«Пізнавальна віртуальна подорож до епохи Відродження» Частина 2

Про матеріал
Живопис, починаючи з 12-13 ст., починає відігравати все більш значущу роль в становленні і розвитку європейської художньої культури. Західноєвропейський живопис повільно відходить від статичних, застиглих схем в бік ще несміливого руху, динаміки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала: Гноєва Світлана Олегівна,керівник Народного художнього колективу студії образотворчого мистецтва «Соняшник» КПНЗ «Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості»,«Пізнавальна віртуальна подорож до епохи Відродження»Частина 2

Номер слайду 2

Відро́дження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.

Номер слайду 3

Леонардески (англ. Leonardeschi) — мистецтвознавчий термін для позначення слабо самостійних учнів художника Леонардо да Вінчі, художня індивідуальність котрих була надзвичайно нівельована і пригнічена манерою голови майстерні. Леонардески — це також майстри, що користувались композиційними знахідками Леонардо да Вінчі, але не працювали разом із ним і могли бути далекими від Італії. При цьому активно використовували або малюнки майстра, або композиції його картин, що ставали штампами в художній практиці західноєвропейських митців.

Номер слайду 4

Худ. Андреа дель Брешианіно (леонардески). «Мадонна з немовлям і Іваном Хрестителем дитиною» при використанні композиції Леонардо да Вінчі.

Номер слайду 5

Майстер вівтаря Сфорцеска. «Мадонна з немовлям»

Номер слайду 6

Алегорія, «Скромність і марнославство » за малюнками Леонардо да Вінчі, середина 16 ст. Чилі, Національний музей красних мистецтв

Номер слайду 7

Амброджо де Предіс. «Янгол в зеленому»

Номер слайду 8

Первісна ділянка ботанічного саду. Падуанський університет. В 15 столітті в Італії виникає сад доби відродження

Номер слайду 9

Стан в архітектурі нагадує подібний майбутніх, а не минулих століть, коли його початок, середина і кінець мало схожі або не схожі між собою, незважаючи на традицію. На розвиток архітектури значно вплинули зміни у світогляді, зміни мистецьких стилів і прискорення історичного процесу в Європі в межах навіть одного століття, чого ще не було у 12-14 століттях

Номер слайду 10

Церква Санта Марія прессо Сан Сатіро, Мілан.

Номер слайду 11

Живопис в період 1490—1520 р. Живопис Італії переживає справжній розквіт і вищу фазу свого розвитку. Ще в повну силу працюють талановиті представники кватроченто — Доменіко Гірляндайо, Сандро Боттічеллі, Перуджино, Джованні Белліні

Номер слайду 12

Пізній автопортрет Доменіко Гірляндайо, фреска, 1488 р.

Номер слайду 13

Але підросла і активно захоплює провідні позиції в мистецтві нахабна нова генерація митців, що мало рахується з живими авторитетами нещодавнього мистецького минулого. Їх значно менше, ніж майстрів 15 століття (кватроченто за італійцями), але їх обдарованість і майстерність — майже недосяжні. Їх перелік не перевищує і 10 осіб, але всі вони — велетенські таланти, титани Відродження, серед яких —Леонардо да Вінчі, Джорджоне Тиціан, Рафаель Санті, Мікеланджело Буонарротті

Номер слайду 14

Пізнє Відродження в Венеції додасть ще постаті Паоло Веронезе та Тінторетто. Вже за життя цих майстрів їх твори стануть взірцями, а картини Леонардо да Вінчі, Мікеланджело, фрески Рафаеля в Ватикані, картини Джорджоне, портрети роботи Тиціана і Тінторетто стануть школою для поколінь художників як у самій Італії, так і далеко за її межами, якому б століттю чи мистецькому напрямку вони б не належали.

Номер слайду 15

Битва при Ангіарі, копія твору Леонардо роботи Рубенса, Лувр, Париж

Номер слайду 16

Леона́рдо да Ві́нчі (італ. Leonardo da Vinci; 15 квітня 1452, селище. Анк'яно, поблизу Флоренції — 2 травня 1519, замок Кло-Люсе,Амбуаз) — видатний італійський вчений, дослідник, винахідник іхудожник, архітектор, анатоміст і інженер, одна з найвизначніших постатей італійського Відродження.

Номер слайду 17

«Тайна вечеря» або рідше: «Таємна вечеря» — відома фреска Леонардо да Вінчі, стінопис якої створено в період1495–1497 років у монастирі домініканців Санта Марія делле Ґраціє в Мілані. Шедевр, який в історії живопису відкриває епоху Відродження, зображує Ісуса Христа з апостолами та скорботне з ними застілля у вечір перед самим розп'яттям

Номер слайду 18

Рукопис да Вінчі на виставці в Києві

Номер слайду 19

Леонардо. «Мона Ліза»

Номер слайду 20

Мікеланджело Буонарроті, до фігури «проклята душа», бл.1525 р., Уффіці,Флоренція

Номер слайду 21

Мікела́нджело ді Франче́ско ді Не́рі, часто відомий як Мікеланджело; 6 березня 1475,Капрезе — 18 лютого 1564, Рим) — італійський скульптор, художник,архітектор, поет й інженер. Його твори вважалися найвищими досягненнями мистецтва Відродження ще за життя самого майстра

Номер слайду 22

Ромен Роллан писав: «Нехай сам він був створений із цього пороху земного. Але із тліні спалахнув вогонь, що очищує все, — вогонь генія»

Номер слайду 23

Мікеланджело Буонарроті, Гробниця Святого. Домініка

Номер слайду 24

Стеля Сикстинської капели (бл. 1508 — 1512)

Номер слайду 25

«Страшний суд»  — фреска Мікеланджело Буонарроті на вівтарній стіні Сикстинської капели (Ватикан, 1537 - 1541 роки)

Номер слайду 26

Джорджоне. Мадонна Кастельфранко

Номер слайду 27

Джорджоне, повне ім'я Джорджоне Барбареллі да Кастельфранко (1477 — 25 жовтня1510) — видатнний художник з Венеції, представник, так званого, Високого Відродження в Італії.

Номер слайду 28

«Мадонна з немовлям i Св. Рохом та Св. Антонієм», центр композиції. Прадо, Мадрид

Номер слайду 29

«Шлях на Голгофу» або «Несення хреста»— картина роботи пізнього періоду творчості Тіціана, художника з Венеції.

Номер слайду 30

Тіціа́н Вече́лліо  (бл. 1480–1485, П'єве ді Кадоре — 27 серпня 1576, Венеці) — італійський живописець епохи Високого та Пізнього Відродження, головний представник венеціанської школи. Мав великий вплив на творчість митців різних країн і епох.

Номер слайду 31

Христос перед народом

Номер слайду 32

«Св. Георгій, Св. Доротея і мадонна з немовлям », бл. 1516р., Національний музей Прадо, Мадрид

Номер слайду 33

Венеціанський живопис 16 століття. Паоло Веронезе. «Оплакування Христа», Ермітаж.

Номер слайду 34

Веронезе, Венера і Марс, Метрополітен-музей, Нью-йорк.

Номер слайду 35

Па́оло Вероне́зе (справжнє ім'я — Па́оло Ка́льярі) (італ. Paolo Veronese, Paolo Caliari) (1528, Верона  — 19 квітня 1588, Венеція) —італійський художник епохи пізнього Ренесансу, представник. Венеціанської школи.

Номер слайду 36

Фреска Паоло Веронезе «Богиня Мудрості в оточенні Математики і Геометрії»

Номер слайду 37

Тінторетто. Дож Себастьяно Веньєр - герой бою при Лепанто.

Номер слайду 38

Якопо Робусті більше відомий як Тінторетто (* 29 вересня 1518 — 31 травня 1594) — італійський художник з міста Венеція, представник високого венеціанського Відродження і маньєризму. Малював портрети, релігійні і алегоричні композиції.

Номер слайду 39

Зразок живопису Тінторетто в палаці дожів Венеції.

Номер слайду 40

«Хождіння по воді Господом»

Номер слайду 41

Б. Паліссі. «Поліхромний горщик», фаянс доби маньєризму,  Музей Вікторії й Альберта, Лондон.

Номер слайду 42

Глек з бородачем, Кельн. Музей Вікторії й Альберта, Лондон, до 1550 року.

Номер слайду 43

Якоб Бінк. Гравюра «Смерть вражає вояка-найманця».

Номер слайду 44

 ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку