Тема уроку. Підсумковий урок з теми «Числові послідовності».
Мета уроку: повторити, систематизувати й узагальнити знання та вміння учнів щодо змісту вивчених у темі 4 понять (числова послідовність, арифметична та геометрична прогресії) і формул (формула загального члена, формула суми перших п членів та характеристична властивість арифметичної та геометричної прогресій), а також способів їх застосування при розв'язуванні задач, передбачених програмою з математики. Провести корекційну роботу з метою усунення причин найтиповіших помилок учнів. Підготувати учнів до виконання завдань контрольної роботи.
Тип уроку: систематизація й узагальнення знань та вмінь.
Наочність та обладнання: опорні конспекти № 28—30.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. Перевірка домашнього завдання
Учитель збирає зошити учнів із виконаною домашньою самостійною роботою на перевірку.
III. Формулювання мети і завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Основна дидактична мета уроку та завдання на урок цілком логічно випливають із місця уроку в темі — оскільки урок є передостаннім, підсумковим, то на порядку денному постає питання про повторення, узагальнення та систематизацію знань і вмінь, набутих учнями в ході вивчення теми 4. Таке формулювання мети створює відповідну мотивацію діяльності учнів.
IV. Повторення та систематизація знань учнів
Методичний коментар
Методика проведення цього етапу уроку є традиційною й описана неодноразово (див. уроки № 7, 15, 26, 37, 47).
Усні вправи
V. Повторення та систематизація вмінь учнів
Методичний коментар
Методика проведення цього етапу уроку є також традиційною (див. указані вище уроки).
Типовими завданнями з теми «Числові послідовності» є такі:
VII. Домашнє завдання