Робота з дитячою книжкою. «Як хліб прийшов на стіл". Українська народна казка "Півник та двоє мишенят"

Про матеріал
Матеріал уроку спрямований на формування уявлення дітей про те, який шлях проходить зерно, щоб стати хлібом; закріплення назв професій людей, які вирощують хліб; ознайомлення з народними прикметами, звичаями, прислів’ями, приказками, загадками про хліб; виховання любові та бережливого ставлення до хліба, пошану до хліборобської праці. Формування уміння вчити, вміння висловлювати свої думки.
Перегляд файлу

Тема: Робота з дитячою книжкою. «Як хліб прийшов на стіл". Українська народна казка "Півник та двоє мишенят"

Мета: формування предметних компетентностей:

формувати уявлення дітей про те, який шлях проходить зерно, щоб  стати  хлібом; закріпити назви професій людей, які вирощують хліб;  познайомити   з   народними прикметами, звичаями,  прислів’ями, приказками, загадками про хліб; виховувати любов та бережливе ставлення до хліба, пошану до хліборобської праці.

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати здатність переключатися з одного виду роботи на інший;

комунікативної: удосконалювати вміння висловлювати свої думки, спілкуватися під час виконання групових завдань;

інформаційної: розвивати вміння здобувати необхідну інформацію;

соціальної: удосконалювати навички роботи в парі, групі, з усіма в колективі;

загальнокультурної: сприяти дотриманню норм мовленнєвої культури, правил поведінки на уроці.

Обладнання: картини про хліб, колоски пшениці, хліб та хлібобулочні  

вироби, виставка книжок про хліб.

 

.І. Організаційний момент
Дзвоник вже сигнал нам дав,
Працювати час настав,
Тож і ти часу не гай,
Працювати починай!
ІІ. Підготовка до сприймання твору
1.    Вступне слово вчителя
Діти відгадайте загадку:
В полі ріс я, колосився
на стеблині уродився,
а тепер мене ви ріжте,
на здоров’я смачно їжте  
(Хліб)
Отже, сьогодні ми з вами будемо говорити про хліб.
Тому що хліб це народна святиня. Недарма в народі говорять  Хліб всьому голова
Бесіда про хліб:
Хліб – яке це коротке слово,  але скільки в ньому
тепла . З хлібом пов’язано так само багато у нашому житті . Цей продукт
харчування став символом праці й миру. З давніх давен наш народ над усе цінує
хліб. Адже, хліб це достаток . Люди це слово вимовляють з повагою.
2.    Робота над прислів’ями
Міркування над змістом прислів’я .
Сила від хліба, хліб від землі.  (Сила від землі рідної)
Не страшна біда, коли є хліб і вода. (Можна спекти хліб)
Зима без снігу, літо без хлібу. (Якщо взимку немає снігу, то вимерзне все посяне зерно,
 озима пшениця)
ІІІ. Слухання казки «Півник та двоє мишенят»(українська  народна казка).
Аудіослухання казки. Слайд 2
Фізкультхвилинка
ІV. Колективне відтворення прослуханої казки, міркування
над змістом.
Назвіть осіб персонажів казки.
Хто знайшов пшеничний колосок?
Куди він його приніс?
Як вели себе Круть та Верть?
Що робив Півник, щоб  з’явилися
поляниці? (яким словом можна ще замінити?);(хліб)
Чому Півник  вигнав зі столу мишенят?
Щоб ви порадили мишенятам ?
Фізкультхвилинка для очей
V. Робота над ілюстраціями до казки
Слайд 3-5.
Намалюй ілюстрацію до казки (Мишенят, півника, колосок, мельницю)
VІ. Рекомендації для
самостійного читання
1.    Прочитати з дорослими казку
VІІ.Підсумок:
Як слід ставитись до хліба?

docx
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку