Тема: Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задачі, що передбачають суму 3 і 2 доданків

Про матеріал
Тема: Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задачі, що передбачають суму 3 і 2 доданків. Мета: Узагальнити прийоми письмового додавання трицифрових чисел на випадок кількох доданків. Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, що включають суми трьох і двох доданків. Закріплювати вміння розв’язувати рівняння. Розвивати мислення, увагу, пам’ять. Формувати пізнавальні інтереси.
Перегляд файлу

Тема: Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задачі, що передбачають суму 3 і 2 доданків. ( № 732 – 741)

Мета: Узагальнити прийоми письмового додавання трицифрових чисел на випадок  кількох доданків. Удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі, що включають суми трьох і двох доданків. Закріплювати вміння розв’язувати рівняння. Розвивати мислення, увагу, пам’ять. Формувати пізнавальні інтереси.

Обладнання: таблиці, сюжетні малюнки, картки із завданнями, силуетні картинки, малюнки із зображенням людей професій, пов’язаних з цирком.

                                   Хід уроку

                I. Організація класу до уроку.

                 II. Мотивація пізнавальної діяльності.

Сьогодні у нас незвичайний урок. Скажіть, будь ласка, діти, ви любите цирк?

-- Хто із вас хоч раз побував у цирку?

-- Чи знаєте ви, де вперше з’явився цирк? (У Римі.)

-- Що означає слово цирк? (Слово цирк означає «круглий».)

Сьогодні я запросила артистів цирку до нас на урок.

                        III. Повідомлення теми і мети уроку.

 Очікування учнів.

-- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

-- Чи справдились ваші очікування, ви скажете в кінці уроку.

                  IV. Робота над темою уроку.

  1. Усний рахунок.

           Першими хто вийде на сцену, це клоуни. І вони принесли для вас завдання. Вам потрібно розвязати приклади у кружечках.

 

 

              

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота над вправою №732 (усно)
  2. Каліграфічна хвилинка.

999

Цифра 9, чи девятка,

Наче в цирку акробатка.

Сторчака перевернеться

Зразу в шістку обернеться.

  1. Виконання прикладів № 735

На арену  цирку виходить собачка із своїм номером, і приносить для вас наступне завдання.

 46 + 154 + 248                     455 + 21 + 115 + 219               

  1. Складання і розв’язування задачі №736

1). 307 – 295 = 45 (кг) – маса мавпи;

2). 295 – 45 = 250 (кг) – маса бегемота;

3) 262 – 250 = 12 (кг) – маса борсука.

                         Фізкультхвилинка.

Розвязавши задачу, скажіть хто найважчий з тварин.

Отже на сцену виходить бегемотик.

І приносить наступне завдання.

   V. Закріплення знань учнів

  1. Робота над задачею № 738

1). 400 + 545 = 945 (м) – всього проїхав хлопчик;

2). 545 – 400= 145 (м) – від будинку.

     2. Розвязування рівнянь.

х– 325 = 478,   583 – х = 299.

     3. Робота з геометричним матеріалом.

Клоуни для вас приготували ще одне завдання. Погляньте на дошку.

З яких геометричних фігур складено клоуна?

        

Полічіть всі фігури. (12)

Полічіть, скільки трикутників. (4)

У скільки разів трикутників менше, ніж всіх фігур? (У 3 рази.)

На скільки квадратів менше, ніж кіл? (На 4.)

                VI.  Підсумок уроку.

Чи справдились ваші очікування?

Що найбільше сподобалось?

На якому етапі уроку виникли труднощі?

                  V. Домашнє завдання.

-    с. 111, 740;  №741.

 

docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
820
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку