Тема. Написання великої букви Е.
Мета: ознайомити учнів з великою рукописною буквою Е, вчити її писати; формувати вміння з’єднувати велику букву Е з раніше вивченими буквами; повторити письмо вивчених букв; удосконалювати вміння орієнтуватися в сітці зошита, не виходити за межі робочого рядка і надрядкової лінії, дотримуватися поля; формувати вміння писати ручкою; удосконалювати вміння розповідати за малюнком; розвивати спостережливість, вміння порівнювати, знаходити в групі однакові предмети; виховувати охайність, старанність, інтерес до велосипедів.
Хід уроку
-
Організаційна частина
-
Актуалізація опорних знань
-
Розглянемо малюнок на с.30, зошита «Я пишу».
-
Кого ви бачите на малюнку?
-
Що роблять діти? Чи всі діти катаються на велосипеді?
-
Який у них настрій?
-
Складіть розповідь, про те що відбуватиметься далі? (діти будуть кататися на велосипеді по черзі)
-
Чи вмієте ви кататися на велосипеді?
-
З ким ви зазвичай катаєтесь на велосипеді?
-
Придумайте імена дітям, які катаються на букву Е.
-
Вивчення нового матеріалу
-
Аналіз рукописної букви. Виконання підготовчих вправ
-
Розгляньте зразок написання великої букви Е.
-
З яких елементів вона складається?
-
Знайдіть на малюнку верхній елемент букви Е. Наведіть його.
-
Знайдіть нижній елемент букви та наведіть його. Поєднайте елементи та наведіть велику букву на малюнку.
Сьогодні на уроці ми з вами будемо вчитися писати велику букву Е та склади з нею.
-
Методика написання великої букви Е
Велика буква Е складається з верхнього і нижнього лівих півовалів. Під міжрядковою лінією описуємо верхній лівий півовал, який закінчуємо над верхньою рядковою лінією, не заокруглюючи вгору. Не відриваючи руки, рухом уліво і вниз описуємо більший нижній півовал, який торкається нижньої рядкової лінії. Пишемо під лічбу і-раз-і, і-два-і.
-
«Письмо» учнями у повітрі. Напишіть букву у повітрі.
-
Обведення елементів літери за поданим у зошиті пунктиром.
-
Письмо великої букви Е.
-
Письмо великої букви Е з іншими вивченими літерами.
-
Узагальнення і систематизація знань
1. Письмо вивчених раніше літер
-
Пропишіть раніше вивчені голосні та поєднання букви е з ними.
2. Робота над малюнками
-
Розгляньте малюнки внизу сторінки.
-
Порахуйте скільки велосипедів зображено?
-
Чи є серед них однакові?
-
Чи до кожного велосипеда є пара?
-
Домалюйте самостійно один самокат та розфарбуйте.
-
Підсумок уроку
-
Яку букву вчилися писати сьогодні на уроці?
-
З яких елементів вона складається?
-
Для чого потрібно вміти її писати?
-
Рефлексія
Позначте свій настрій на смайликові в лівому куточку сторінки зошита.