворювати і записувати числівники, які позначають порядок предметів при лічбі та прочитаємо вірш Ю.Тувіма «Паротяг».

Зупинка «Каліграфічна»

П п Пп по от ом тя яг потяг потягом

Зупинка «Мовознавча». Досліджуємо мовлення.

Читаємо визначення в підручнику ст.35. (Читаємо самостійно, розповідаємо, що зрозуміли з прочитаного.)

Зупинка «Ігрова» Гра з м’ячем.

Один учень називає числівник, який відповідає на питання скільки? І передає м’яч наступному учня, який утворює числівник,  який відповідає на питання котрий?

Зупинка «Творча». Утворення числівників.

Підручник, ст. 35, завдання 1.

- Прочитаємо слова.

- Запишіть числівники парами за зразком

Зупинка «Авторська»

Розповідь про Юліана Тувіма.

Польський поет, перекладач і мовознавець.  Ще з дитинства твердо вирішив присвятити себе польській літературі. У 1918 році вийшла друком перша книга Юліана Тувіма «Чигання на Бога».  Надзвичайно популярними були і залишаються поетичні цикли Тувіма для дітей:  «Локомотив» (1938), «Про пана Трулялинського» (1938), «Слон Трубальський» (1938) та ін.

 

Зупинка «Поетична»

Слухаємо вірш «Паротяг»

https://www.youtube.com/watch?v=4RKK_nGcRoE&list=LL&index=3&t=1s

o Які ваші враження від вірша?

o Що ви відчували, коли слухали вірш? На що звернули увагу?

o Чи хотіли б ви проїхатись на такому паротязі?

o Які слова для вас незрозумілі (робота зі словами)

Зупинка «Відпочинок»

Стоячи, за інструкціями вчителя виконуємо вправу: «Зараз ми будемо писати цифри у незвичний спосіб. (кажемо і виконуємо)

Похожее изображениеЦифру 1 «пишемо» носом,

цифру 2 – підборіддям,

цифру 3 – правим плечем,

цифру 4 – лівим плечем,

цифру 5 – «пишемо» правим ліктем,

цифру 6 – лівим ліктем,

цифру 7 – правим коліном,

цифру 8 – лівим коліном,

цифру 9 – правою ногою,

а десяточку – «хвостиком».

Читаємо вірш самостійно (в парах).

o Що казкового є у цьому вірші? (Парна робота – обговорення.)

o Що тебе в ньому здивувало?

Формуємо навички свідомого читання. Порівнюємо вірш і малюнок.

Вибіркове  читання вірша.

  • Знайдіть у вірші рядочки, які відповідають малюнку.
  •  Що є в вірші, чого немає на малюнку?
  • Що не відповідає змісту вірша?

Один учень уявляє себе автором, а інший ставить йому питання.

Зупинка «Письмова» підручник с. 36

  • Записати пасажирів потяга і вантаж, який перевозить потяг. (Два на вибір)

Зупинка «Редагуємо» підручник с.36

Рефлексія

  • Продовжте речення Я дізнався/дізналася
  • Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок лего.

Домашнє завдання.

С. 36, виразно читати вірш, письмо для себе: придумати свій казковий потяг.

Письмо для себе.

-Уяви себе письменником-винахідником з чарівними силами. Ти можете створити свій чарівний потяг. Розмісти у ньому пасажирів і вантажі. Не забудь вказати(словом) номер вагона. Намалюй і напиши про це.

zip
Додано
18 лютого 2022
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку