Підсумковий урок "Зима"

Про матеріал
Підсумковий урок з теми "Зима". Робота в групах. Виготовлення лепбуків. Запропоновані зразки завдань.
翼á. ïÑ»íπ¬. æ¡úó¬.jpg
翼á. ïÑ»íπ¬. æ¡úóèα½ó.jpg
翼á. ïÑ»íπ¬. èভ¬.jpg
翼á. ïÑ»íπ¬. î৭¬.jpg
翼á. ïÑ»íπ¬. ü½ß¡ª¬.jpg
Перегляд файлу

Мета проєкту:               Формувати ключові компетентності – комунікативну, інформаційну, навчально-пізнавальну. Удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати. Розвивати зв’язне мовлення, критичне та логічне мислення, творчу уяву. Виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття.

Обладнання:                  Картки-завдання для створення лепбука, індивідуальні картки.

Завдання проєкту:      Дізнатись більше про пристосування тварин до зими. Формувати навички роботи з медіаресурсами. Повторити матеріал з теми. Тренувати навики роботи в групах. Поглибити і поширити здобуті знання через створення лепбука.

 

ХІД УРОКУ:

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

  1. Привітання.
  2. Повідомлення синоптика. Яка зараз пора року? Назвіть сьогоднішню дату? Яка температура повітря? Чому? Який стан неба? Чи були опади? Які саме?

 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

Гра «Дешифрувальник». Кожен з вас досліджував, збирав інформацію до нашого уроку. Позначте на картці, що саме допомогло підготуватися (робота на індивідуальних картках). Які ваші очікування від сьогоднішнього уроку? (Відповіді дітей).

 

ІІІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. (DZIDZIO. Зимова казка)

 

ІV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ. РОБОТА В ГРУПАХ. ВИГОТОВЛЕННЯ ЛЕПБУКУ.

«Завдання від Морозенка» для виготовлення лепбуків для 1 Групи:

  1. Наклеїти та підписати назви зимових місяців.
  2. Уважно розгляньте малюнки та підпиши назви зимових свят.
  3. Намалюй зимові розваги.
  4. Вибери із підібраного матеріалу прислів’я, приказки та загадки про зиму,  наклей на сторінку лепбука.

«Завдання від Сніговика» для виготовлення лепбуків для 2 Групи:

  1. Розподіли птахів по групах (осілі, зимуючі, перелітні).
  2. Відгадай загадки про зиму. Відгадки наклей.
  3. Визнач, яким птахам належать сліди на снігу (з’єднай стрілочками). 

«Завдання від Білосніжки» для виготовлення лепбуків для 3 Групи:

  1. Розподіли тварин по групах (взимку активні, залягають у сплячку, роблять запаси на зиму).
  2. Визнач, яким тваринам належать сліди на снігу (з’єднай стрілочками).
  3. Допомога тваринам взимку.

«Завдання від Снігової Королеви» для виготовлення лепбуків для 4 Групи:

  1. Одягни Сніговика.
  2. Розгадай зимовий кросворд.
  3. Знайди відмінності на зимових картинках.

«Завдання від Крижинки» для виготовлення лепбуків для 5 Групи:

  1. Вибери та познач ознаки зими.
  2. Домалюй, чого не вистачає цим тваринам взимку (ведмедю, птахам, рибам, оленю).
  3. Ознайомся з інформацією про зимівлю риб. Підготуй невеличку доповідь для класу.

 

V. РЕФЛЕКСІЯ (робота з LEGO).

Відповідають на питання, будують вежу із цеґлинок LEGO.

  1. Які птахи залишаються зимувати? (а - лелеки і журавлі, б – горобці і ластівки, в – сойки і синиці)
  2. Пташкам узимку найбільше дошкуляє ...? (а – хижаки, б – голод, в – холод)
  3. Взимку ведуть активний спосіб життя ...? (а – ведмеді і борсуки, б – вовки і зайці, в – їжаки і лосі)
  4. Роблять запаси їжі на зиму ...? (а – миші і ховрахи, б – лосі і кабани, в – лисиці і зайці)
  5. Всі роби бояться, що їм взимку забракне ...? (а – кисню, б – тепла, в – корму)
  6. Які тварини залягають у зимову сплячку? (а – ховрахи і миші, б – білочки і ведмеді, в – їжаки і ведмеді)

Вправа «Інтерв’ю». Сьогодні на уроці я дізнався... Я навчився... Мене здивувало... Більш за все мені сподобалося... Хочу ще дізнатися про...

 

Працювали ви старанно.

Тож урок пройшов немарно.

Працювали від душі.

Другий клас – ви молодці. 

zip
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку