Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. Творча робота над задачею. Складені задачі на три дії. ( № 706 – 713)
Мета: закріпити навички письмового віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Розвивати вміння і навички розв’язування прикладів і задач. Розвивати увагу, спостережливість учнів.
Обладнання: картки з прикладами, малюнки.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
1
8 ∙4 + 7 9 ∙ 3 – 16 8 ∙ 8 + 0 100 – 90 +1
39 + 5 ∙ 5 7 ∙ 8 – 17 100 – 30 -6 22 + 22 – 5
ІІІ. Математичний диктант
За вправою № 706
9сот. 7дес. 1од; 4сот. 7од; 7сот. 8дес; 6од ІІІ розряду і 2 од. І розряду
Розв’язування № 707
ІV. Вивчення нового матеріалу
Коментоване розв’язування прикладів № 709
Добирання запитання до умови задачі № 710
Аналіз задачі:
-- Про що йдеться в задачі?
-- Чи можемо ми відразу дати відповідь на запитання задачі?
-- Про що запитується у задачі?
-- Чи можна одразу відповісти на це запитання? Що треба знати, щоб дізнатись, скільки кущів їм залишилося посадити?
-- Чи можемо дізнатися, скільки кущів посадили мати й донька разом?
-- Чи можемо дізнатись, скільки кущів посадила Оленка?
Скласти план розв’язування задачі. Розв’язання записати самостійно
V. Підсумок уроку
-- Поясніть спосіб обчислення за прикладами: 872 – 248, 519 – 163
VI. Повідомлення домашнього завдання
№ 712, 713