Пізнавально-розважальний захід "Зіркове життя. Один день в редакції гламурного журналу"

Про матеріал

Сценарій проведення пізнавально-розважального заходу для вихованців різних дитячо-юнацьких клубів, підсумок міні-проекту, спрямованого на покращення порозуміння між дітьми та педагогами, командної творчої роботи.

Перегляд файлу

 

«Зіркове життя. Один день в редакції зіркового журналу »

Пізнавально – розважальна програма для вихованців полтавських дитячо-юнацьких клубів

Мета заходу: Показати дітям роботу редакції популярних журналів в розважальній формі. Виховувати повагу до педагогів, які працюють в дитячо-юнацьких клубах. Залучити до проведення заходу дітей, які потребують особливої педагогічної уваги.

Обладнання: фломастери, олівці, стікери, ватман, фотографії різних років, музичне оформлення, підготовлені газети з дитячими фото.

Сценарний план заходу

  1. Вступна частина.

Привітальне слово вихованцям та гостям, пояснення правил проведення та мети заходу.

  1. Основна частина. «Один день в редакції гламурного журналу»

1) Створення команд «спеціальних кореспондентів» із вихованців клубів-гостей.

2) Конкурс старих фотографій «Назад, у минуле. Знайдемо свою зірку разом» .

3) «Сплутані інтерв’ю».  Конкурс знавців характерів та звичок своїх педагогів.

4) Випуск сторінок зіркового журналу, присвячених педагогам.

    3. Заключна частина. Підсумки проведеного заходу, слово педагогам-організаторам, чаювання.

Хід заходу

І. Вступна частина.

Пед. –організатор: Шановні наші гості, вихованці дитячо-юнацьких клубів Полтави! Ні для кого не секрет, що у ДЮК «Юний патріот» досить часто звучать слова «журналістика», «редакція»,  «інтерв’ю», «газети». І сьогодні ми разом з вами спробуємо відтворити роботу творчого колективу модного глянцю, журналу, який пише про найяскравіших зірок, але не зірок не тих, які сяють у безмежному космосі, а про тих, чиє життя цікаве багатьом людям на землі. І сьогодні наш випуск журналу «Зіркове життя» буде присвячено… А от кому, думаю ви здогадаєтесь і самі.

ІІ. Основна частина

Звучить музика. На задньому плані редакційний робочий безлад: олівці, папір, різні нотатки. Зал прикрашено газетами, сторінками журналів, фотографіями.

Під музику «А ми на стилі» в кімнату заходять члени редакції. Розміщуються в приміщенні, починають займатись своїми справами. Підфарбовуються, клацають в телефонах.

Заходить шеф-редактор.

Шеф: Ну от, все як завжди. А ви в курсі, коли ми   повинні    були видати черговий номер журналу? Що? Якби то так. Вчора. От уже вчора він повинен був тут лежати! Але у нас тут своє зіркове життя! Красуні + один. Золота колекція для селфі. «Стану так, потом вот так..» Працювати ніхто не збирається?

 

Катя: Ой, а в нас тут біда…

Шеф: Яка ще біда?

Саша: Ну, не те щоб зовсім ... Просто я намагалась знайти новий модний засіб для сторінки про догляд за волоссям.

 Шеф: Так це ж зовсім не погано, наш журнал завжди дає  дівчатам поради.

Юля: Та от з цими порадами Саша ще й вірус прихопила, який всі наші файли сплутав. У комп’ютері немов буря відбулась.

Шеф: Молодці! Якби у нас був зайвий час, це був би саме час для паніки. Але в нас є лише час для мозкового штурму.

Зібрались в коло. Шепочуться.

Шеф: Так, рішення прийнято. Зараз нас врятує тільки злагоджена робота всієї редакції. Я, шеф-редактор, буду керувати вашими діями на забезпечу матеріальну частину роботи.

Настя П.: Я, художник,створюватиму макети майбутніх сторінок.

Саша: Я працюватиму фотографом.

Настя Ш., Юля, Катя: Ми, журналісти, спробуємо зібрати якомога більше матеріалів про наших зірок.

Шеф: І взагалі, якщо зірки запалюються, значить…

Всі разом: Їх запалила команда «Зіркового життя»!

