Цілі:
дати уявлення про досягнення нідерландських та німецьких майстрів.
Завдання: розширити уявлення про епоху Відродження як якісно новому періоді розвитку людства Створити умови для усвідомленого сприйняття
матеріалу, сприяти розвитку асоціативного
мислення, формувати естетичний смак;
розвивати вміння зрозуміти художній задум автора.
Цілі: дати уявлення про досягнення нідерландських та німецьких майстрів. Завдання:розширити уявлення про епоху Відродження як якісно новому періоді розвитку людства;- Створити умови для усвідомленого сприйняття матеріалу, сприяти розвитку асоціативного мислення, формувати естетичний смак;розвивати вміння зрозуміти художній задум автора.
Сьогодні ми з вами продовжуємо подорож по епосі «Відродження» та розкриємо особливості завершального етапу розвитку даного напрямку мистецтва. Це – «Північне Відродження». Ми поринемо особливо живопису нідерландських і німецьких майстрів. Згадаймо, що таке Відродження?1. Яке місто вважається колискою італійського Відродження? Чому ? -м. Венеція. Вперше тут було проголошено демократичні ідеали. Це знайшло відображення у мистецтві .2. Згадайте та сформулюйте основне завдання епохи Відродження.-Звеличення людини, величезний інтерес до її необмежених можливостей .3. Назвіть найвідоміші імена епохи Відродження, роботи майстрів ?-Мікеланджело, Рафаель, Донателло, Мадонна Бенуа .
Архітектор Андреа дель Аква Гетьмана. Станіслава Конецьпольськог. Замок був збудований у 1635-1640 роках під керівництвом архітектора Андреа дель Аква за вказівкою коронного гетьмана Станіслава Конецпольського. Підгорецький замок є одним із найкращих у Європі зразків поєднання ренесансного палацу з бастіонними укріпленнями .
Українські прислів'я та приказки:-На чужому полі все краще пшениця.-Дожився: шаровари одні, а сорочках ще менше!-Дірявий мішок не наповниш.-На дерево, що нахилилося, і козли стрибають.-На тому світі мною хоч паркан підпирай, аби тут було добре. -Гребет, як кінь копитом.-Бездонне відро не наллєш.-Надія у Бозі, коли хліб у стозі.-Рідна земля і в горсті мила.-Розступитеся, лахміття, дайте місце клаптям!-Скрипуче дерево довше росте.-Якщо не з'їм, так наїдаю .
Презентация подготовленадля урока «МИСТЕЦТВО » в 8 классеучителем Бердянского УВК №1 «Мрія»Картамышевым Игорем Павловичем. Підручник з Мистецтва. 8 клас. Гайдамака https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/§ 14-15. НОВИЙ СВІТ ПІВНІЧНОГО ВІДРОДЖЕННЯhttps://uahistory.co/pidruchniki/gajdamaka-art-8-class-2016/8.php