Перевірити й узагальнити знання учнів з теми “ Північна Америка”, розвивати вміння застосувати набуті знання на практиці, використовувати ігрові елементи з метою виховування інтересу до географічних знань, розвивати логічне мислення , пам'ять , виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги один одному.
|
Вчитель географії
Якимець Леся Василівна |
Тема: Північна Америка
Мета: перевірити й узагальнити знання учнів з теми “ Північна Америка”, розвивати вміння застосувати набуті знання на практиці, використовувати ігрові елементи з метою виховування інтересу до географічних знань, розвивати логічне мислення , пам’ять , виховувати почуття товариськості, взаємодопомоги один одному.
Обладнання уроку: фізична і політична карта Північної Америки; емблеми; таблиці “Тварини Північної Америки”, “Природні зони Північної Америки”; хрестоматія; атласи.
Показати і назвати об’єкти, знаючи їх дослівний переклад.
І команда |
ІІ команда |
“Зелена країна” (дат.) |
“Мішок з льодом” |
“Землероб” |
“Квітучий” |
“Ми Вас не розуміємо” |
“Прямі гори”, “пряма лінія” |
“Гуркотлива ріка” |
“Острови, що лежать попереду” |
“Велике озеро” (інд. Мічіган*) |
“Красиве озеро” (інд. Онтаріо*) |
“Червона ріка” (інд Колорадо*) |
“Батько вод” (інд. Міссіппі*) |
По 1-2 учнів з кожної команди на зображеному контурі материка позначають за допомогою умовних знаків найбільші родовища корисних копалин.
До карти виходять по 2 учні з кожної команди. Які повинні показати географічні об’єкти та дати коротку інформацію про них.
І команда |
ІІ команда |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а) Визначити географічні координати:
І команда |
ІІ команда |
|
|
|
|
|
|
б) яке місто в Північній Америці має такі географічні координати::
І команда |
ІІ команда |
|
|
74о зх.д. |
99о зх.д. |
|
|
75о зх.д. |
77о зх.д. |
Кожна команда повинна зробити рекламу двох географічних об’єктів (територій) материка у цікавій формі, при цьому використавши наступні пункти плану:
І команда |
ІІ команда |
|
|
п-в Каліфорнія |
п-в Аляска |
Пізніше кожна команда повинна знайти негативні сторони для туристів на території свої конкурентів.
Представники кожної команди повинні розказати про об’єкти, які зображені на картинках (краєвиди природних зон, рослин і тварин)
Для конкурсу потрібно по 1 учаснику з кожної команди.
Який одяг потрібно взяти з собою влітку (зимою), якщо відправитись подорожувати на:
І команда |
ІІ команда |
узбережжя Гудзонової затоки; |
п-в Каліфорнія; |
п-в Флорида; |
узбережжя Мексиканської затоки; |
п-в Аляска. |
Північне узбережжя Великих озер |
Свою відповідь потрібно обґрунтувати
Капітани команд дають відповіді на запитання по темі від учасників гри команди – суперника.
Підсумки уроку – КВК. Вчитель після закінчення уроку – КВК підводить підсумок, визначає команду переможця, окремих учнів, які добре працювали на уроці. Виставляються оцінки.