Дівчата розбираються на допомогу командам ДЮКів.

Шеф: Дорогі наші гості! Сьогодні ви для нас станете не тільки друзями, а й співавторами нашого зіркового гламурного журналу. Думаю, ніхто з присутніх не буде проти спробувати себе в ролі спеціальних кореспондентів, які допоможуть нашим журналістам у створенні «Зіркового життя», створити міні-редакції.

Настя Ш.: Тож почнемо роботу! І перш за все пропоную кожній міні-редакції придумати назву, обрати свого шефа (командира), художника, журналістів.

Шеф: На це у вас є три хвилинки і після того всі команди представляють свій творчий колектив. Час для роботи пішов!

Представлення команд-редакцій.

Шеф: От і добре, всі наші міні-редакції готові до плідної творчої праці.

І розпочнемо ми з нашої улюбленої розминки. Поїхали!

Гра-рухавка «Колесики».

  Шеф:  Які всі молодці! А от цікаво, чи здогадується хтось з вас, про яких саме зірок буде наш сьогоднішній випуск журналу? Є версії?

Діти озвучують.

Настя П.: У нас навіть фотоматеріали були. Але ж той вірус усе поплутав.

Шеф: Та невже якийсь шалений вірус зможе зупинити такі творчі команди. Ні за що не повірю! Тож шановні помічники, я прошу вас обрати по 2 найдопитливіших учасника, які зможуть серед багатьох фотографій знайти фото саме наших зірок.

Саша: Ну, не так щоб уже зовсім зірок…

Катя: Хіба зірочок. Адже вгадувати ви будете їх серед дитячих фото.

Шеф: Тоді успіху всім, розпочинаємо конкурс «Назад, у минуле. Знайдемо свою зірку разом». Цікаво, хто ж першим впорається із завданням?

Проводиться конкурс. Для проведення конкурсу заздалегідь виготовлена газета з дитячими фото педагогів, а також батьків вихованців для ускладнення завдання.

Шеф: Які всі молодці! Я навіть не чекала, що так легко ви вирішите таку складну проблему. Але це ще не все. У справжніх зірок справжні журналісти беруть інтерв’ю, тобто задають різні цікаві питання, на які сподіваються цікавих відповідей.

Настя Ш.: У нас були інтерв’ю, але той вірус-бешкетник усе заплутав.

Шеф: Ну, то не біда! Адже наші спецкори чудово знають своїх зірок і допоможуть нам швидко все відновити.

Ми будемо озвучувати фрази, а всі учасники здогадуватимуться, про кого саме йтиме мова. Добре? Спробуємо.

Наш новий конкурс «Сплутане інтерв’ю».

(Матеріали в додатку. Для проведення конкурсу педагоги  відповідали на прості питання, з яких складаються фрагменти  інтерв’ю. )

Шеф: Працювати з вами-одна насолода! У нас все готове для того, щоб наше видання побачило світ. Тож я пропоную вам не гаяти часу даремно, а негайно розпочати роботу над сторінками журналу.

Катя: А давайте кожен напише декілька приємних слів на адресу наших зірок і розмістимо їх у журналі.

Настя П.: Починаємо нашу роботу, її найприємнішу частину.

Діти виконують роботу по до оформленню газет. Для прискорення роботи діти отримують підготовлені листівки з фото своїх педагогів, які прикрашають стікерами із побажаннями для педагогів.

ІІІ. Заключна частина.

Шеф: Бачу, всі вже впорались і ми можемо запросити сюди наших зірок, наших героїнь. Щирі привітання вам, Світлана Євгеніївна, Алла Євгеніївна та Оксана Григорівна! Надаємо вам слово. Чи сподобалось вам бути зірками?

Виступи педагогів.

Шеф: Дорогі діти! Дякую вам за плідну співпрацю, сподіваюсь, що за кілька років серед вас справді з’являться зірки журналістики! А зараз продовжимо наше спілкування. На вас чекає дискотека та солодкий стіл.

 

Додаток 1. Анкета для педагогів

1. ПІБ.

2. Дата народження.

3. Ваша педагогічна спеціальність.

