Мета проєкту: Формувати ключові компетентності – комунікативну, інформаційну, навчально-пізнавальну. Удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати. Розвивати зв’язне мовлення, критичне та логічне мислення, творчу уяву. Виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття.
Обладнання: Картки-завдання для створення лепбука, індивідуальні картки.
Завдання проєкту: Дізнатись більше про пристосування тварин до зими. Формувати навички роботи з медіаресурсами. Повторити матеріал з теми. Тренувати навики роботи в групах. Поглибити і поширити здобуті знання через створення лепбука.
ХІД УРОКУ:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.
Гра «Дешифрувальник». Кожен з вас досліджував, збирав інформацію до нашого уроку. Позначте на картці, що саме допомогло підготуватися (робота на індивідуальних картках). Які ваші очікування від сьогоднішнього уроку? (Відповіді дітей).
ІІІ. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. (DZIDZIO. Зимова казка)
ІV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ. РОБОТА В ГРУПАХ. ВИГОТОВЛЕННЯ ЛЕПБУКУ.
«Завдання від Морозенка» для виготовлення лепбуків для 1 Групи:
«Завдання від Сніговика» для виготовлення лепбуків для 2 Групи:
«Завдання від Білосніжки» для виготовлення лепбуків для 3 Групи:
«Завдання від Снігової Королеви» для виготовлення лепбуків для 4 Групи:
«Завдання від Крижинки» для виготовлення лепбуків для 5 Групи:
V. РЕФЛЕКСІЯ (робота з LEGO).
Відповідають на питання, будують вежу із цеґлинок LEGO.
Вправа «Інтерв’ю». Сьогодні на уроці я дізнався... Я навчився... Мене здивувало... Більш за все мені сподобалося... Хочу ще дізнатися про...
Працювали ви старанно.
Тож урок пройшов немарно.
Працювали від душі.
Другий клас – ви молодці.