Пізнавально-розважальний квест "Здоровенькі були!"

Про матеріал
Розробка для дітей 3-8 класів. Завдання вчать взаємодії, пошуку, творчості, а також дають можливість випробувати себе , повірити у власні сили і побачити нові варіанти проведення дозвілля.
Перегляд файлу

Сценарій квесту для учнів літнього оздоровчого табору

«Здоровенькі були!»

Мета: згуртування дитячого колективу, розвиток навичок групової взаємодії, творчості, уміння піклуватися про ментальне здоров’я.

Обладнання: стрічки для маркування команд, карти – маршрути, «підказки» на кожну локацію, артефакти, медальки, аркуші А4, олівці, аркуші з прихованим написом по кількості команд та розчин, що проявляє, крейда для малюнків на асфальті (локація «шлях»), банка з отворами, кулька, шпажки, папір для «тіней», фігурки тварин, фігури геометричні чи пластикові бідь-які, повітряна кулька великого діаметру, коробка, відерце, дрібні кульки чи інші предмети, повітряна кулька, картонне «сонечко» з прив’язаними стрічками, стакан, вода, гра «рибалка».

Кількість учасників – 20 чол. 2 команди по 10 учнів

Перебіг квесту:

Жеребкуванням учні об’єднуються у 2 команди та обирають назви команд, кріплять маркування, маршрутні листи. Інтервал між командами має складати приблизно 3 локації, щоб не було черги.

Капітани отримують першу підказку. Діти розгадують куди іти і там виконують завдання. Після виконання команда отримує наступну підказку - куди іти. І так до останньої локації де кожна команда знайде свій «скарб-слово», але не фінальний скарб. Для того, щоб дізнатися де фінальний скарб команди мають здогадатися і об’єднати знайдені слова. Скарбом будуть грамоти та солодкі призи учасникам.

Вступне слово організатора: Шановні учасники квесту! Вітаю всіх з чудовою подією  - сьогодні ви долучаєтеся до чудової справи - справи збереження власного ментального здоров’я та справи єднання! Працюючи у команді у кожного з вас буде нагода відчути себе частиною великої справи, спробувати власні сили, навчитися взаємодіяти – чути і виконувати, та, у разі потреби, взяти на себе роль керівника. Виконуючи завдання, у вас буде нагода навчитися проводити вільний час корисно, творчо, дружно, весело. Всі ці компоненти і складають основу ментального здоров’я. Разом ми – команда, разом – ми сила!

  1.         локація : «Разом ми сила».

Завдання: шпажками, що просунуті через отвори у пластиковій банці підняти м’ячик з дна нагору. Шпажки висовують і просовують щоразу вище. Працює вся команда.  

  1.         локація: закодований шлях. Завдання: виконати дії, що намальовані на асфальті, пройшовши таким чином певний відрізок шляху (пострибай як жабка, пройди задки, слідкуй за стрілками і т.ін.
  2.         локація : «Тіні». Завдання: на подвір’ї, на лавах чи тротуарі викладаються аркуші. По краях їх , з боку сонця ставлять фігурки тварин так, щоб утворилася велика тінь. Завдання команді намалювати зоопарк обводячи тіні тварин. Можна і розфарбовувати. Наприклад: 2 малюють, 4 фарбують (кожен різним кольором).
  3.         локація: «Куля на спинах». Завдання: Команда вишикується у колону за принципом «вищий до нижчого». Руки на плечах у попередньої дитини. Діти мають створити «дорогу зі спин» по якій буде котитися велика повітряна куля діаметром приблизно 50-60см. Капітан підіймає руки і кидає її назад. Команда намагається утримати кулю і присідає поволі так (кожен наступний нижче попереднього), щоб куля докотилася до останнього гравця.
  4.         локація: риболовля. Завдання: команда по черзі двома вудочками з магнітами виловлює рибок з «басейну». (Важливо, щоб діти уміли домовитися та витримували чергу)
  5.         локація: «Збери артефакти». На підлозі малюється коло у середині якого розкидані різні дрібні предмети чи кульки та стоїть відро з повітряною кулькою всередині. Завдання: по-черзі забігати у коло і підбиваючи кульку у повітря, нахилятися і збирати речі у відро. Головне при цьому, щоб куля весь час знаходилася у повітрі. Навіть тоді, коли гравці міняються. Можна зробити це завдання одночасно для всієї команди, попередньо обговоривши правила безпеки: всі одночасно у колі і командою тримають кульку у повітрі та збирають предмети)
  6.         локація: «Сонечко». Завдання: учасники беруться кожен за промінчик-стрічку, що прив’язана до «сонечка» на якому стоїть стаканчик з водою. Розтягують стрічки так, щоб стаканчик не розгойдувався і рівно стояв. І так команда рухається вперед, намагаючись не розплескати воду і не вивернути стаканчик.
  7.         Локація: «Вгадай, як всередині». Завдання: учасники стоять вряд один-за-одним. Перед першим гравцем стоїть на боковій стороні коробка, з іншого боку (протилежного від гравця) в якій знаходяться предмети (4 шт). І на ній зверху також такі предмети як і всередині (їх гравець бачить, але не знає порядок розташування ) Потрібно кожному гравцю перекладати предмет зверху один раз , а ведучий спостерігає з іншого боку, чи вийде так, як всередині. У разі, коли розташування співпадає, лунає команда «Стоп» і гравці отримують наступну підказку.
  8.         локація: «Стрибай у колі» Завдання: слідкувати уважно за діями ведучого, який намагатиметься обманними рухами спровокувати дітей зробити не так, як він. Той, хто помиляється – виходить з гри. Ведучий скакатиме з кола та у коло, або залишатиметься на місці.
  9.    Локація: «Таємні чорнила» Завдання: на столі лежить аркуш з підготованим наперед прихованим словом. Учні проявляючою рідиною (рецепти є в соц.мережах)  замальовують аркуш і читають слово – ключ.

Коли команди отримають «ключі»  то, об’єднавши їх , вони мають здогадатися про що ці слова і знайти місце, де приховані медальки та призи.

В кінці квесту – фото на згадку з організаторами.

Обмін емоціями. Можна зробити бліц –вікторину з питаннями на тему збереження ментального здоров’я (за картками Всеукраїнської програми ментального здоров’я за ініціативою О.Зеленської) Наприклад: чи потрібно плакати, якщо болить?, А приймати допомогу від інших?, ходити до психолога?

До речі: ці картки можна розвісити у кабінеті психолога і коли діти прийдуть на локацію , то приділити цим питанням час. Як інформування.

 

Підказки для пошуку локацій :


1. Раз-два-три-чотири – п’ять

Легко ніжкам рахувать

Вниз побіг  і ти – на місці

Бо під ними…. А не в мисці :)))

(під сходами)

 

2. Біжи туди, де гамір й сонце,

Де квітів море і тепла

Туди всі дивляться віконця

І наша стежка пролягла

(подвір’я біля головного корпусу)

 

3. Там хлопчик і дівчинка

Книжки читають

І що вам робити,

Вони, певно знають

(площа біля молодшої школи)

 

4. Зелене, м’яке і взимку, і влітку

Чекає гравців щодня

Котиться м’ячик там дуже швидко

Радіє успіхам рідня (спорт.майданчик з покриттям)

 

5.Біля цього місця - пахне їжею

Там підлога така, наче лід

Що цікаве для нас, буває і хижою

Та командою ми підкоримо світ!

(біля їдальні)

 

6. Здоров’я там науку викладають

І вчать сміливим, спритним стати вас

Там часто перемоги здобувають Вперед же, друже, грати час! (спортзал)

 

 

7. Колись картини там були на стінах
Ремонт сучасний зараз і краса

Дивани, світло і чудові квіти

Там те, що світить нам на небесах (холл)

 

8.Цей кабінет знайомий тишею своєю

Там часто пропонують табір нам

Там зустрічі можливі із душею

І наша станція наступна там

(кабінет психолога)

 

 

  1. Там світ казок, чудовий світ

Там смак цукерок навіть

Мерщій згадай , куди іти?

Де їжу й книгу славлять? (місце біля бібліотеки та буфета)

 

10. Цей клас уже багато бачив,

Він зараз головніший від усіх

Там кожен з вас сьогодні щось та значив

Іще, щодня там чутно добрий сміх

(кабінет, де базується табір)

 

 


 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Сценарії
Додано
19 червня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку