Тема уроку. Повторення. Числові та лінійні нерівності.
Тестові завдання
-
Яку подвійну нерівність задовольняє множина чисел, поданих на рисунку?
а) -4 < x < 8; б) -4 < х < 8; в) -4 < х < 8; г) -4 < х < 8.
-
Відомо, що х < у. Яка з наведених нерівностей є правильною?
а) 3х < 3у; б) x – 3 < y – 3; в) -3х > -3у; г) х + 3 > у + 3.
-
Який із проміжків є розв'язком нерівності 3х + 2 > х – 8?
а) (-∞; -5); б) (-∞; -5]; в) (-5; +∞); г) [-5; -∞).
-
Яка з нерівностей є правильною?
а) ; б) ; в) ; г) 0,(3) > .
-
Оцініть довжину сторони квадрата а см, знаючи, що його периметр дорівнює Р см і 0,24 < Р < 0,36.
а) 0,4 < а < 0,6; б) 0,6 < а < 0,9; в) 0,12 < а < 0,18; г) 0,24 < а < 0,6.
-
Відомо, що т > 0 і п > 0. Порівняйте з нулем вираз т5п6.
а) т5п6 < 0; б) т5п6 > 0; в) т5п6 ≤ 0; г) т5п6 ≥ 0.
-
Знайдіть середнє арифметичне всіх цілих чисел з проміжку (-4; 5].
а) ; б) 1; в) -4,5; г) -1.
-
Яке з наведених тверджень є неправильним?
а) Якщо почленно додати правильні нерівності одного знака, залишивши їх спільний знак, то дістанемо правильну числову нерівність.
б) Якщо з однієї частини нерівності перенести в іншу доданок з протилежним знаком, то дістанемо нерівність, рівносильну даній.
в) Число т більше від числа п, якщо т – п — додатне число.
г) Якщо обидві частини нерівності помножити або поділити на будь-яке число, то знак нерівності не зміниться.
Задачі
-
При яких значеннях b різниця дробів і додатна?
-
Оцініть значення виразу , якщо 2 ≤ m ≤ 3.
-
При яких значеннях х визначена функція ?
-
Розв'яжіть нерівність (х – 1)2 – (х + 2)(х – 3) ≤ 2х – 1 та запишіть відповідь у вигляді числового проміжку.
-
Доведіть, що вираз (х + 2)(х2 – 2х + 4) – (х2 – 2)(х + 1) набуває додатних значень при всіх дійсних значеннях х. Якого найменшого значення набуває цей вираз і при якому значенні х?
-
Розв'яжіть нерівність 4 – |x + 9| > 3(|x + 9| – 4).