4. Час роботи в дитячо-юнацьких клубах.

5. Улюблена страва.

6. Улюблений колір.

7. Пора року.

8. Дитяча іграшка.

9. Танок.

10. Художній фільм.

11. Смішний випадок у дитинстві.

12. Смішний випадок в дитячо-юнацьких клубах.

13. Улюблена педагогічна фраза.

14. Як вас називали у дитинстві.

15. Які квіти вам подобаються.

16. На героя якого мультфільму ви схожі?

17. Яку роль ви хотіли б зіграти у новорічній казці?

18. Скільки дітей одночасно можуть сісти пити чай у вашому клубі?

19. Який подарунок від вихованців ви хотіли б отримати на день народження?

20. Чого ви боїтесь найбільше у роботі педагога?

21. По якій фразі вас можуть зразу вгадати діти?

22. Про що ви мрієте разом з вихованцями?

23. Ваше хобі ( роботу не писати!)

Дякую!

Додаток 2.Сплутане інтерв’ю

 

1. Мій день народження припадає на переддень Хелоуїна, тому я думаю, що мені дуже личить відьомське вбрання, і навіть в новорічній казці я бачу себе лише в ролі Баби Яги.  (А.Є.)

2. Незважаючи на те, що народилась я влітку, мій улюблений герой –Дід Мороз. От би хоч раз отримати цю роль у новорічній казці! (О.Г.)

3. А настільки незалежна, що навіть у дитинстві полюбляла не «Ну, постривай!», а серйозний мультик «Кішка, яка гуляла сама по собі». Ну, то і не дивно, адже я лев за гороскопом. (С.Є.)

4. У дитинстві друзі називали мене досить мило – Чері. От тільки зараз я задумалась: чи то моє прізвище їх надихало, чи я була схожа на маленький помідорчик? (О.Г.)

5. Моє дитинство було присвячене спорту, було зовсім мало часу для дитячих іграшок та розваг.  Можливо саме тому я мрію разом з вихованцями отримати в подарунок величезну гру для клубу. (А.Є.)

6. Моє хобі – вирощувати квіти, тому я дуже люблю весну, літо і осінь, час, коли можна саме цим активно займатись. (С.Є.)

7. Моя педагогічна спеціальність – учитель праці. А вирішила ним стати я ще в дитинстві, коли впала з горіща. В той же час я дуже переймалась винаходом нової драбини із системою захисту від несанкціонованих польотів. (С.Є.)

8. Моє хобі – анімація. Тому я часто перевдягаюсь у різних мультяшних героїв. Але на мою думку, найбільше я схожа на ведмедика з мультика  «Маша і ведмідь» (О.Г.)

9. Мої діти завжди вгадають мене по короткій фразі: «ДЮК, до мене!» В деяких випадках це буває фраза : «Хай Бог милує!» (А.Є.)

10. У дитинстві я заблукала на морі. Не можу сказати, чи вважала моя мама цей випадок смішним, але на мій світогляд він таки наклав відбиток. Мабуть, саме тому мій улюблений фільм називається «Той, що біжить лабіринтом» (О. Г.)

11. Люблю все смачненьке: тортики, тістечка, цукерки.  Тому мабуть, в моєму клубі одночасно до півсотні вихованців можуть сісти за святковим столом та з насолодою почаювати, адже діти завжди беруть приклад з дорослих. Тому «Ласунчик»  - друге ім’я нашого клубу  (С.Є.)

12. З дитинства люблю гопак. Особливо, коли його виконують козаки в червоних шароварах, адже червоний – мій улюблений колір (А.Є.)

13. Дуже люблю хризантеми. Мрію, що колись отримаю в подарунок від вихованців хризантему улюбленого фіолетового кольору, або хоч який-небудь подарунок на день народження. (О.Г.)

14. Дуже шкодую, що мої улюблені тюльпани не цвітуть восени, бо вважаю, що з цими квітами осінь була б це чарівнішою порою року. (А.Є.)

15. Моя улюблена педагогічна фраза « !Я вчитель». Цікаво, це я собі чи дітям нагадую? Та й таке… (О. Г.)

16. Наша мрія разом з вихованцями – жити в «Юному патріоті».  (О.Г.)

17. У новорічній казці я б хотіла виконувати роль Матусі Зими. Думаю, в цій ролі я б могла станцювати мій улюблений вальс разом з білим ведмедиком. (С.Є.)

18. Найбільше в роботі педагога я не люблю непорозумінь між вихованцями та похмурого настрою. Тому в день народження буду рада отримати в подарунок посмішки та обійми. (А.Є.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Мій день народження припадає на переддень Хелоуїна, тому я думаю, що мені дуже личить відьомське вбрання, і навіть в новорічній казці я бачу себе лише в ролі Баби Яги.    (А.Є.)

 

2. Незважаючи на те, що народилась я влітку, мій улюблений герой –Дід Мороз. От би хоч раз отримати цю роль у новорічній казці! (О.Г.)

 

3. А настільки незалежна, що навіть у дитинстві полюбляла не «Ну, постривай!», а серйозний мультик «Кішка, яка гуляла сама по собі». Ну, то і не дивно, адже я лев за гороскопом. (С.Є.)

 

4. У дитинстві друзі називали мене досить мило – Чері. От тільки зараз я задумалась: чи то моє прізвище їх надихало, чи я була схожа на маленький помідорчик? (О.Г.)

 

5. Моє дитинство було присвячене спорту, було зовсім мало часу для дитячих іграшок та розваг.  Можливо саме тому я мрію разом з вихованцями отримати в подарунок величезну гру для клубу. (А.Є.)

 

6. Моє хобі – вирощувати квіти, тому я дуже люблю весну, літо і осінь, час, коли можна саме цим активно займатись. (С.Є.)

 

7. Моя педагогічна спеціальність – учитель праці. А вирішила ним стати я ще в дитинстві, коли впала з горіща. В той же час я дуже переймалась винаходом нової драбини із системою захисту від несанкціонованих польотів. (С.Є.)

 

8. Моє хобі – анімація. Тому я часто перевдягаюсь у різних мультяшних героїв. Але на мою думку, найбільше я схожа на ведмедика з мультика  «Маша і ведмідь» (О.Г.)

 

9. Мої діти завжди вгадають мене по короткій фразі: «ДЮК, до мене!» В деяких випадках це буває фраза : «Хай Бог милує!» (А.Є.)

 

10. У дитинстві я заблукала на морі. Не можу сказати, чи вважала моя мама цей випадок смішним, але на мій світогляд він таки наклав відбиток. Мабуть, саме тому мій улюблений фільм називається «Той, що біжить лабіринтом» (О. Г.)

 

11. Люблю все смачненьке: тортики, тістечка, цукерки.  Тому мабуть, в моєму клубі одночасно до півсотні вихованців можуть сісти за святковим столом та з насолодою почаювати, адже діти завжди беруть приклад з дорослих. Тому «Ласунчик»  - друге ім’я нашого клубу  (С.Є.)

 

12. З дитинства люблю гопак. Особливо, коли його виконують козаки в червоних шароварах, адже червоний – мій улюблений колір (А.Є.)

 

13. Дуже люблю хризантеми. Мрію, що колись отримаю в подарунок від вихованців хризантему улюбленого фіолетового кольору, або хоч який-небудь подарунок на день народження. (О.Г.)

 

14. Дуже шкодую, що мої улюблені тюльпани не цвітуть восени, бо вважаю, що з цими квітами осінь була б це чарівнішою порою року. (А.Є.)

 

15. Моя улюблена педагогічна фраза « Я вчитель». Цікаво, це я собі чи дітям нагадую? Та й таке… (О. Г.)

 

16. Наша мрія разом з вихованцями – жити в «Юному патріоті».  (О.Г.)

 

17. У новорічній казці я б хотіла виконувати роль Матусі Зими. Думаю, в цій ролі я б могла станцювати мій улюблений вальс разом з білим ведмедиком. (С.Є.)

 

18. Найбільше в роботі педагога я не люблю непорозумінь між вихованцями та похмурого настрою. Тому в день народження буду рада отримати в подарунок посмішки та обійми. (А.Є.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 лютого 2018
Переглядів
815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку