Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складання і розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника

Про матеріал
Мета: Ознайомити учнів із прийомом письмового додавання трицифрових чисел з переходом через розряд; закріпити вміння учнів складати до даної задачі обернену, знаходити периметр прямокутника; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; виховувати почуття взаємодопомоги, вміння працювати в команді, аргументовано відстоюючи власну думку; розвивати охайність при виконанні робіт.
Перегляд файлу

Тема: Письмове  додавання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складання і розвязування задач за коротким записом. Периметр прямокутника. ( № 698 – 705)

Мета: Ознайомити учнів із прийомом письмового додавання трицифрових чисел з переходом через розряд; закріпити вміння учнів складати до даної задачі обернену, знаходити периметр прямокутника; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; виховувати почуття взаємодопомоги, вміння працювати в команді, аргументовано відстоюючи  власну думку; розвивати охайність при виконанні робіт.

Обладнання: картки, друковані приклади, малюнки.

Хід уроку

І. Організаційна частина

Всі сідайте тихо, діти

Домовляймось не шуміти

Руку гарно піднімайте,

На уроці не дрімайте.

Щоб не було нам мороки,

Всі готові до уроку?

То ж гаразд, часу не гаймо

І урок вже починаймо

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усні обчислення

Гра «Познач маршрут»

- Діти, вирушимо у подорож літаком. Позначте стрілками маршрут подорожі, якщо літак прямував відповідно до збільшення значень відповідей.

 C:\Documents and Settings\Администратор\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ERS20K2Y\MC900440389[1].png

          Київ                      Житомир            Харків             Запоріжжя            Львів            Донецьк

  470 - 150                480 - 250           150 + 350            870 – 260            340 – 120          560 + 240

  1. Завдання для опитування

-- Пояснити, як письмово відняти числа 609 і 262

-- Сума двох чисел 520. Перше число 330. Порівняйте перше і друге числа.

-- Перше число 8, друге на 2 менше від нього, а третє у 6 разів більше від другого. Знайдіть третє число.

     3. Усно обчислити ( № 698)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Підготовча робота

+36                 +28

  59                   35   

  1. Робота за вправою № 699

Пояснюю, як потрібно робити обчислення

  1. Коментоване розв’язування прикладів № 700

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Складання та розв’язування задачі № 701 за коротким записом.

Лінійок – 320

Олівців - ?, на 245 більше, ніж лінійок

Гумок - ?, на 300 менше, ніж олівців           

 

  1. Розв’язування задачі № 702 за кресленням.

C:\Documents and Settings\Администратор\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ERS20K2Y\MC900326672[1].wmf                                                                                               C:\Documents and Settings\Администратор\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\RK3802EF\MC900413498[1].wmf                                    

                                                        264 км                                 на 20 км менше                  

 

                                                                                          ?

  1. Робота з геометричним матеріалом

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 

 

              

 

                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

               

 

 

 

 

 

                    V. Підсумок уроку

-- Поясніть прийом письмового додавання за прикладами: 429 + 135, 572 + 283.

                          VI. Повідомлення домашнього завдання

№ 704, 705.

docx
Додано
4 листопада 2019
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку