"Пізнаємо один одного". Урок 4

Про матеріал
Орієнтовні дослідницькі проблемні запитання 1. Хто такі друзі? 2. Як зберегти друга? 3. Правила дружби. 4. Пізнаємо один одного. 5. Ми друзі природи. Завдання Створювати у класі дружнє середовище. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей. Сприяти дотримування дітьми правил дружніх стосунків. Формувати поняття унікальності кожної людини, сприяти умінню ефективно спілкуватися один з одним. Формувати відповідальне ставлення до природи. Очікуванні результати На кінець тижня діти знатимуть хто такий друг; правила дружніх стосунків; дбайливе ставлення до природи; та вмітимуть дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки; використовувати інформацію про уподобання друзів; слухати і чути один одного; ввічливо спілкуватися; правильно вести себе в природному середовищі; розрізняти слова назви предметів за родами.
Перегляд файлу

                                                       Пізнаємо один одного

 

І. Ранкова зустріч.

1. Вітання

( Лунає музика, діти передають один одному м'яч, запрошуючи в коло)

Діти в колі.

Доброго ранку! Я сьогодні як лагідне сонечко. Я сьогодні як веселий м'ячик.( Асоціюють свій настрій)

 

2.Новини

Сьогодні    ………………….

Особа дня ………………….

Ми будемо створювати нові сторінки в класному альбомі « Все про мене та про всіх.»

Коли спілкуватися цікаво? З ким спілкуватися цікаво?

 

3.  Групове заняття.

Кожен з вас отримав силуетне зображення сонечка, книжки та телевізора.

C:\Users\Home\Desktop\кейс\телевізор.gif
C:\Users\Home\Desktop\кейс\сонце.jpg
C:\Users\Home\Desktop\кейс\книжка.jpg
(Додаток 1)

 

Записати або сказати:

 на сонечку – назву улюбленого мультфільму ;

на книжці -    улюблену  казку;

на силуетному зображені телевізора – улюблену телепередачу.

 ( Згрупуйтеся за своїми уподобаннями)

Обмін інформацією. ( Про що свідчить те, що ви весь час об'єднувалися в нові групи?)

Ми різні. Кожна людина неповторна.  Немає однакових людей. Кожна людина має свої смаки та уподобання.

ІІ.  Лічба

  1. Діти повинні розділитися на групи:

       діти які люблять однакові передачі і різні.

  1. Запропонувати  порахувати скільки дітей люблять однакові передачі, і скільки – різні.

Знайдіть  в класі таку ж  кількість предметів.

Порівняйте .

  1. Розфарбуйте таку ж  кількість квіточок. ( Додаток 2)

 

Картинки по запросу розфарбовка квітка

 

    

 Запропонувати обрати одне з тверджень.

  1. Мені цікавіше спілкуватися з тим, хто любить ту ж передачу, що і я.
  2. Мені цікавіше спілкуватися з тим, хто любить інші передачі.
  3. Маю свою думку.

( Пояснити свій вибір)

ІІІ. Створення сторінок в класному альбомі .

1.Створюємо сторінку « Моя улюблена телепередача.»

Учні приклеюють силуетні зображення телевізорів в альбом.

Створюємо сторінку « Моя улюблена казка.»

Учні приклеюють силуетні зображення  книжок в альбом.

Створюємо сторінку « Мій улюблений мультфільм.»

Учні приклеюють силуетні зображення  сонечок  в альбом.

2. Вправа з геометричними фігурами.

 Подивись на фігури і визнач яка тобі найбільше подобається і за її допомогою намалюй людину, або тварину.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4a/Geometri_cirkel.png

Коло                             квадрат                              трикутник                              прямокутник

доброзичливість           охайність                         лідери              допитливі

піклування                   працелюбність                   нетерплячі           дружелюбні

говірливість               дотримання правил             розважливі          збудливі

дружелюбність       дисциплінованість              привертають увагу            неконфліктні

нерішучість підтягнутість

 

 ламана

                 прагнення до знань

                дотепність

                 робоче місце в безладді.

ІV. Рефлексія

Сьогодні ми дізналися, які улюблені телепередачі,казки, та мультфільми в учнів нашого клас.

Як можете використати цю інформацію?

Спілкуйтеся цікаво! Будьте цікавими для інших! Поважайте смаки та уподобання тих хто поряд з вами.

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка

 

Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
Картинки по запросу розфарбовка квітка
 

 

                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

C:\Users\Home\Desktop\кейс\сонце.jpg

C:\Users\Home\Desktop\кейс\сонце.jpg

C:\Users\Home\Desktop\кейс\сонце.jpg

C:\Users\Home\Desktop\кейс\телевізор.gif

C:\Users\Home\Desktop\кейс\телевізор.gif

C:\Users\Home\Desktop\кейс\телевізор.gif

C:\Users\Home\Desktop\кейс\книжка.jpg

C:\Users\Home\Desktop\кейс\книжка.jpg

C:\Users\Home\Desktop\кейс\книжка.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку