Північне Відродження (Презентація)

Про матеріал

Цілі:

дати уявлення про досягнення нідерландських та німецьких майстрів.

Завдання: розширити уявлення про епоху Відродження як якісно новому періоді розвитку людства Створити умови для усвідомленого сприйняття

матеріалу, сприяти розвитку асоціативного

мислення, формувати естетичний смак;

розвивати вміння зрозуміти художній задум автора.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Північне Відродження урок 8

Номер слайду 2

Цілі: дати уявлення про досягнення нідерландських та німецьких майстрів. Завдання:розширити уявлення про епоху Відродження як якісно новому періоді розвитку людства;- Створити умови для усвідомленого сприйняття матеріалу, сприяти розвитку асоціативного мислення, формувати естетичний смак;розвивати вміння зрозуміти художній задум автора.

Номер слайду 3

Сьогодні ми з вами продовжуємо подорож по епосі «Відродження» та розкриємо особливості завершального етапу розвитку даного напрямку мистецтва. Це – «Північне Відродження». Ми поринемо особливо живопису нідерландських і німецьких майстрів. Згадаймо, що таке Відродження?1. Яке місто вважається колискою італійського Відродження? Чому ? -м. Венеція. Вперше тут було проголошено демократичні ідеали. Це знайшло відображення у мистецтві .2. Згадайте та сформулюйте основне завдання епохи Відродження.-Звеличення людини, величезний інтерес до її необмежених можливостей .3. Назвіть найвідоміші імена епохи Відродження, роботи майстрів ?-Мікеланджело, Рафаель, Донателло, Мадонна Бенуа .

Номер слайду 4

У чому, на вашу думку, полягає унікальність таланту Леонардо да Вінчі?-Неперевершеність техніки, неординарність мислення, геній передбачення – танк, підводний човен, гелікоптер, зброя масового знищення тощо .

Номер слайду 5

Північне Відродження - термін, що використовується для опису епохи Відродження в німецькомовних країнах, або більш узагальнюючи - у всій Європі за межами Італії, на північ від Альп.

Номер слайду 6

Італійське Відродження Північне Відродження Північне Відродження тісно пов'язане з італійським Відродженням, але є низка характерних відмінностей.

Номер слайду 7

Культурологія та мистецтвознавство Північного Відродження поділяють країни між собою та поділяють їх на напрямки:-німецьке,-нідерландське,-французьке,-іспанське,-англійська,-польське та інші .

Номер слайду 8

Важливу роль формуванні Північного Відродження зіграли економічні чинники:розвиток гірничої справи,текстильної промисловості,друкарства,становлення загальноєвропейських ринкових відносин . Вони стосувалися великих мас людей і їхню свідомість

Номер слайду 9

Переклад Мартіном Лютером Біблії німецькою мовою. Це започаткувало німецьку літературну мову і створило прецедент для перекладу її іншими мовами Мартін Лютер 10.11.1483- 18.02.1546 християнський богослов,ініціатор Реформації

Номер слайду 10

Головні центри Північного Відродження:1. Амстердам2. Антверпен3. Аусбург4. Галле5. Нюрнберг 12345

Номер слайду 11

Розквіт гуманізму збігся з неймовірним піднесенням у галузі природничих наук і пожвавився інтерес дообразотворчого мистецтва та архітектури. Насамперед це представники Нідерландів та Німеччини найвидатніші художники: Ян ван Ейк Хуберт ван Ейк Робер Кампен

Номер слайду 12

Гуго ван дер Гус. Рогір ван дер Вейден Ханс Мемлінг

Номер слайду 13

Хуберт ван Ейк, Ян ван Ейк. Гентський вівтар

Номер слайду 14

Робер Кампен Алтар Мероде

Номер слайду 15

Гріхопадіння Успіння Богоматері Гуго ван дер Гус

Номер слайду 16

Рогір ван дер Вейден «Зняття з хреста»

Номер слайду 17

Ханс Мемлінг «Пристрасті Христові»

Номер слайду 18

Архітектура Нідерландів, у XV ст. зберігала традиції готики, але у XVI ст. запозичення в Італії ордерних принципів.

Номер слайду 19

 Французька архітектура Відродження одночасно поєднуються ордерні та готичні елементи з'явилися позначення «французька колона» «арка Делорма».

Номер слайду 20

Замок Уоллатон-хол – один із ренесансних палаців, що збереглися в Англії. Будувався під Ноттінгемом у 1580-ті роки архітектором Робертом Смітсоном.

Номер слайду 21

Підгорецький замок (або Палац у Підгірцях) – пам'ятка архітектури епохи пізнього Ренесансу та бароко. Розташований у селі Підгірці Бродівського району Львівської області.

Номер слайду 22

Архітектор Андреа дель Аква Гетьмана. Станіслава Конецьпольськог. Замок був збудований у 1635-1640 роках під керівництвом архітектора Андреа дель Аква за вказівкою коронного гетьмана Станіслава Конецпольського. Підгорецький замок є одним із найкращих у Європі зразків поєднання ренесансного палацу з бастіонними укріпленнями .

Номер слайду 23

Каплиця Боїмів. Розташування Львів Палац Корнякта – пам'ятка ренесансної архітектури .

Номер слайду 24

У другій половині XVI ст. у Львові сформувалася місцева ренесансна школа.

Номер слайду 25

Країна ледарів. (Лінь гірший за хворобу). Картини Пітера Брейгеля старшого, написані та зображають буквальні значення нідерландських прислів'їв.

Номер слайду 26

Пітер Брейгель старший. Фламандські прислів'я.

Номер слайду 27

Погано плисти проти течії

Номер слайду 28

Голити дурня без мила

Номер слайду 29

Дурням щастить

Номер слайду 30

Водити за носа

Номер слайду 31

Битися головою об стіну Залежить від того, як картка ляже

Номер слайду 32

Дивитися крізь пальці Тримати око на вітрилі

Номер слайду 33

Світло перекинулося вгору ногами

Номер слайду 34

Орієнтуючись на картини. Брейгеля Старшого«Фламандські прислів'я»,придумайте символічні сюжети в українських прислів'ях та приказках. Намалюйте ілюстрації, а потім проведемо виставку«Енциклопедія народної мудрості»

Номер слайду 35

Українські прислів'я та приказки:-На чужому полі все краще пшениця.-Дожився: шаровари одні, а сорочках ще менше!-Дірявий мішок не наповниш.-На дерево, що нахилилося, і козли стрибають.-На тому світі мною хоч паркан підпирай, аби тут було добре. -Гребет, як кінь копитом.-Бездонне відро не наллєш.-Надія у Бозі, коли хліб у стозі.-Рідна земля і в горсті мила.-Розступитеся, лахміття, дайте місце клаптям!-Скрипуче дерево довше росте.-Якщо не з'їм, так наїдаю .

Номер слайду 36

Закріплення вивченого1) Головна особливість Північного Відродження?2) Актуальні жанри доби?3) Які ідеї вплинули на розвиток мистецтва ?

Номер слайду 37

Д/ЗІндивідуальний творчий проект: Який зв'язок простежується між роботами. Леонардо да Вінчі та Яна Ван Ейка?

Номер слайду 38

Презентация подготовленадля урока «МИСТЕЦТВО » в 8 классеучителем Бердянского УВК №1 «Мрія»Картамышевым Игорем Павловичем. Підручник з Мистецтва. 8 клас. Гайдамака https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/§ 14-15. НОВИЙ СВІТ ПІВНІЧНОГО ВІДРОДЖЕННЯhttps://uahistory.co/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/8.php

Номер слайду 39

ДЯКУЮЗА РОБОТУ

pptx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
21 січня 2022
Переглядів
5196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку