Тема уроку. Повторення. Числові та лінійні нерівності.
Тестові завдання
а) -4 < x < 8; б) -4 < х < 8; в) -4 < х < 8; г) -4 < х < 8.
а) 3х < 3у; б) x – 3 < y – 3; в) -3х > -3у; г) х + 3 > у + 3.
а) (-∞; -5); б) (-∞; -5]; в) (-5; +∞); г) [-5; -∞).
а) ; б)
; в)
; г) 0,(3) >
.
а) 0,4 < а < 0,6; б) 0,6 < а < 0,9; в) 0,12 < а < 0,18; г) 0,24 < а < 0,6.
а) т5п6 < 0; б) т5п6 > 0; в) т5п6 ≤ 0; г) т5п6 ≥ 0.
а) ; б) 1; в) -4,5; г) -1.
а) Якщо почленно додати правильні нерівності одного знака, залишивши їх спільний знак, то дістанемо правильну числову нерівність.
б) Якщо з однієї частини нерівності перенести в іншу доданок з протилежним знаком, то дістанемо нерівність, рівносильну даній.
в) Число т більше від числа п, якщо т – п — додатне число.
г) Якщо обидві частини нерівності помножити або поділити на будь-яке число, то знак нерівності не зміниться.
Задачі