Тема: Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд (2 переходи). Розв’язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач.

Про матеріал
Тема: Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд (2 переходи). Розв’язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач. Мета: пояснити особливості додавання з двома переходами через розряд; формувати вміння складати обернену задачу на дві дії; розглянути розв’язування нерівностей способом випробування.
Перегляд файлу

Тема: Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд        (2 переходи). Розвязування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач. ( № 714 – 721)

Мета: пояснити особливості додавання з двома переходами через розряд; формувати вміння складати обернену задачу на дві дії; розглянути розвязування нерівностей способом випробування.

Обладнання: картки для самостійної роботи, надруковані приклади.

Хід уроку

І. Організаційна частина

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усні обчислення

Гра « Мовчанка»

 

 

 

                                                              

 

 

 

 

 

ІІІ. Математичний диктант

-- За вправою № 714

  1. Запиши числа в яких: 3 сот. 4 дес. 6 од;  2 сот. 7 од;  2 сот. 3 дес.; 5 од. ІІІ розряду і 6 од. І розряду.
  2. Запиши цифрами такі числа: триста сорок, сорок три, тисяча, вісімсот, вісімсот вісім, чотириста двадцять пять.
  3. Запиши «сусідів» числа 600.
  4. Запиши у сантиметрах 3м 7см.

-- Робота за картками

1). У череді паслось 36 корів і телят. Телята становили четверту частину всієї худоби. Скільки паслося корів?

2). Знайти значення виразу а – а : 7, якщо а = 42.

-- Бесіда про розвязування нерівностей способом випробування. (завдання № 715)

Під час розвязування нерівностей числа, що задані, випробовують. Наприклад, підставимо у ліву частину нерівності (а - 33) число 70.

70 – 33 = 37. Число 37 не більше 40. Отже, число 70 не є розвязанням нерівності а – 33> 40.

Далі учні самі добирають числа.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Пояснення послідовності додавання ( за вправою № 716 )
  2. Первинне закріплення знань.

Коментоване розвязування прикладів № 717.

Фізкультхвилинка

  1. Робота над задачею № 718

Година – 140 кг

2 години - ?                     

Залишилось – 136 кг        ?

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Робота над задачею № 719

Розвязання

  1. 72 : 9 = 8 (г) – маса 1 дм дроту;
  2. 4 ∙ 8 = 32 (г) – маса 4 дм дроту

Обернена задача

У мотку було 9 дм дроту. Маса мотка 72 кг. Від цього мотка відрізали кусок дроту масою 32 г. Яка довжина відрізаного куска?

VI. Підсумок уроку

-- Поясніть спосіб обчислення за прикладом 468 + 256.

VII. Повідомлення домашнього завдання

№ 720, 721.

docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
1127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку