Тема: Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складання і розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника. ( № 698 – 705)
Мета: Ознайомити учнів із прийомом письмового додавання трицифрових чисел з переходом через розряд; закріпити вміння учнів складати до даної задачі обернену, знаходити периметр прямокутника; формувати навички письмового додавання і віднімання трицифрових чисел; виховувати почуття взаємодопомоги, вміння працювати в команді, аргументовано відстоюючи власну думку; розвивати охайність при виконанні робіт.
Обладнання: картки, друковані приклади, малюнки.
Хід уроку
І. Організаційна частина
Всі сідайте тихо, діти
Домовляймось не шуміти
Руку гарно піднімайте,
На уроці не дрімайте.
Щоб не було нам мороки,
Всі готові до уроку?
То ж гаразд, часу не гаймо
І урок вже починаймо
ІІ. Актуалізація опорних знань
Гра «Познач маршрут»
- Діти, вирушимо у подорож літаком. Позначте стрілками маршрут подорожі, якщо літак прямував відповідно до збільшення значень відповідей.
Київ Житомир Харків Запоріжжя Львів Донецьк
470 - 150 480 - 250 150 + 350 870 – 260 340 – 120 560 + 240
-- Пояснити, як письмово відняти числа 609 і 262
-- Сума двох чисел 520. Перше число 330. Порівняйте перше і друге числа.
-- Перше число 8, друге на 2 менше від нього, а третє у 6 разів більше від другого. Знайдіть третє число.
3. Усно обчислити ( № 698)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
+36 +28
59 35
Пояснюю, як потрібно робити обчислення
ІV. Закріплення вивченого матеріалу
Лінійок – 320
Олівців - ?, на 245 більше, ніж лінійок
Гумок - ?, на 300 менше, ніж олівців
264 км на 20 км менше
?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V. Підсумок уроку
-- Поясніть прийом письмового додавання за прикладами: 429 + 135, 572 + 283.
VI. Повідомлення домашнього завдання
№ 704, 705.