Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел.

Про матеріал
Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел. Мета: з’ясувати особливість письмового віднімання трицифрових чисел з двома переходами через розряд, опрацювати ускладнену задачу на знаходження невідомого доданка; виконати практичне завдання на побудову квадрата і прямокутника з однаковим периметром.
Перегляд файлу

Тема: Письмове віднімання трицифрових чисел. ( № 722 – 731)

Мета:  з’ясувати особливість письмового віднімання трицифрових чисел з двома переходами через розряд, опрацювати ускладнену задачу на знаходження невідомого доданка; виконати практичне завдання на побудову

квадрата і прямокутника з однаковим периметром.

Обладнання: малюнки, друковані приклади.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усні обчислення

Гра « Піднімись по сходинках»

                               52 – (18 – 9)                70 +29 -16

 

                         42 – 19 +6                                     70 – 16 + 29

       42 – (19 + 6)                                                                70 – 16 + 29

16 – 8 + 57                                                                                          56 – (14 -7)

 

  1. Завдання для опитування

--Знайдіть суму чисел 457 і 268. Поясни спосіб обчислення.

-- Знайдіть два значення с, за яких нерівність с – 12 > 18 є правильною.

    3. Самостійна робота

Обчислити письмово кругові приклади № 722.

460 – 239,  221 + 683,  904 – 541,  363 + 27,  390 – 165,  225 + 235

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. За записом на дошці одному учневі вчитель пропонує з коментуванням розв’язати приклад із вправи № 723.
  2. Первинне закріплення знань

Коментоване розвязування прикладів № 724.

Фізкультхвилинка

IV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Розв’язування задачі № 726.

Розвязок

1). 177 – 28 = 149 (км) – довжина водосховища;

2). 149 – 28 = 121 (км)

Відповідь: на 121 км ширина водосховища менша за довжину.

  1. Робота над задачею № 727.

1). 45 : 5 = 9 (кг) – вміщується яблук в 1 ящик;

2). 9 – 1 = 8 (кг) – вміщується груш у 1 ящик;

3). 8 ∙ 6 = 48 (кг) – груш можна роскласти в 6 ящиків.

3. Завдання № 729 (виконується фронтально на дошці).

На дошці накреслено коло з радіусом 5см. Учні за допомогою лінійки вимірюють відрізок 8см і перевіряють, поміститься в колі це відрізок чи ні.

                                                                       

 

                                        55

        

 

 

8 см < 10 см ( 5 + 5), відрізок поміститься.

V. Підсумок уроку

-- Поясніть спосіб обчислення прикладу 412 – 267

VI. Повідомлення домашнього завдання

№ 730, 731.                             

docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку