Питання до твору Ольги Кобилянської "Фантазія-експромт"

Про матеріал
Матеріал дасть змогу швидко перевірити знання тексту, звернути увагу на риси характеру героїні. Можна використовувати як літературний диктант, питання до контрольної роботи. Ті учні, які не прочитали твір, зможуть зрозуміти його суть у процесі роботи на уроці, слухаючи відповіді однокласників.
Перегляд файлу

                                            Українська література, 10 клас

О.Кобилянська «Фантазія-експромт»

Питання до твору

  1. Коли пригадувалась одна людина і минулі літа? (Коли чула монастирські дзвони)
  2. Якою була людина? («Плакала, доки з утоми не слабла», «упряжена в шнурки мчалась через поля і рови»)
  3. Що таке наперсток?
  4. Які очі в людини? (Сумовиті, дитячі)
  5. Чи подобалось людині в бабусі на ставу? («Все те вона аж їла очима»)
  6. Що таке вакації? (Канікули)
  7. Назвіть чотири кольори ластівки(Чорний, синій, білий, рожевий)
  8. Які емоції викликали вулії?
  9. Чому бігали парубки на полях? (Ловили коня)
  10. Чому мало не били людину? (Спіймала коня)
  11. Опишіть емігранта.
  12. Чому засоромилась дівчина? (Емігрант звернувся з питанням часу)
  13. Гра на піаніно: краса яка? (Морозяча)
  14. Які емоції в дівчини визвала музика? Зачитайте.
  15. Що переходило в що? (Щось в образи, в тіні; душило)
  16. Що грав парубок? («Фантазію-експромт» Шопена)
  17. Коли необхідно грати «Фантазію-експромт» Шопена? («…коли вже будеш мати більше двадцяти років»)
  18. Чому? («Зрозумієш. Що говорить кожен звук»)
  19. Що пророкував юнак? Чому?(«Краще будеш грати, ніж я…», славу)

Емоційна, чуттєва;  абстрактне мислення: образи, тіні шукали виходу…)

  1. Якою стала героїня, коли виросла? (Майже гарною)
  2. Який мала характер? (Пристрасна, віроломна натура, жертовна)
  3. Як розумієте «віроломна»? (Порушує обіцянку, присягу, підступна)
  4. Як ці вади характеру  впливали на долю дівчини? (довго не могла нікого полюбити, її не любили)
  5. Назвіть позитивні риси  характеру героїні (Розумна, дотепна, багата натура)
  6. Захоплення дівчини? Чому саме ці? (Малярство, писала – жадоба  до краси спонукала це робити)
  7. Чи вдавалось дівчині інколи заспокоюватись? Чому? (Ні. НЕ можна відповісти чому. Була занадто оригінальна, замало сучасна. Не мала нічого з «плебейкості»!)
  8. Хто такі плебеї? (з лат. – «простонародний», «чернь», «натовп»)
  9. Якою стала героїня? («Лише половиною тим, чим обіцяла дитиною»)
  10. Чому написала нарис? Зачитайте останню частину твору. 

 

docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
4265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку