Підсумковий урок за розділом «Мого дитинства сонячна країна»
Прізвище, ім'я __________________________________________________
1.Вправа «З якого твору ці рядки? »
1) « - Не журіться, діти, - сказала Василькова мама. – Завтра чи позавтра зведеться інша веселка, тоді й пробіжитеся під нею». ________________________________________
2) «Зраділи царівни і мерщій побігли в місто. Найстарша царівна купила чудові персні. Середульша царівна купила коштовні сукні, вишиті золотом. А найменша не знала, що вибрати…»_________________________________________
3) «Та раптом миска рушила з місця і поволі стала сунутися прямісінько на них. Від здивування Катруся аж завмерла. Чудеса... Тарасик примружив очі: - Ну все. Зараз лазерним променем перетворить на якесь чудовисько …»___________________________
4) « Я залюбки пригощуся, а от Оксанка – не знаю... Бабуся скоса поглянула на свою онучку.
– У неї, здається, алергія – бачиш, як вушка почервоніли… Оксанчине обличчя запалало від сорому, вона крутнулася і вибігла з веранди». ______________________________________
5) «Прикро Олесі, що брат-другокласник насміхається з неї, та роботи вона не кидає. Пішла вона у двір, покликала Рекса. Погладила його, придивилася і знов до хати» . ________________________________________________
6) «Тепер я граю у шкільній баскетбольній команді. Немає значення, що я в інвалідному візку. Я знаю, що можу багато з того, чого не вміють інші діти. Це робить мені щасливим!». ____________________________
7) «Нізащо не погоджуйся!.. Ти ж добре знаєш, як це небезпечно!». ___________________________
8) «Михасеві стало дуже соромно, що залишив іграшку собі. Насупившись, він сказав: - Звідкіля мені знати, де твій чоловічок? Треба краще пильнувати свої іграшки». ___________________________________________
2. Вправа «Поетична»
Братство, та, дружба, багатство, найбільше.
___________________________________________________________________________
Запорука, наполеглива, успіху, праця.
___________________________________________________________________________
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Коментар учителя